Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
quote:selle schreef op 17 juni 2011 @ 11:33:

Jij bent Popje niet.

Maar misschien is Popje wel Plopje.

Ik weet het ook, maar ik ben Popje niet. En ik ben ook Plopje niet.

Selle

En hoi

Ik heb een nieuwe theepot op het oog, maar ik wil er geen 39 euro voor betalen. Hij is eigenlijk mínstens zo vreselijk

Verder ben ik aan het werk en heb ik het te druk, maar moet ik even ontspannen. Hier dus
Erwt, wil jij niet over mijn theepot zeggen dat ie minstens zo vreselijk is als die blauwe!!!
Oooooo, tompouce... *kwijl*

Maar dan eigenlijk alleen die van de huiswinkel..

Dus misschien toch maar appelgebak. Of een puddingbroodje (ik ga voor zoet).

Nah, ik ga toch voor de tompouce. Ben benieuwd waar je mee thuiskomt! Aldannniet in je buik

Zou het? Plopje? Ik denk dat poppedijntje nog even blijft zitten. Gewoon om zijn/haar moederT te stangen. Het is immers wel het kind van zijn/haar moederT
quote:Pure_ schreef op 17 juni 2011 @ 11:24:

Ik heb net een vakantie Frankrijk geboekt

Vent komt zo even thuis met wat lekkers. Ik vraag hem waar hij is en hij is in Zwolle. Popje mag raden wat ik krijg

Pa-stra-mi oooohwwwww...

En dan bij de buren n ijsje halen. Ze hebben goddelijk goddelijk after eight ijs.

Nee nog niet gebaard dus. Bitter Lemon helpt niet. Ik ga zo proberen of n broodje frikandel helpt.
quote:Erwt schreef op 17 juni 2011 @ 11:38:

[...]

Selle

En hoi

Ik heb een nieuwe theepot op het oog, maar ik wil er geen 39 euro voor betalen. Hij is eigenlijk mínstens zo vreselijk

[afbeelding]

Dit lijkt mij een typische situatie waarin :puke: geoorloofd is.

Sorry SD
Pop ijs is gesmolten als het hier is! Maar je hebt gelijk :D

Broodje frikandel eten klinkt ook goed. Ik wilde burchettas van Laura vitale (YouTube) maken, maar dat wordt dan morgen maar. Of vanavond als hapje.

Eens met irrab over de theepot. Je hebt ook zulk servies bij de Xenos! Mijn moeder vindt dat ook mooi. Ik wil wedgwood maar dat is best prijzig (vooral omdat ik een compleet servies wil :P)
quote:secretdreams schreef op 17 juni 2011 @ 11:41:

Erwt, wil jij niet over mijn theepot zeggen dat ie minstens zo vreselijk is als die blauwe!!!Ohhh jij hebt die theepot gewoon! Wauw, ik ben jaloers!
*overweegt Popje onder de negeerknop te zetten omdat ze PiP vergelijkt met Xenos*
Ik heb mijn theepot *Xenos * in de kelder in de doos voor de kringloop staan, leuk ding, maar ik gebruik het nooit. Erwt, ik zou er schoenen van kopen. Veel minder gevaarlijk in de buurt van Doperwt ook.
*is te verbouwereerd over de lelijkheid van de theepotten om te reageren*
Heeee, kijk nou wie we daar hebben! MdK, hoe is het met jou?
Weet je wat pas genant is? Ik wil eigenlijk een nieuwe, volwassenere theepot, maar aan mijn huidige zit emotionele waarde.. Echt hoor, aan een theepot?!
Helleu Irrab, ik was laatst al even opgedoken heur. Goed hoor, net mijn tussentijdse toets (auto) royaal verprutst, dat was jammer.
quote:Erwt schreef op 17 juni 2011 @ 11:38:

[...]

Hij is eigenlijk mínstens zo vreselijk

[afbeelding]

Minstens, Erwt, minstens!

Arme, arme Xan!
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 juni 2011 @ 12:02:

Helleu Irrab, ik was laatst al even opgedoken heur. Goed hoor, net mijn tussentijdse toets (auto) royaal verprutst, dat was jammer.

Had ik toen ook al gezwaaid? *vreest vroege start vergeetachtigheid*

Balen van je toets. Mag je snel weer?
Mijn instructeur gaf heeeeel voorzichtig te kennen dat er nog vele, vele lessen op het program staan voordat ik op examen kan. *diepe zucht* En ja, volgens mij hadden we een paar pagina's terug ook al gezwaaid.
Damn, da's zuur Kezientje...
Ben je al lang bezig kees?

En twee keer zwaaien, heb jij even mazzel
Maar ik had nog niet gezwaaid MDK klote van je ttt

Ooh dat broodje was goddelijk! Damn ik zou er bijna voor naar Zwolle verhuizen
Ik ben strategisch gestopt met lessen tellen, maar ik hoef niet zo heel lang meer voordat ik aan meer dan dubbel het gemiddelde zit... ;-P

Hoest met Irrab, al eens een mini-Barry in de pijplijn planning?
Ow. Dan is het niet zo leuk dat de tt niet zo lekker ging

Tja, in de planning wel. Nu nog 'even' zwanger worden.

Hoe staat het er bij jullie voor?
Wij wachten nog even af wat de vk er volgende week van vindt.
Ik zit te wachten op de lunch. Er wordt nu brood gehaald. Best wel trek. En stiekem hoop ik dat er ook iets lekkers wordt gehaald... Dankje Selle! Nu heb ik dus zin in tompouce of kaascroissant.
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 juni 2011 @ 12:23:

Wij wachten nog even af wat de vk er volgende week van vindt. Voordat jullie weer mogen beginnen? Of ben je zwanger?
Ha, de lunch is er. Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven