Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
quote:irrab schreef op 17 juni 2011 @ 12:25:

[...]

Voordat jullie weer mogen beginnen? Of ben je zwanger?Eerste echo.
Gefeliciteerd Keessie, fijn voor jullie!

Is 't nu extra spannend?
Oooooooh! Kees! Wat ontzettend leuk!
Het onbevangene is weg. Het idee dat zwanger zijn betekent dat je ook een kindje krijgt. Daarom probeer ik het gevoel/ idee nog even op te schorten tot na de echo.
quote:Erwt schreef op 17 juni 2011 @ 11:56:

*overweegt Popje onder de negeerknop te zetten omdat ze PiP vergelijkt met Xenos*Wel even lezen he, Pure zegt dat, ik niet. Kom nou. Tsssssssk.
quote:Popje1975 schreef op 17 juni 2011 @ 12:32:

[...]

Wel even lezen he, Pure zegt dat, ik niet. Kom nou. Tsssssssk.Verrek, je hebt gelijk. Ik moet een (nieuwe) bril
Gefeliciteerd MDK! Laat je het even weten als de echo goed is?
Ik kom na de echo nog even buurten sowieso.
quote:_Doortje_ schreef op 16 juni 2011 @ 20:22:

Ik vind het trouwens bloedirritant dat 'Mijn laatste' niet werkt. Nu moet ik alle pijlers af om te zien waar ik ook alweer gereageerd heb. Alsof ik dat allemaal nog weet. Echt stom!Ik loep mezelf tegenwoordig om dat een beetje bij te houden
Gefeliciteerd Kees!
gefeliciteerd MdK!
Gefeli Kees
Gefeliciteerd MdK!!

quote:Erwt schreef op 16 juni 2011 @ 20:24:

Ik klik altijd op mijn eigen loepje, en dan zie ik ook mijn eigen topics

Bedankt voor deze tip!

*haalt opgelucht adem*
Hallo?!
Ik kom op her juiste moment binnen. Kees, goed nieuws Hopelijk een heel mooie, goede echo met een bewegend garnaaltje. Daar duimen we voor!

Vlammetje, ook bedankt voor de tip
Hallo?!
ik ben een ananas aan het schoonmaken en snijden.

De laatste keer dat ik dat deed, was een dag voordat mijn vliezen braken, dus popje.....misschien ook een idee
De dag voor mijn vliezen braken... Geen idee meer wat ik toen aan het doen was. Volgens mij mijn spullen aan het pakken voor het ziekenhuis.

De dag voor mijn vliezen braken werd ik gestript. Dat was wel effectief Lekker ruig hoor. De verloskundige was bang dat ze me pijn deed, maar ik zei: ga vooral door

Ik wilde liever niet ingeleid worden. Dat moge duidelijk zijn
Hallo?!
De verloskundige bang dat ze je pijn deed? Daarna ging je toch bevallen :xd:
Net een reisboekje over Stockholm besteld. Als het goed is wordt ie morgen bezorgd
Leuk, Stockholm! Al een idee wanneer je gaat? Als je nog tips wil hebben, hoor ik het wel.
quote:Pure_ schreef op 17 juni 2011 @ 14:01:

De verloskundige bang dat ze je pijn deed? Daarna ging je toch bevallen :xd:

De dag voor mijn vliezen braken kocht ik bitterlemon. En verveelde ik me te pletter en zat mezelf ontzettend in de weg!
In september. Dat is tenminste de planning

Tips zijn altijd welkom! Boekje heb ik ook besteld om een beetje idee te krijgen wat we willen en waar we een hotel ofzo willen. Heb er nu al zin in
Leuk, wij gaan in augustus!
Alleen naar Stockholm of gaan jullie ook rondtrekken met de tent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven