Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
vrijdag 17 juni 2011 om 11:38
quote:selle schreef op 17 juni 2011 @ 11:33:
Jij bent Popje niet.
Maar misschien is Popje wel Plopje.
Ik weet het ook, maar ik ben Popje niet. En ik ben ook Plopje niet.
Selle
En hoi
Ik heb een nieuwe theepot op het oog, maar ik wil er geen 39 euro voor betalen. Hij is eigenlijk mínstens zo vreselijk
Verder ben ik aan het werk en heb ik het te druk, maar moet ik even ontspannen. Hier dus
Jij bent Popje niet.
Maar misschien is Popje wel Plopje.
Ik weet het ook, maar ik ben Popje niet. En ik ben ook Plopje niet.
Selle
En hoi
Ik heb een nieuwe theepot op het oog, maar ik wil er geen 39 euro voor betalen. Hij is eigenlijk mínstens zo vreselijk
Verder ben ik aan het werk en heb ik het te druk, maar moet ik even ontspannen. Hier dus
vrijdag 17 juni 2011 om 11:41
Oooooo, tompouce... *kwijl*
Maar dan eigenlijk alleen die van de huiswinkel..
Dus misschien toch maar appelgebak. Of een puddingbroodje (ik ga voor zoet).
Nah, ik ga toch voor de tompouce. Ben benieuwd waar je mee thuiskomt! Aldannniet in je buik
Zou het? Plopje? Ik denk dat poppedijntje nog even blijft zitten. Gewoon om zijn/haar moederT te stangen. Het is immers wel het kind van zijn/haar moederT
Maar dan eigenlijk alleen die van de huiswinkel..
Dus misschien toch maar appelgebak. Of een puddingbroodje (ik ga voor zoet).
Nah, ik ga toch voor de tompouce. Ben benieuwd waar je mee thuiskomt! Aldannniet in je buik
Zou het? Plopje? Ik denk dat poppedijntje nog even blijft zitten. Gewoon om zijn/haar moederT te stangen. Het is immers wel het kind van zijn/haar moederT
vrijdag 17 juni 2011 om 11:41
quote:Pure_ schreef op 17 juni 2011 @ 11:24:
Ik heb net een vakantie Frankrijk geboekt
Vent komt zo even thuis met wat lekkers. Ik vraag hem waar hij is en hij is in Zwolle. Popje mag raden wat ik krijg
Pa-stra-mi oooohwwwww...
En dan bij de buren n ijsje halen. Ze hebben goddelijk goddelijk after eight ijs.
Nee nog niet gebaard dus. Bitter Lemon helpt niet. Ik ga zo proberen of n broodje frikandel helpt.
Ik heb net een vakantie Frankrijk geboekt
Vent komt zo even thuis met wat lekkers. Ik vraag hem waar hij is en hij is in Zwolle. Popje mag raden wat ik krijg
Pa-stra-mi oooohwwwww...
En dan bij de buren n ijsje halen. Ze hebben goddelijk goddelijk after eight ijs.
Nee nog niet gebaard dus. Bitter Lemon helpt niet. Ik ga zo proberen of n broodje frikandel helpt.
vrijdag 17 juni 2011 om 11:42
vrijdag 17 juni 2011 om 11:47
Pop ijs is gesmolten als het hier is! Maar je hebt gelijk
Broodje frikandel eten klinkt ook goed. Ik wilde burchettas van Laura vitale (YouTube) maken, maar dat wordt dan morgen maar. Of vanavond als hapje.
Eens met irrab over de theepot. Je hebt ook zulk servies bij de Xenos! Mijn moeder vindt dat ook mooi. Ik wil wedgwood maar dat is best prijzig (vooral omdat ik een compleet servies wil
)
Broodje frikandel eten klinkt ook goed. Ik wilde burchettas van Laura vitale (YouTube) maken, maar dat wordt dan morgen maar. Of vanavond als hapje.
Eens met irrab over de theepot. Je hebt ook zulk servies bij de Xenos! Mijn moeder vindt dat ook mooi. Ik wil wedgwood maar dat is best prijzig (vooral omdat ik een compleet servies wil
vrijdag 17 juni 2011 om 12:04