Pasjes opbergen hoe??
zondag 1 augustus 2010 om 14:09
Tegenwoordig werkt iedereen met klantenkaarten met het gevolg dat je deze dus ergens kwijt moet. Een aantal heb ik er in mijn portemonee zitten, maar deze word ook zo enorm. Ik heb even rond zitten kijken op het internet en kom speciale creditcardportemonees tegen of pasjeshouder. Nu vroeg ik mij af of jullie dit gebruiken en wat jullie ervaringen zijn. Of bergen jullie ze op een andere wijze op?
zondag 1 augustus 2010 om 14:46
Pasjes die je niet vaak gebruikt-maar-waar-je-toch-niet-zonder-kunt-denk-je in een creditcardmapje in je tas, zodat je ze altijd bij je hebt als je die ene aankoop gaat doen die niet kan wachten tot morgen, zodat je je pasje van thuis hebt kunnen meenemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 1 augustus 2010 om 14:53
zondag 1 augustus 2010 om 14:59
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee.
zondag 1 augustus 2010 om 15:08
quote:niekie1 schreef op 01 augustus 2010 @ 14:59:
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee.Super!
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee.Super!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 1 augustus 2010 om 15:09
quote:niekie1 schreef op 01 augustus 2010 @ 14:59:
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee. nerd!
Ik heb een gsm (smartphone) die die pasjes inscant, je hebt dan, als je je telefoon bij je hebt ook meteen alle pasjes mee. Toegegeven, het staat een beetje nerdy maar is wel erg gemakkelijk (alleen doet de barcodescanner van de AH moeilijk over mijn pasje, de afrekenscanner van diezelfde AH heeft er daarintegen geen moeite mee. nerd!
zondag 1 augustus 2010 om 15:53
Bedankt voor jullie reacties. Het inscannen via de telefoon is wel heel slim, maar toch iets te ver gedacht voor mij. Ik lees vooral over de mappen en ga eens kijken of ik een leuke en geschikte variant kan vinden.
De pasjes die ik heb zijn voornamelijk gratis en van plaatselijke winkels waar inderdaad hele leuke kortingen mee te verkrijgen zijn.
De pasjes die ik heb zijn voornamelijk gratis en van plaatselijke winkels waar inderdaad hele leuke kortingen mee te verkrijgen zijn.