ouderwetsch vervelen...

14-07-2010 15:58 53 berichten
Net als toen ik nog een klein Kaetje was ben ik me vandaag ontzettend aan het vervelen.

Ik heb een Wii maar heb geen zin om spelletjes te doen op de Wii. Er is niks op tv. In de tuin staat een zwembad maar ik heb geen zin om te zwemmen en al helemaal niet om mijn zwempak aan te trekken. Ik hang al de hele dag op het forum maar heb geen zin om te forummen. En de laptop is zo warm op schoot. Ik wil wel ergens naar toe waar ik geld kan uitgeven maar de auto staat bij de garage en ik heb geen zin om te fietsen. En ik mag niet in de zon met mijn gezicht want ik heb een zwangerschapsmasker. Ik vind het binnen te warm en buiten te benauwd. Ik ben al op vliegenjacht geweest met de mepper en met de stofzuiger. Maar als ik de stofzuiger aan doe wordt het nog warmer. Ik heb een huis vol boeken maar geen zin om ze te lezen. En ook geen zin om nieuwe te bestellen via internet want boeken koop ik het liefst in de boekwinkel. Ik heb al vakantie maar iedereen is nog aan het werk. Gisteren heb ik te veel gedaan in huis en nu heb ik hartstikke rugpijn (zwanger....) dus ik wil ook geen stomme klusjes in het huishouden doen. En dus zit ik hier maar naast een stomme ventilator die te veel lawaai maakt. Wie weet er, net als mijn moeder vroeger, iets dat ik zou kunnen doen. Dan kan ik dat, net als vroeger, afkraken zodat ik nog meer van mijn verveling kan genieten.

PS, het haaktopic heb ik gezien. Maar ik heb geen zin om te haken
De boeken staan al op kleur en de kledingkast hebben we deze week al opgeruimd. Bah zeg.

En Elninjoo, drank (en vooral Sangria) maakt elke zomer leuk maar ik en zwanger en mag dus geen alcohol.

Stumble upon, ik heb even gekeken maar wat is het precies?

Mmmm, het echte vervelen is weg gezakt. Mijn man is thuis en bij iedere verveelde zucht vraag hij wat er is. En dan is het niet meer leuk om je lekker om te wentelen in je vervelende verveelde gevoel.
quote:CoffeePot schreef op 14 juli 2010 @ 16:56:

[...]

Briljantste tip van dit topic. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben .

Zéér verslavende inderdaad.

Je mag trouwens ook wel mijn scriptie komen schrijven want dat schiet niet op zo

Tanx, word er helemaal verlegen van....

Als jij mijn scriptie schrijft, wil ik de jouwe wel doen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 14 juli 2010 @ 16:37:

Ken je stumble upon al? Hoef je je achter je computer echt noooooit meer te vervelen (je krijgt er nog spijt van dat je het hebt ontdekt op het moment dat je wél nuttige dingen wil doen )Kastanjez, toen jij deze website noemde vorige week, heb ik hem gebookmarked om later te bezoeken. Ik kreeg namelijk deze week vakantie en was bang voor "ouderwetsch vervelen". Vanochtend om 11 uur ben ik lid geworden en... well... ik geloof dat ik er een nieuwe verslaving bij heb. Wat een geweldige site! Ik heb al zoveel nieuwe websites ontdekt en in mijn favorieten opgeslagen! Doet me denken aan de tijd dat ik voor het eerst op internet kwam en het één grote snoepwinkel leek. Door de jaren heen ben ik echter steeds meer teruggevallen op een aantal favorieten die weinig verrassing meer boden. Maar nu zit achter elke klik op de "stumble"-knop weer een nieuwe wereld. Ik weet het, ik klink lyrisch maar ik vind het echt geweldig! Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven