ouderwetsch vervelen...

14-07-2010 15:58 53 berichten
Net als toen ik nog een klein Kaetje was ben ik me vandaag ontzettend aan het vervelen.

Ik heb een Wii maar heb geen zin om spelletjes te doen op de Wii. Er is niks op tv. In de tuin staat een zwembad maar ik heb geen zin om te zwemmen en al helemaal niet om mijn zwempak aan te trekken. Ik hang al de hele dag op het forum maar heb geen zin om te forummen. En de laptop is zo warm op schoot. Ik wil wel ergens naar toe waar ik geld kan uitgeven maar de auto staat bij de garage en ik heb geen zin om te fietsen. En ik mag niet in de zon met mijn gezicht want ik heb een zwangerschapsmasker. Ik vind het binnen te warm en buiten te benauwd. Ik ben al op vliegenjacht geweest met de mepper en met de stofzuiger. Maar als ik de stofzuiger aan doe wordt het nog warmer. Ik heb een huis vol boeken maar geen zin om ze te lezen. En ook geen zin om nieuwe te bestellen via internet want boeken koop ik het liefst in de boekwinkel. Ik heb al vakantie maar iedereen is nog aan het werk. Gisteren heb ik te veel gedaan in huis en nu heb ik hartstikke rugpijn (zwanger....) dus ik wil ook geen stomme klusjes in het huishouden doen. En dus zit ik hier maar naast een stomme ventilator die te veel lawaai maakt. Wie weet er, net als mijn moeder vroeger, iets dat ik zou kunnen doen. Dan kan ik dat, net als vroeger, afkraken zodat ik nog meer van mijn verveling kan genieten.

PS, het haaktopic heb ik gezien. Maar ik heb geen zin om te haken
Alle reacties Link kopieren
Online winkelen! Altijd leuk
gewoon niks doen
Ga slapen
Wel babydingen kopen natuurlijk, dat is goed tegen een potentieel schuldgevoel. Babydingen zijn namelijk altijd Nodig.
.
hoe herkenbaar! De laatste tijd ben ik af en toe een dag thuis omdat ik niet fit ben door de zwangerschap. En waar ik normaal niet zo'n moeite heb een vrije dag te vullen, verveelde ik me nu te pletter... Vooral de eerste dagen had ik hier last van: even tv kijken, dan weer internet, maar eigenlijk werd ik daar nog moeer van... Aan deze ervaring heb je natuurlijk niet zoveel, daarom nog wat moederlijk advies:

Kom op: stap die fiets op en ga een lekker tochtje maken, van alleen maar binnen zitten is nog nooit iemand gelukkiger geworden. En geen zin? Dan maak je maar zin!

Alsjeblieft
Ehm forummen maar dat had je vast zelf ookwel bedacht.
Ga iemand bellen! Kun je hem/haar er lastig mee vallen dat je je verveelt :-)
Maak een praatje met je baby.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Mijn moeder zou het niet zeggen, maarre...heb je niet een lekkere chocoladereep ofzoiets in huis om jezelf eens lekker mee te verwennen?
quote:Sarah Scott schreef op 14 juli 2010 @ 16:01:

Ga slapen Ik kan niet slapen overdag. En het is te warm...
quote:AlettaJacobs schreef op 14 juli 2010 @ 16:01:

Wel babydingen kopen natuurlijk, dat is goed tegen een potentieel schuldgevoel. Babydingen zijn namelijk altijd Nodig.Ik zou (werkelijk!) niet weten wat ik kopen moet. We hebben al zo veel gekocht
quote:Happy_ever_after schreef op 14 juli 2010 @ 16:03:

Mijn moeder zou het niet zeggen, maarre...heb je niet een lekkere chocoladereep ofzoiets in huis om jezelf eens lekker mee te verwennen?Neeeeee
Farmville???? hahahaha, vreselijk
Nope
Ik kan me nooit écht vervelen want er is altijd wel iets nuttigs te doen, al is het maar foto's inplakken. Maar als ik me verveel heb ik meestal gewoon nergens zin in terwijl er in mijn achterhoofd iets zeurt dat ik mezelf nuttig moet maken.

Misschien kun je je gewoon overgeven aan je nergens-zin-in-gevoel?

En als dat niet helpt:

- Een ijsje halen

- Een potje sexen

- Foto's inplakken dus

- Een rel starten op het forum

- Sudoku's maken

- Uit je neus gaan vreten
quote:twijfelmeid schreef op 14 juli 2010 @ 16:03:

Ga iemand bellen! Kun je hem/haar er lastig mee vallen dat je je verveelt :-)Iedereen is aan het werk
Ik verveelde me ook. Heb alle Sex and the city seizoenen gedownload. Verder geen tips.

Stertke/succes
Maak een filmpje van jezelf waarin je ontzettend zit te zeuren over dat je je verveelt zodat je dat later aan je kind kan laten zien als hij/zij loopt te emmeren
quote:Solomio schreef op 14 juli 2010 @ 16:03:

Maak een praatje met je baby.Heb ik geprobeerd. Hij zegt niks terug
quote:kaetje schreef op 14 juli 2010 @ 16:05:

[...]

Iedereen is aan het werk Nou, en?
Of allerlei stomme online spelletjes sites opzoeken en stomme spellies spelen?

Je teennagels lakken....

Iets heel ingewikkelds gaan koken met spullen die je in huis hebt....
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 14 juli 2010 @ 16:06:

Of allerlei stomme online spelletjes sites opzoeken en stomme spellies spelen? Heb ik al gedaan vandaag.

Je teennagels lakken.... Dat moet echt heel nodig gebeuren want het bladdert al af. Maar ik heb er geen zin in.Iets heel ingewikkelds gaan koken met spullen die je in huis hebt.... Ik heb zin om iets zoets te maken. En daar heb ik niks voor in huis. *zucht*
Geweldig topic :-D

Het enige wat ik nog niet heb gelezen is een beetje trutten met cosmetica e.d. Heb je je nagels onlangs nog gelakt? Handen en/of tenen? Jezelf een pedicure/manicure gegeven? Gezichtsmasker?

Iets anders op internet: ken je het Cheezburger Network ofwel websites zoals graphjam, I can has cheezburger, failbooking en acting like animals?
Coffee Pot, als ik een rel start hier wordt ik gebanned. Wat moet ik morgen dan de hele dag doen??

Een ijsje, dat is een goed idee. Ik heb ouderwetsche dubbellikkers in de vriezer liggen. Dat past goed bij ouderwetsch vervelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven