Probleem

20-08-2016 22:11 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Koop dan een paar nieuwe kippen, ze zijn maar 5 euro per stuk. of een kuikentje, die zijn schattig, dat verzacht de pijn wellicht voor de buurvrouw.
l'état c'est moi
OP aangepast
quote:LouisXIV schreef op 20 augustus 2016 @ 22:26:

Koop dan een paar nieuwe kippen, ze zijn maar 5 euro per stuk. of een kuikentje, die zijn schattig, dat verzacht de pijn wellicht voor de buurvrouw.

Ja, maar daar gaat het toch eigenlijk niet om? Mijn grootouders hadden trouwens tamme kippen die regelmatig bij hen in huis liepen en met kerst er ook bij zaten bijvoorbeeld (op schoot!). Die ware niet zomaar te vervangen. Niet dat dat bij to zo is, maar je weet het gewoon niet en daarom zorg je goed voor andermans dieren.

Vervanging is verder natuurlijk wel netjes
Joh, je OP was al verdwenen en er was geen onaardige reactie getikt...
668, the neighbour of the Beast
quote:LouisXIV schreef op 20 augustus 2016 @ 22:26:

Koop dan een paar nieuwe kippen, ze zijn maar 5 euro per stuk. of een kuikentje, die zijn schattig, dat verzacht de pijn wellicht voor de buurvrouw.Joh, dit zeg ik net. En toen vond je het nog een ruk idee. En nu stel je het zelf voor.
quote:Marels schreef op 20 augustus 2016 @ 22:29:

Joh, je OP was al verdwenen en er was geen onaardige reactie getikt...Ik was best onaardig, maar ik heb dan ook helemáál geen begrip voor dit soort gedrag. Onbegrijpelijk vind ik het.
Ik vind dat niemand je echt daadwerkelijk heeft aangevallen gezien je opmerking over vriendelijkheid in de nieuwe OP. Er wordt alleen verteld wat je had kunnen doen voor een eventuele volgende keer. Niemand zegt dat het jouw schuld is dat ze dood zijn
quote:lionlily schreef op 20 augustus 2016 @ 22:31:

[...]

Ik was best onaardig, maar ik heb dan ook helemáál geen begrip voor dit soort gedrag. Onbegrijpelijk vind ik het.

Tis niet dat TO compleet afgefakkeld werd voor ze haar OP verwijderde.

Terwijl dat mijns inziens best terecht geweest was.

Dat die kippen weg zijn is heel kut, maar goed, zoiets kan nog gebeuren. Dat je je buurvrouw nog niet op de hoogte gesteld hebt, dát vind ik onbegrijpelijk.

Ben je eigenlijk wel verder op zoek gegaan naar de twee ontbrekende kippen TO? Of heb je gewoon gedacht, goh, er zijn er twee tekort, en niks ondernomen?
Serieus? Het topic willen laten verwijderen door de mods? Waarom??
Omdat hullie gemeen zijn!
Maar de mods doen daar niet aan mee lees ik net
En terecht
Jeetje, wat zijn mensen deze avond snel op hun teentjes getrapt.
OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven