Pleit hier voor meer VIVA-smileys/smilies

21-07-2008 02:18 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer even een triviaal topic van mijn hand!

Ik zat zojuist in een ander topic te zoeken naar een smiley die een kop thee slash koffie in z'n 'hand' heeft...om mijn huidige 'thee-mood' te kunnen uiten...

Maar helaas, deze emotie zal ik moeten opkroppen, want geen passende smiley. En zo mis ik wel vaker een smiley op VIVA. (Waar is die met dat schijnheilige fluitje? Of die met dat ik-ben-zo-heilig-icoontje?

Welke smiley mis jij op VIVA?

Worden al jouw mogelijk verzinbare emoties wel weergeven hier met een smile? Omschrijf deze emotie , of creëer de bijbehorene smiley zelf!

(Redactie, het is goed als julie VIVA Forummers ál, maar dan ook werkelijk ál hun emoties kunnen uiten, met smileys...scheelt vast heel wat forumrellen...)
Ik mis een smile voor de 'emotie' : Het is hier angstvallig leeg en dat is depressing...en bovendien wil ik slapen, maar mijn vingers tikken door!

Hier heb jij je fluitje hoor, dat scheelt weer een emotie....bakkie koffie/thee dan maar?
Ik mis persoonlijk regelmatig de kots smilie
Ik mis heel erg de schop onder je kont smiley!
quote:Zwieber schreef op 21 juli 2008 @ 07:52:

Ik mis heel erg de schop onder je kont smiley!En de kots smiley en een smiley met de duim omhoog!
Ik mis de 'lang leve de schoolvakantie' smiley, die je te pas en te onpas kan gebruiken bij relletjes die de laatste week om de haverklap ontstaan

Maar inderdaad, van hyves kopieren is wel erg omslachtig.
He, gisteren zei ik toevallig nog , ik mis deze: :S

Op msn heet hij de verwarde emotion.
Ik mis de gaap smiley:

de 'thumbs up' smiley:

en de bedenkelijke smiley:
The time is now
Haha, die kots-smiley van misschicken vind ik ook super!!
The time is now
Geweldige suggesties, vooral de kots-smiley.

Een 'internet-smiley' voor de vragen die je ook per Google kan vinden.

Een 'dokters-smiley' voor de vragen die eigenlijk bij je huisarts thuishoren (denk aan: ik ben van de trap gelazerd, hoorde krak, het is bont en blauw en dik, wat kan dat zijn?)

Een 'proost-smiley', dus eentje met een glas wijn in de hand die hem opheft, voor iemand die een goieie actie in welke zin dan ook doet.
Ja die wil ik!! Die kotssmiley van MissC!! En die bedenkelijke smiley mis ik ook! En de :-S idd ook!

(Feest der herkenning dus)

Ik ben ook van mening dat meer smileys rellen kunnen voorkomen. Het verduidelijkt of je je reactie.
ik wil de smiley die zn computer stuk slaat, voor als ik weer eens geen plaatje kan posten oid.

Ik zou hier een voorbeeld geven, maar zie bovenstaande
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
ik mis de smiley van een rood maandverbandje, om aan te geven dat ik weer ongi ben geworden, of om te vragen of anderen al ongi geworden zijn ;-P

maar het meest mis ik de heel-hard-op-de-tafel-slaan van-het-lachen-smiley :-)
ik mis de "het is hier geen fothermokking babybrabbel-site" smiley ...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik mis de smiley die achter de computer zit terwijl op de achtergrond de badkamer en overloop blank staan...
quote:elfin schreef op 21 juli 2008 @ 10:33:

Ik mis de smiley die achter de computer zit terwijl op de achtergrond de badkamer en overloop blank staan...

Ik zou maar gaan duiken als ik jou was, hier mogen geen grappen over gemaakt worden volgens number2.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:leefnu schreef op 21 juli 2008 @ 02:18:

(Redactie, het is goed als julie VIVA Forummers ál, maar dan ook werkelijk ál hun emoties kunnen uiten, met smileys...scheelt vast heel wat forumrellen...)Er komen niet meer smileys bij, zie ook Vivamod in "Vragen / opmerkingen en reacties op het ..." deze reactie.

Bovendien: je kan élke smiley plaatsen die je wilt, via de plaatjes-plakken-button in je reageervenster.
quote:borodini schreef op 21 juli 2008 @ 10:35:

[...]

Ik zou maar gaan duiken als ik jou was, hier mogen geen grappen over gemaakt worden volgens number2.

Ik mis een duik-smiley
quote:borodini schreef op 21 juli 2008 @ 10:35:

[...]

tip: www.cosgan.de

Kun je echt superveel smilies vandaan halen (code kopieren + hier plakken)

*geloof dat de site er nu alleen uit ligt?!*
Everytime you make a typo, the errorists win.
http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/n ... gina_1.htm
thanks missC!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven