Paranormal Activity (2)

19-10-2010 08:20 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Ik kan het topic hierover niet meer vinden.)

Wie heeft deel 1 gezien en wat vond je ervan? En ga je deel 2 kijken?

Ik vind het een heel erg spannende film. En ondanks dat ik nu wel wat bangig ben in huis (pasgeleden gezien), wil ik toch graag deel 2 zien.
Hi Hummeltje,

Ik heb ze zelfs allebei al gezien ( deel twee gedownload via torrent reactor )...Erg creepy.

Wat het voor mij eng maakt, is het feit dat de films op een docu achtige manier worden gemaakt. Er zit dus geen muziek in de film. Dit maakt het mijn inziens erg ENG!

Zelfs mijn altijd nuchtere vriend vond de film kippevel!
Ja Piekerien? Is de 2e versie ook eng? Je moet het altijd maar afwachten als ze een film gaan vervolgen.. Zo was het bij Saw 6 ook wel een keer klaar. Maar ik ga m zeker kijken, goede vriendin van me en ik zijn gek op ditsoort films! Het is zo eng omdat je eigenlijk niets ziet, heerlijk!
@doperwt: Ja die is ook ENG! Het idee van deel 2 is wel in het verlengde van de eerste film, maar ik vond het een goede sequel. In principe zou je hier eindeloze sequels van kunnen maken, want het speelt zich iedere keer weer ergens anders af, haha.

Er zit 1 scene in die ik echt zooooooooooooooo eng vind...Brrr
Nou, ik zag gisteren de trailer op tv en die kon ik al niet aan, laat staan de film. Maar eigenlijk ben ik ook wel weer heel nieuwsgierig naar deze films.
Ik heb deel 1 een kans gegeven maar trok het niet...

Niet eens dat ik het verhaal zo eng vindt ofzo, maar ikben best een angsthaas met iets teveel fantasie en beschouw m'n slaapkamer als een veilig nestje. Ik was bang als ik door zou kijken ik geen oog dicht zou doen, en dat vond ik het niet waard.

Had ik niet verwacht van te voren want bijv. the Blair witch vond ik absoluut niet eng, maar dat vond ook plaats in een bos, en daar kom ik over het algemeen niet 's nachts..

Het moet gewoon niet teveel lijken op iets wat jezelf ook kan overkomen.

Deel 2 ga ik al helemaal niet kijken, heb zelf ook kleine kinderen
Mijn vriend wil niet mee naar deel 2. Voor hem was deel 1 afkijken meer dan genoeg. Dus ik ga ondanks mijn angst alleen, of met iemand, maar weet nog niet wie.
Heerlijk eng deel 1. Deel 2 ga ik ook zeker kijken, niet in de bioscoop maar veilig op klaarlichte dag, verstopt achter mijn vriend en een kussen
Ik wil het ook zien! Waar vind ik dit?/dl ik dit?
Je kan deel 1 zien via google video. Ik heb hem daar zondag avond gekeken. Ik daarna nog wel geslapen, alhoewel ik hem echt heel creppy vond. Het geluid stond ook heel zacht.
Oh net bij de trailer schreeuwde is al weer doordat ik schrok!

Ik wil hem echt zien!
Ik heb m gister in de bios gezien en hij is echt nog enger dan deel 1.
Vooral die scene dat Kristi in de keuken zit en de keukenkastjes openvliegen deed het goed in de zaal.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deel 1 zou kijken. Ik ben bang dat ik weken lang bang ben als ik alleen in bed lig haha.

Op moviemeter.nl zie ik veel reacties dat het een flutfilm is en dat het helemaal niet zo eng zou zijn.

Mijn vraag: Wat maakt deel 1/deel 2 zo eng voor jou?
Ik twijfel nog...er komt toch ook een scene in voor in een kinderkamertje in the middle of the night?

Van deel 1 ben ik echt een paar dagen "ziek" geweest.

En aan de andere kant denk ik dan: jij en ik hadden het ook kunnen bedenken met een camera een budget van een paar tientjes en wat mensen die deuren opengooien en aan visdraad weer dichttrekken....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb deel 1 gezien maar vond dat zonde van m'n tientje.

Is deel 2 beter te doen (dus spannender/enger)?

De trailer ziet er iig uit alsof er iets meer gebeurt dan in deel 1.

Ik twijfel nog dus of ik m wil zien...
quote:druifje87 schreef op 22 oktober 2010 @ 12:46:

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deel 1 zou kijken. Ik ben bang dat ik weken lang bang ben als ik alleen in bed lig haha.

Op moviemeter.nl zie ik veel reacties dat het een flutfilm is en dat het helemaal niet zo eng zou zijn.

Mijn vraag: Wat maakt deel 1/deel 2 zo eng voor jou?

Dat het zo echt lijkt. Is ook omdat ik wel geloof in geesten die je kunnen bezoeken. In dit geval is het een demon, nog een tikkie enger dus.

quote:sprokkelientje schreef op 22 oktober 2010 @ 13:58:

Ik twijfel nog...er komt toch ook een scene in voor in een kinderkamertje in the middle of the night?

Wel meerdere scenes met die baby in zijn kinderkamer.

Wat ik me wel afvraag is of hij van deze film geen nachtmerries zal krijgen.
Ja, deel 2 is zeker weten enger dan deel 1. Er gebeurd meer in.
Het einde vind ik trouwens heel gemeen, maar wat dat zo maakt, ga ik niet verklappen.
quote:Hummeltje_ schreef op 22 oktober 2010 @ 16:19:

Wel meerdere scenes met die baby in zijn kinderkamer.

Wat ik me wel afvraag is of hij van deze film geen nachtmerries zal krijgen.

Nee joh, hij krijgt daar echt niets van mee hoor. Hij ziet die film toch niet ;)

Ik heb hem ook gezien en vond het wel meevallen. Had hem (helaas) iets enger verwacht. Het was vooral dat ik echt vaak geschrokken ben. Dus die film was wel goed voor vele schrikreacties.

Het einde vond ik ook zo gemeen! Vooral omdat het zo spannend is! :D
Hm... nu maken jullie me toch nieuwsgierig haha.

Toch maar naar de bios dan
Oh ik zou hem nooit in de bios durven kijken. Veel te harde geluiden en je kunt je niet echt verstoppen

Ik heb de film afgelopen maandag gezien, gewoon overdag en in mijn eentje. Het geluid bijna uit. Wel eng hoor, ik keek vaak met mijn handen voor mijn ogen (en dan een klein gaatje vrijlaten).
quote:BrambleIcefilter schreef op 22 oktober 2010 @ 18:35:

[...]

Nee joh, hij krijgt daar echt niets van mee hoor. Hij ziet die film toch niet ;)

Ik heb hem ook gezien en vond het wel meevallen. Had hem (helaas) iets enger verwacht. Het was vooral dat ik echt vaak geschrokken ben. Dus die film was wel goed voor vele schrikreacties.

Het einde vond ik ook zo gemeen! Vooral omdat het zo spannend is! :D

Maar die scene dat Kristi zeg maar niet zijn kamer in mag komen, lijkt mij toch een vervelende ervaring voor dat jongetje. Hij huilt al en dan wil z'n moeder hem troosten, mag het niet van de Demon... Dat is trouwens wel een hele gave scene.

Iemand hier die m gedownload heeft? Zit er net als bij deel 1 een alternatief einde op de dvd?
Uhm, vraagje.

Stel, je vriend is werken en de baby slaapt.

En je bent een hele erge bange schijterd.

Is het dan verstandig om straks die film te gaan kijken?

Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven