Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Plussy, dat is wel heer erg vreselijk. Je kunt elk willekeurig plaatje nemen, gewoon flink verkleinen en dan uploaden. Vraag anders Xander even, die is daar erg goed in schijnt.

Oh en de meeste voetballers zijn heel dom, wellicht zit daar iets tussen? (al zijn ze vaak ook heel lelijk)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Deze!

Hij kijkt alsof hij moet poepen, Min
quote:Inad schreef op 09 september 2009 @ 21:46:

Hij kijkt alsof hij moet poepen, Min hij zit ook al in die houding!
Ik vond plussy gewoon wat positiever klinken dan minny en daarom beter bij haar passen, dus het was goed bedoeld.

Maar goed, ik heb een passende gevonden!
gatver das Gordon!
Zelfs poepend vind ik m lekkah
quote:Ardberg schreef op 09 september 2009 @ 21:34:

edit edit, niet quote, damn wat is dat toch moeilijk.Whahaha Goor Ard ik schat je toch hoger in Maar dat maakt het wel extra grappig.
En Ardberg jokt een beetje, ik was helegaar niet boos, maar wel chagrijnig die dag. En toen dreigde hij zichzelf Plussy te noemen...

Maar Gordon...dat is wel onvergeefbaar...
Minny past juist bij Minny, Ard, dat maakt haar Minny en leuk

Min geeft de term lekker poepie even een heel andere bijbetekenis. Ik vind hem leuker als hij geen last van obstipatie heeft eigenlijk. Maar, nu ik er zo over nadenk, kijkt hij geloof ik best vaak een beetje moeilijk
Ik jok niet, ik heb gewoon een onwijs slecht geheugen.

Maar goed, Minny keurt me af zo, terwijl hij zo goed bij me past. Ik zoek nog ff een andere.
Houden Ard. Al ben jij vele malen intelligenter, dat maakt het juist grappiger vind ik.
Eigenlijk vond ik die van foto van Hugh die ik net hier neerzette het leukst, maar ik denk dat deze beter valt bij Minny.

Dus voor haar.

Voor zolang het duurt.
Jeeeeeeeh!!!
Hehe, ben blij dat ik je nu blij heb gemaakt
Ik ben blij dat mij blij maken jou blij maakt
Wat kijkt die Hugh raar. Heb hem wel eens beter op de foto gezien!
quote:Dushi74 schreef op 09 september 2009 @ 22:09:

Wat kijkt die Hugh raar. Heb hem wel eens beter op de foto gezien!Hij had teveel Whisky gedronken
Ik ook, maar kon geen betere vinden ff. Maar maakt niet uit, ook als ie raar kijkt vind ik m lekkah.
Hmmmz...op de avatar van Ardberg kijkt ie nog maffer.
quote:minny schreef op 09 september 2009 @ 22:13:

Hmmmz...op de avatar van Ardberg kijkt ie nog maffer.Precies, net of hij op het moment van de foto een flinke rechtse hoek krijgt.
quote:Dushi74 schreef op 09 september 2009 @ 22:15:

[...]

Precies, net of hij op het moment van de foto een flinke rechtse hoek krijgt.

Een linkse dan, denk ik. Het past zo beter bij mijn naam en mijn motto. Is gewoon een mooi geheel nu, met een thema. En Minny heeft haar Hugh plaatje.

Het is prachtig zo!
Ja, eindelijk een Hugh Jackman op het forum. En zo hoort het
Tja, dom van me linkse hoek!
quote:Dushi74 schreef op 09 september 2009 @ 22:29:

Tja, dom van me linkse hoek!

Ik ben bereid om hem speciaal voor jou te spiegelen, alleen kijkt hij dan zo raar het beeld uit.

Eigenlijk zou ik het liefst als avatar een etiket van een fles Ardbeg willen hebben waar de extra r ingefotoshopt is. Maar helaas krijg ik dat zelf nooit voor elkaar, bij gebrek aan fotoshopknobbel. Een dronken Hugh Jackman is gelukkig een mooie tweede.
anoniem_2476 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 22:48
Reden: yes, de editfunctie, in 1 keer!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven