Purrfect Kitler - deel 11
maandag 30 november 2015 om 19:06
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
woensdag 23 december 2015 om 17:34
quote:Grobbekuiken schreef op 23 december 2015 @ 17:29:
Wel! Nog één ding. Dat met twee kampen is ook onzin.
Het is klote gelopen en dat is onwijs jammer, ook omdat dit ineens uit de lucht lijkt te vallen.
Iedereen moet doen wat hem/haar goed dunkt, meer niet. Maar niet gaan steken, nergens goed voor.
Zo, moeders heeft gesproken en gaat de keuken weer in.
Eens met Grobbie.
Wat ga jij koken lieve schat?
Wel! Nog één ding. Dat met twee kampen is ook onzin.
Het is klote gelopen en dat is onwijs jammer, ook omdat dit ineens uit de lucht lijkt te vallen.
Iedereen moet doen wat hem/haar goed dunkt, meer niet. Maar niet gaan steken, nergens goed voor.
Zo, moeders heeft gesproken en gaat de keuken weer in.
Eens met Grobbie.
Wat ga jij koken lieve schat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 december 2015 om 17:37
Tot nu toe geen file. Ik hoop dat dat om 18:00 nog zo is. Ik wil niet te vroeg juichen maar ik hoop dat ik lekker snel thuis ben vandaag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 december 2015 om 17:40
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 17:34:
Kom op zeg het is een identiek topic. Grappen, grollen en plaatjes plakken. Nog geen 5 minuten geopend na dit zinloze gedoe hier.
Ik heb zo mijn streken maar dit moet ik geloven? Tuurlijk.
Prima hoor dat geloof je dat toch niet, scheelt dat zo'n 75 procent van de posters daar wel weet dat dit topic al gepland was.
Ik wilde weer plaatjes en dit is meer kletsen dan plakken! Maar goed je moet maar geloven wat je wilt geloven.
Kom op zeg het is een identiek topic. Grappen, grollen en plaatjes plakken. Nog geen 5 minuten geopend na dit zinloze gedoe hier.
Ik heb zo mijn streken maar dit moet ik geloven? Tuurlijk.
Prima hoor dat geloof je dat toch niet, scheelt dat zo'n 75 procent van de posters daar wel weet dat dit topic al gepland was.
Ik wilde weer plaatjes en dit is meer kletsen dan plakken! Maar goed je moet maar geloven wat je wilt geloven.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 23 december 2015 om 18:29
Idem hier. Ik kijk ff niet en er is meteen een oorlog lijkt het wel uitgebarsten.
Ik snap er ook de ballen er niet van en ik wil het ook niet weten. Lijkt verdorie wel alsof er altijd wel wat is.
In ieder geval ga ik kijken of ik nog wat leuke plaatjes kan vinden.
En ik ben in een juich stemming want mijn prachtige vloer ligt eindelijk er helemaal in!
Ik kan lekker verder met inrichten! Jeej!
Ik snap er ook de ballen er niet van en ik wil het ook niet weten. Lijkt verdorie wel alsof er altijd wel wat is.
En ik ben in een juich stemming want mijn prachtige vloer ligt eindelijk er helemaal in!
Ik kan lekker verder met inrichten! Jeej!
woensdag 23 december 2015 om 18:34
quote:lindybopophelia schreef op 23 december 2015 @ 18:29:
Idem hier. Ik kijk ff niet en er is meteen een oorlog lijkt het wel uitgebarsten.
Ik kan lekker verder met inrichten! Jeej!goedzo! Lekker inrichten en gezellig maken.
Ik kan lekker verder met inrichten! Jeej!goedzo! Lekker inrichten en gezellig maken.
woensdag 23 december 2015 om 18:42