Puppy Naam

12-01-2018 22:21 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Over een weekje kan ik mijn nieuwe puppy ophalen. Het is een teefje, kruising tussen een labrador en een Bordeaux dog en ze is zwart met een beetje bruin op haar rug. Ik kan alleen niet op een originele naam komen en m'n hele gezin moet 't ook leuk vinden. Iemand suggesties?

xxx :hyper:
YouWish schreef:
13-01-2018 15:50
Nassi! :rofl:
Ik snap ineens jullie lol om Nassi! :idee:
Jullie denken wsl. aan naSi (de Chinese rijst). En ik denk aan naSSi, de hond! :proud:
Labalade schreef:
14-01-2018 09:58
Ik snap ineens jullie lol om Nassi! :idee:
Jullie denken wsl. aan naSi (de Chinese rijst). En ik denk aan naSSi, de hond! :proud:

Ik denk dat je niet serieus bent..
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
14-01-2018 09:58
Ik snap ineens jullie lol om Nassi! :idee:
Jullie denken wsl. aan naSi (de Chinese rijst). En ik denk aan naSSi, de hond! :proud:
Ik denk het niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
YouWish schreef:
14-01-2018 10:06
Ik denk dat je niet serieus bent..
o_o (ik vind jullie aardig anders zou ik zeggen, whatever.. prima om te lachen om je eigen spelfout maar lach mij niet uit)
Labalade schreef:
14-01-2018 10:11
o_o (ik vind jullie aardig anders zou ik zeggen, whatever.. prima om te lachen om je eigen spelfout maar lach mij niet uit)
Lieverd kijk nog eens rustig naar het YouTube filmpje van die hond...
YouWish schreef:
14-01-2018 10:53
Lieverd kijk nog eens rustig naar het YouTube filmpje van die hond...
Dat heb ik gedaan! Maar ik snap hem echt niet, sorry. Maar laat anders maar hoor, ik voel me echt een beetje voor schut gezet en dat is niet fijn :(

Andere leuke naam voor het hondje:
Rohdi
Sofie
Molly
Lila (<- ideetje van Mn zoon hihi)
Labalade schreef:
14-01-2018 17:00
Dat heb ik gedaan! Maar ik snap hem echt niet, sorry. Maar laat anders maar hoor, ik voel me echt een beetje voor schut gezet en dat is niet fijn :(

Andere leuke naam voor het hondje:
Rohdi
Sofie
Molly
Lila (<- ideetje van Mn zoon hihi)
Hij heet Lassie geen Nassie dat staat er ook bij bij het filmpje, in koeienletters notabene.
YouWish schreef:
14-01-2018 17:23
Hij heet Lassie geen Nassie dat staat er ook bij bij het filmpje, in koeienletters notabene.
Oh.. oww.. Oja.. :-$ o_o Ik ben een beetje dyslectisch. Dat verschil zie ik dus echt niet... Echt ik schaam me dood... :-$ ik zet mezelf dus al Mn hele leven voor lul met Nassi en niemand heeft ooit iets gezegd :'( *kruipt weg onder een steen* (O)
Pepper! Gezien de kleurencombinatie en type hond....lijkt me er een die actie zoekt.......oftewel peper in zijn kont heeft!

;-)
Afkorting van Pepper is Pep.

Peppe le Pew.
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
14-01-2018 08:26
En......wat gaat het worden?????
Ik kon echt niet kiezen, dus de vriend van mijn moeder is met een naam gekomen: Pip. Ze mocht eerder opgehaald worden dus Pip woont nu al lekker bij ons. Dank jullie wel allemaall💓
:rofl: 110 reacties en het wordt " pip".

Leuke naam! Veel plezier met de hond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven