parkeren arnhem centrum zaterdagavond

18-12-2009 18:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik moet op zaterdagavond 19 u- 20u op de marienburgstraat zijn in arnhem. ik ben van plan om met de auto te gaan omdat mijn oma die slecht ter been is mee kan rijden.

waar kan ik hem het beste neerzetten? ik dacht dat er parkeergelegenheid is op het willemsplein klopt dat?

vanaf 18u is het vrij parkeren geloof ik toch?

tips zijn welkom!
Op het willemsplein niet, wel twee anderen in de buurt van het station. Misschien dat je Oma het beste even af kan zetten? Ik weet niet hoe slecht ze ter been is.
Achter de schouwburg zit er eentje.
maar waar is dan de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid?

kan iemand mij het adres geven? of een site waar ik dit kan opzoeken?

ik dacht dat er vroeger wel parkeerplekken waren op het willemsplein, of dat plein waar vroeger van die fonteinen waren..

of de auto neerzetten in de straat waar die bussen rijden en waar een bruidjsurkenwinkel is en meddens geloof ik aan je rechterhand..
Op het Willemsplein is niks hoor, wel op het Stationsplein, daaronder is nl een parkeergarage.
Zal ik het even voor je googlen?
je bent een lieve schat maaarrrrr.....

ik wil de auto NIET in een parkeergarage zetten maar zo dicht mogelijk bij de marienburgstraat! of iig die kant vd stad...
Ik weet niet wie je precies bedoelt met lieve schat, maarrrrrr.....

je hebt nog helemaal niet verteld dat je per se op straat wil parkeren en als je een van de links bij google had gevolgd was je bij deze kaart uitgekomen, of is dat ook al geen antwoord op je vraag?
TO: bedoel je het gele rijdersplein? daar was betaald parkeren, maar er zijn nu plannen voor. Ik kan niet vinden of je er nog kan parkeren/
dat is het!!!! en jansbinnensingel bedoel ik.....

weet je ik rijd er morgen gewoon heen en zie wel of ik m´n auto ergens tussen kan murmen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven