Na viertien jaren is Philip Freriks weg bij het NOS Journaal, en wat vind ik dit jammer. Ik vond hem proffesioneel,grappig en leuk overkomen. Hij is zo gewoon, ik zal hem heel erg missen bij het NOS Journaal. Wie ook ?
Tijd voor frisse vrouw of man. Iets jonger en prettiger om naar te kijken. Bij RTL hebben ze allemaal net even iets vlottere anchors. Dus wie weet....
Blijft ie wel Het Dictee doen? Dat gun ik die man namelijk.
Anoniem_39653
zaterdag 19 december 2009 om 01:09
Ha, kan ik eindelijk weer het NOS-journaal kijken. Ik ben gestopt (en geswitcht naar rtl) toen Philip Freriks daar begon. Ik kan niet tegen zijn gestotter en versprekingen.
Wie wordt zijn opvolger?
Anoniem_39653
zaterdag 19 december 2009 om 01:10
quote:Petrokia schreef op 19 december 2009 @ 00:19:
Blijft ie wel Het Dictee doen? Dat gun ik die man namelijk.Ik hoorde van de week dat dit misschien de laatste keer Het Dictee was. Ik weet niet of het klopt.
Ach, ik vond Freriks zeker wel sympathiek, ook mét versprekigen en al. Rob Trip vind ik ook erg goed, vanuit zijn presentatorschap van Buitenhof. Dus ik blijf een 8-uur-journaal fan!
Ik ben fan van Philip! Komt voornamelijk omdat ie wel een kloon lijkt van mijn vader. Vind 'm een erg sympathieke man en die versprekingen juist schattig.
Absoluut geen fan van meneer Feriks, vooral omdat hij bij BVN de enige nederlandse nieuwslezer was. En daarna kwam/komt dan die verschrikkelijke Erwin Krol, met zijn spatje hier en spatje daar. Niet om aan te zien.
Geef mij de Belg dan maar.
Helaas is een Schotel geen optie, dus we moesten het er maar mee doen. Met meneer Freriks dus. Bah......
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.