Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
sorry
Ik had er eigenlijk nog een nieuw topic aan willen wijden deze week maar nu niet meer natuurlijk.
quote:fleurtje schreef op 09 september 2009 @ 13:40:

sorryWaarvoor Fleur?
Maarre...welkom mr zwieber cole turner!!!!
quote:Zwieber schreef op 09 september 2009 @ 13:13:

Ik meld me vrijwillig voor de commissie. En ja Cole, jij mag blijven hoor!
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 13:24:

Een leuke avatar heeft wel een groot nadeel. De dames kijken alleen nog naar de avatar en niet meer wat er geschreven wordt.

Of is dat juist een voordeel?Liegebeest!
ik had het echt niet door!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Zwieber schreef op 09 september 2009 @ 13:41:

[...]

Waarvoor Fleur?Oh, ik had off topic gepost op het blokkade-topic en dat mocht niet van de engel. Toen wilde ik sorry zeggen, maar ja, das ook off topic en ik dacht straks krijg ik een waarschuwing dus ik toen dacht ik ik plaats hem wel in dit topic dat snapt de engel vast wel.
quote:fleurtje schreef op 09 september 2009 @ 14:33:

[...]

Oh, ik had off topic gepost op het blokkade-topic en dat mocht niet van de engel. Toen wilde ik sorry zeggen, maar ja, das ook off topic en ik dacht straks krijg ik een waarschuwing dus ik toen dacht ik ik plaats hem wel in dit topic dat snapt de engel vast wel.

Bangepoepert!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ha, ben niet bang voor de engelen. Alleen voor jou.
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 13:24:

Een leuke avatar heeft wel een groot nadeel. De dames kijken alleen nog naar de avatar en niet meer wat er geschreven wordt.

Of is dat juist een voordeel?Ik heb niets met Cole. Vind andere mannen veeeeeeeeel leuker! *wijst op posting op SpijlerT over wie ik wel eens zou willen neuken*
Ik eis dat er een Hugh Jackman gaat posten op dit forum! Dus als iemand nog een partner heeft die zich verveelt...
Hahaha. Kijk ava is wel leuk hoor. Maar dan moet er nog iets zinnigs uitkomen. En dat zinnigs staat vaak los van de ava.
.
noa wijzigde dit bericht op 09-09-2009 19:48
Reden: t wordt toch niet gelezen
% gewijzigd
Cum non tum age
quote:rosanna08 schreef op 09 september 2009 @ 13:23:

IBI, ik vind je avatar erg mooi Dank je wel!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 13:12:

@Zwieber: en jij zit in de ballotagecommissie die bepaalt wat een knappe avatar is?

Gelukkig heb ik inmiddels genoeg positieve reacties gehad van de dames om mijn avatar te mogen houden.dat is toch die ene van nip&tuck? eh de avatar?
quote:Festen schreef op 09 september 2009 @ 17:59:

[...]

dat is toch die ene van nip&tuck? eh de avatar?Ja, dat doet ie ook maar ik ken hem vooral als geile demoon uit charmed.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 september 2009 @ 13:44:

[...]

Liegebeest!

Angel5 / Sarah Scott: jij bent de uitzondering die de regel bevestigd

Het viel me op dat ik soms opmerkingen maak in een discussie, waar niet meer op wordt gereageerd. Ik heb het voorgelegd aan Zwieber en die zegt dat dat wel vaker voorkomt en niet te wijten is aan kwijlopwekkende avatar.
Nee dat ligt niet aan jou Cole. Kan best zijn dat jij al iets zegt wat een ander ook al geschreven heeft. Of dat het zo snel gaat dat men bij het reageren al weer 10 postings verder moet lezen om het bij te houden.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 19:29
Reden: En ik reageer dus nu lekker wel hahaha
% gewijzigd
Ik dacht bij het benzine topic een nieuwe invalshoek te hebben gevonden, maar het kan zijn dat de strekking hetzelfde was als een eerder bericht.
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 19:36:

Ik dacht bij het benzine topic een nieuwe invalshoek te hebben gevonden, maar het kan zijn dat de strekking hetzelfde was als een eerder bericht.Niet miepen Cole, misschien was je gewoon niet boeiend.
Cole geef het tijd, men weet je heus wel te vinden als je post en je zegt wat zinnigs (of onzinnigs, ligt tuurlijk aan het topic )
Dan heb je last van het onzichtbare forummersyndroom.

Er zijn wel manieren om daar van af te komen.

* Gooi wat scheldwoorden door je post (kunst is deze wel zo te verpakken dat je net geen ban krijgt).

*Richt je post naar een specifieke forummer en noem haar/zijn naam in een post (goede namen zijn: Minny,Bgb.Meds,Hpl,Eleonora,Zwieber,Fleurtje,Sara scott,Dropje16,17,18 en 19.Die laatste twee bestaan nog niet maar hou dat scherp in de gaten)

* Eindige je post met groetjes en kusjes van Cole(dat zal menig dame doen opveren).

* Post in een kleurtje.

Succes!!
quote:iry schreef op 09 september 2009 @ 20:01:

Dan heb je last van het onzichtbare forummersyndroom.

Er zijn wel manieren om daar van af te komen.

* Gooi wat scheldwoorden door je post (kunst is deze wel zo te verpakken dat je net geen ban krijgt).

*Richt je post naar een specifieke forummer en noem haar/zijn naam in een post (goede namen zijn: Minny,Bgb.Meds,Hpl,Eleonora,Zwieber,Fleurtje,Sara scott,Dropje16,17,18 en 19.Die laatste twee bestaan nog niet maar hou dat scherp in de gaten)

* Eindige je post met groetjes en kusjes van Cole(dat zal menig dame doen opveren).

* Post in een kleurtje.

Succes!!
Hahahah Iry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven