Phoebe's kwebbelhoek
vrijdag 28 december 2012 om 10:13
Bij deze verklaar ik voor geopend: mijn 2e kletstopic.
Zowel nuttige als nutteloze berichten zijn hier welkom.
Begin zoals gewoonlijk maar met iets nutteloos X-D:
Ik zit ongeveer als enige nederlander braaf op mijn werk
me af te vragen wat ik hier doe want het is hier bijna rustiger dan
op een kerkhof...
Zowel nuttige als nutteloze berichten zijn hier welkom.
Begin zoals gewoonlijk maar met iets nutteloos X-D:
Ik zit ongeveer als enige nederlander braaf op mijn werk
me af te vragen wat ik hier doe want het is hier bijna rustiger dan
op een kerkhof...
zaterdag 29 december 2012 om 08:36
zaterdag 29 december 2012 om 17:27
daar ben ik het helemaal mee eens, ik vind kletsen altijd gezellig.
(anders had ik dit topic ook niet geopend)
nogmaals nuttige of nutteloze berichten, alles is welkom! (het liefst allebei )
om in de sfeer te komen: ik heb met mijn partner een hele leuke discussie. (wij hebben altijd leuke discussies) hij is kok van beroep en wat betreft de keuken en keukenspulletjes is meneer lichtelijk zeikerig, hij wil graag goede spullen.
nu is onze mixer aan vervanging toe, hij is niet stuk maar heel irritant (die dingen schieten steeds los)
nu wil meneer het liefst zo'n elektrisch ding, die van 24 kitchen. (rudolps bakery) echter dat kan hij bekijken wat dat is meer dan 500 ballen. er is ook een variant van rond de 100 euro, en dat vind ik ook onzin.
ik snap niet wat er mis is met een gewone handmixer, hihihi.
(ik ben redelijk zuinig aangelegd. niet zeikerig zuinig, maar op impulsaankopen zul je mij zelden betrappen...)
nou ja we komen er niet helemaal uit en ik vind hem erg koppig
wat zouden jullie doen?
A toegeven en die dure van rond de 100 e kopen
B niet toegeven (erg verleidelijk)
C gaan latten/apart wonen
(anders had ik dit topic ook niet geopend)
nogmaals nuttige of nutteloze berichten, alles is welkom! (het liefst allebei )
om in de sfeer te komen: ik heb met mijn partner een hele leuke discussie. (wij hebben altijd leuke discussies) hij is kok van beroep en wat betreft de keuken en keukenspulletjes is meneer lichtelijk zeikerig, hij wil graag goede spullen.
nu is onze mixer aan vervanging toe, hij is niet stuk maar heel irritant (die dingen schieten steeds los)
nu wil meneer het liefst zo'n elektrisch ding, die van 24 kitchen. (rudolps bakery) echter dat kan hij bekijken wat dat is meer dan 500 ballen. er is ook een variant van rond de 100 euro, en dat vind ik ook onzin.
ik snap niet wat er mis is met een gewone handmixer, hihihi.
(ik ben redelijk zuinig aangelegd. niet zeikerig zuinig, maar op impulsaankopen zul je mij zelden betrappen...)
nou ja we komen er niet helemaal uit en ik vind hem erg koppig
wat zouden jullie doen?
A toegeven en die dure van rond de 100 e kopen
B niet toegeven (erg verleidelijk)
C gaan latten/apart wonen
zondag 30 december 2012 om 08:27
zondag 30 december 2012 om 09:36
Koop een ding van een tientje bij de hema en probeer om de doos te scoren van dat rudolf ding.
Daarin verpakken en klaar!
.
Oke een goede chef zal zien dat dit niet de goede mixer is maar dan is hij iig 5 minuten blij als hij de doos ziet
.
( dat optie c daarna misschien aan de orde is is dan niet mijn schuld haha)
Daarin verpakken en klaar!
Oke een goede chef zal zien dat dit niet de goede mixer is maar dan is hij iig 5 minuten blij als hij de doos ziet
( dat optie c daarna misschien aan de orde is is dan niet mijn schuld haha)
zondag 30 december 2012 om 10:29
hahaha briljant bedacht italie!
weet nu al dat hij daar zeker niet intrapt.
ik had een keer een cheesecake gemaakt en liet hem dat proeven. meneer had net 1 hap op toen hij proefde dat ik het
met de mixer had gedaan. (met de hand bij cheesecake is lekkerder, maar goed dat wist ik niet...) verder vond hij hem lekker maar ik wil maar even zeggen dat hij niet snel in dingen trapt...
weet nu al dat hij daar zeker niet intrapt.
ik had een keer een cheesecake gemaakt en liet hem dat proeven. meneer had net 1 hap op toen hij proefde dat ik het
met de mixer had gedaan. (met de hand bij cheesecake is lekkerder, maar goed dat wist ik niet...) verder vond hij hem lekker maar ik wil maar even zeggen dat hij niet snel in dingen trapt...
zondag 30 december 2012 om 11:49
nee dat wist ik ook niet maar op zich is het ook wel een beetje logica. bij cheesecake is het belangrijk dat die kwark of roomkaas luchtig blijft omdat het anders heel zwaar gaat worden.
(nogmaals dat wist ik toen ook nog niet...)
met de hand wordt het veel luchtiger...
moet wel toegeven dat mijn kookvaardigheid mede dankzij mijn vriend best wel verbetert zijn de afgelopen jaren
(nogmaals dat wist ik toen ook nog niet...)
met de hand wordt het veel luchtiger...
moet wel toegeven dat mijn kookvaardigheid mede dankzij mijn vriend best wel verbetert zijn de afgelopen jaren