Plaats hier grappige teksten/plaatjes
zaterdag 12 juli 2014 om 13:51
Soms is de grap zo simpel, en dat zijn dan vaak de leukste!
Internet staat er vol mee. Ben door dit topic een beetje verslingerd geraakt aan het zoeken ernaar... ( kost meer tijd dan me eigenlijk lief is )
Ga nu in ieder geval naar buiten, lekker van het mooie weer genieten!
Internet staat er vol mee. Ben door dit topic een beetje verslingerd geraakt aan het zoeken ernaar... ( kost meer tijd dan me eigenlijk lief is )
Ga nu in ieder geval naar buiten, lekker van het mooie weer genieten!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 12 juli 2014 om 13:55
quote:LunaLoona schreef op 12 juli 2014 @ 13:43:
[...]
Ligt die kat daarom voor Pampus op dat droogrek?
(Ik vind jouw avatar en deze kat sprekend op elkaar lijken)Nee hoor, ook die heb ik, in het kader van" beter goed gejat, dan slecht bedacht", van het net geplukt... collega stuurde me die eens toe toen ze zich ziek meldde. Vond hem zo geinig!
[...]
Ligt die kat daarom voor Pampus op dat droogrek?
(Ik vind jouw avatar en deze kat sprekend op elkaar lijken)Nee hoor, ook die heb ik, in het kader van" beter goed gejat, dan slecht bedacht", van het net geplukt... collega stuurde me die eens toe toen ze zich ziek meldde. Vond hem zo geinig!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 12 juli 2014 om 13:57
quote:Vera8 schreef op 12 juli 2014 @ 13:55:
[...]
Nee hoor, ook die heb ik, in het kader van" beter goed gejat, dan slecht bedacht", van het net geplukt... collega stuurde me die eens toe toen ze zich ziek meldde. Vond hem zo geinig!Grappige ziekmelding! Altijd leuk, collega's met gevoel voor humor.
[...]
Nee hoor, ook die heb ik, in het kader van" beter goed gejat, dan slecht bedacht", van het net geplukt... collega stuurde me die eens toe toen ze zich ziek meldde. Vond hem zo geinig!Grappige ziekmelding! Altijd leuk, collega's met gevoel voor humor.