parkeren amsterdam

17-10-2010 11:22 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
As dinsdag ga ik winkelen in amsterdam, met het ov gaan is geen optie het station is hier al een half uur rijden vandaan.

Maar waar kan ik het best parkeren? Wat is handig de arena? of de rai?

Ik heb al op de site van amsterdam zitten kijken maar kom er niet echt uit.
Ligt er een beetje aan waar je vandaan komt. Als je vanuit noord-holland komt is Sloterdijk ook prima.
Arena kan je voor 6 euro 24uur parkeren,en krijg je 5 treinkaartjes ....dus eigenlijk sta je er voor niets..

Gewoon P&R volgen..........

Veel plezier!
Zoek even naar een overzicht van P+R plaatsen of kiss & ride. Daar kan je je auto voor vijf euro neerzetten en dan krijg je een gratis ov-kaartje voor jou en je passagiers naar de stad.
Volgens mij is Arena, prima te. Pak je vandaar de metro naar Centraal Station en shoppen maar.

Zie hieronder alle info. Veel plezier

Parkeren Amsterdam

"Parkeren voor ¤ 6,00 per dag in Amsterdam? Dat kan op een P+R-terrein, net buiten het centrum. Uw auto staat er onder toezicht en de vijf OV-retourtjes krijgt u er gratis bij."
uit het zuiden..

Dus vanaf de arena kan je met de trein naar t centraal?
Olympisch Stadion is het makkelijkst, vind ik dan.
P en R ook op het stadionplein!
@isapisa: vanaf de Arena kun je metrolijn 54 pakken richting Centraal Station. Je kunt ook bij de P+R op het Stadionplein gaan staan, vanaf daar pak je de tram richting Centraal Station.
Hangt er vanaf waar je vandaan komt. Maar wij parkeren dan bij station Weesp. Is geheel gratis en je bent binnen 20 minuten in Amsterdam!
De tram van en naar het Stadionplein komt niet zo vaak als bij de Arena, daar rijden metro's op en af. En als je uit het Zuiden komt hoef je de ring niet over. Maar goed. Je hebt nu in ieder geval verschillende opties!
Abcoude kan trouwens ook...
Olympisch stadion..!! Kost je iets van 6 euro voor de hele dag, inclusief 2 tramkaartjes naar 't centrum.
Ik heb laatst 20 min rondgereden om de P&R te vinden bij de Arena!!! Echt we kwamen er niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:isapisa schreef op 17 oktober 2010 @ 11:22:

As dinsdag ga ik winkelen in amsterdam, met het ov gaan is geen optie het station is hier al een half uur rijden vandaan.

Maar waar kan ik het best parkeren? Wat is handig de arena? of de rai?

Ik heb al op de site van amsterdam zitten kijken maar kom er niet echt uit.dan rij je met de auto naar dat station en gaat dan met de trein.
quote:Starshine schreef op 17 oktober 2010 @ 12:36:

[...]

dan rij je met de auto naar dat station en gaat dan met de trein.tja dan moet ik naar den bosch, daar mijn auto op een transverium parkeren, met de bus naar t station, trein naar amsterdam.. das ook niet echt handig vind ik..ik denk dat we voor de arena gaan.Die moet toch wel te vinden zijn voor ons!!
je kunt toch BIJ het station parkeren, je hoeft toch niet naar een transferium?

Ik snap het probleem niet...of je nou in Den Bosch parkeert en met de trein naar A'dam rijdt of naar A'dam rijdt, parkeert bij de Arena en vandaar met metro, bus of trein verder moet.
quote:Starshine schreef op 17 oktober 2010 @ 12:52:

je kunt toch BIJ het station parkeren, je hoeft toch niet naar een transferium?

Ik snap het probleem niet...of je nou in Den Bosch parkeert en met de trein naar A'dam rijdt of naar A'dam rijdt, parkeert bij de Arena en vandaar met metro, bus of trein verder moet.als ik in den bosch bij het station parkeer ben heeel veel geld kwijd, vandaar dat ik een transverium zoek.. is toch niet zo onduidelijk?
sorry hoor, dat wist ik niet, dus ja dat was onduidelijk.
geeft niks....
quote:Iwannalive schreef op 17 oktober 2010 @ 11:45:

De tram van en naar het Stadionplein komt niet zo vaak als bij de Arena, daar rijden metro's op en af. En als je uit het Zuiden komt hoef je de ring niet over. Maar goed. Je hebt nu in ieder geval verschillende opties!Hmm? Één metro per tien minuten vanaf Arena en trams elke 5 minuten vanaf Stadionplein...
http://www.bereikbaar.ams ... _parkeertarieven_2010.pdf
quote:isapisa schreef op 17 oktober 2010 @ 12:55:

[...]

als ik in den bosch bij het station parkeer ben heeel veel geld kwijd, vandaar dat ik een transverium zoek.. is toch niet zo onduidelijk?Kwijd/transverium??????????? Ja,dat is wel onduidelijk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven