"10 redenen om een donkere man te daten"
dinsdag 14 april 2015 om 18:08
Ik klikte zojuist verkeerd (op home i.p.v. forum) en toen kwam ik op de homepage van Viva. (Trouwens, als dit topic niet mag, dan hoor ik dat wel neem ik aan?) Daar zag ik het artikel staan "10 redenen om een donkere man te daten". Nieuwsgierig als ik ben naar welk hokje nu weer zou worden aangevinkt, las ik onderstaande met steeds hoger opgetrokken wenkbrauwen:
- He’s got the moves! De kans is groot dat hij op de dansvloer – al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse man – sexy losse heupjes heeft. En dát komt weer prima van pas in bed…
- Zijn zachte, volle lippen zoenen heerlijk!
- Jullie krijgen de mooiste kindjes die er maar bestaan. Stiekem zijn we toch allemaal een beetje jaloers op de prachtige halfbloedjes van Sunnery en Doutzen?
- Extra reden voor reisjes naar het buitenland. Dit jaar wéér kerst vieren bij zijn familie in een zonnig warm land? Hè, wat vervelend nou…
- Jullie zijn het levende bewijs dat verschil in afkomst geen barrière is in de liefde. En dat kan iedereen zien!
- Elke keer als jullie samen naakt in bed liggen, besef je hoe mooi jullie huidskleuren bij elkaar afsteken.
- Donkere mannen hebben over het algemeen meer passie dan onze nuchtere Hollandse knapen.
- Het verbreedt je kennis over de wereld, want je krijgt er een gratis een lesje over zijn cultuur bij.
- Je zat er vast al op te wachten: zijn piemel. Meer uitleg lijkt ons overbodig.
- Donkere mannen zijn vaak echte gentlemen. Deuren open houden, lieve complimentjes… Ons hoor je niet klagen!
Huidskleuren bij elkaar afsteken? Elke viva-lezeres is blank?
Reisjes naar het buitenland? Elke donkere man is niet in Nederland geboren en heeft een exotische familie in een ver warm land?
Verschil in afkomst? Elke donkere man heeft een andere afkomst dan een Nederlandse vrouw?
Een lesje cultuur?
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit topic open. Ik ben nogal verbaasd over zoveel kortzichtigheid. Nou lees ik de Viva nooit, dus misschien is dat het, maar sjongejonge, wat word je geconfronteerd met een enorme berg poep als je per ongeluk misklikt op het forum zeg.
Leest de viva redactie hier ook mee? (Zo ja: hallo , menen jullie dit nu echt serieus ja?)
- He’s got the moves! De kans is groot dat hij op de dansvloer – al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse man – sexy losse heupjes heeft. En dát komt weer prima van pas in bed…
- Zijn zachte, volle lippen zoenen heerlijk!
- Jullie krijgen de mooiste kindjes die er maar bestaan. Stiekem zijn we toch allemaal een beetje jaloers op de prachtige halfbloedjes van Sunnery en Doutzen?
- Extra reden voor reisjes naar het buitenland. Dit jaar wéér kerst vieren bij zijn familie in een zonnig warm land? Hè, wat vervelend nou…
- Jullie zijn het levende bewijs dat verschil in afkomst geen barrière is in de liefde. En dat kan iedereen zien!
- Elke keer als jullie samen naakt in bed liggen, besef je hoe mooi jullie huidskleuren bij elkaar afsteken.
- Donkere mannen hebben over het algemeen meer passie dan onze nuchtere Hollandse knapen.
- Het verbreedt je kennis over de wereld, want je krijgt er een gratis een lesje over zijn cultuur bij.
- Je zat er vast al op te wachten: zijn piemel. Meer uitleg lijkt ons overbodig.
- Donkere mannen zijn vaak echte gentlemen. Deuren open houden, lieve complimentjes… Ons hoor je niet klagen!
Huidskleuren bij elkaar afsteken? Elke viva-lezeres is blank?
Reisjes naar het buitenland? Elke donkere man is niet in Nederland geboren en heeft een exotische familie in een ver warm land?
Verschil in afkomst? Elke donkere man heeft een andere afkomst dan een Nederlandse vrouw?
Een lesje cultuur?
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit topic open. Ik ben nogal verbaasd over zoveel kortzichtigheid. Nou lees ik de Viva nooit, dus misschien is dat het, maar sjongejonge, wat word je geconfronteerd met een enorme berg poep als je per ongeluk misklikt op het forum zeg.
Leest de viva redactie hier ook mee? (Zo ja: hallo , menen jullie dit nu echt serieus ja?)

woensdag 15 april 2015 om 01:31
woensdag 15 april 2015 om 01:35
quote:soetkees schreef op 14 april 2015 @ 23:14:
Hebben we al 10 redenen voor de Italiaan?
1. Pasta
2. Gelati
3. O sole mio onder je raam gekweeld
4. Geen idee wat hij zegt maar 't klinkt heel mooi
5. Connecties met de maffia als je iemand helemaal zat bent/lesje wilt leren
6. Rijke historie en cultuur
7. Gods geschenk aan vrouwen
8. Ook handig als je van voetballen houdt
9. Cappuccino
10. Ongestoord je vuile was buiten hangenLaat ik nou een Italiaans exemplaar hebben Overigens 1 met piemel waar menig 'donkere man' jaloers op is.
Hebben we al 10 redenen voor de Italiaan?
1. Pasta
2. Gelati
3. O sole mio onder je raam gekweeld
4. Geen idee wat hij zegt maar 't klinkt heel mooi
5. Connecties met de maffia als je iemand helemaal zat bent/lesje wilt leren
6. Rijke historie en cultuur
7. Gods geschenk aan vrouwen
8. Ook handig als je van voetballen houdt
9. Cappuccino
10. Ongestoord je vuile was buiten hangenLaat ik nou een Italiaans exemplaar hebben Overigens 1 met piemel waar menig 'donkere man' jaloers op is.

woensdag 15 april 2015 om 07:27
quote:iceteapeach schreef op 15 april 2015 @ 01:31:
Geen zin gehad om alle 14 pagina's door te lezen. Voor mij: nee, ik val niet op getinte mannen, nooit gedaan ook. En nu? Ben ik zeker zo'n vrouw die discrimineert en hem geen kans geeft omdat zijn innerlijk mss wel mooi is?. Tjsa, het zal wel. Mijn bevallige kont kan het oxideren.Daar gaat dit topic helemaal niet over.
Geen zin gehad om alle 14 pagina's door te lezen. Voor mij: nee, ik val niet op getinte mannen, nooit gedaan ook. En nu? Ben ik zeker zo'n vrouw die discrimineert en hem geen kans geeft omdat zijn innerlijk mss wel mooi is?. Tjsa, het zal wel. Mijn bevallige kont kan het oxideren.Daar gaat dit topic helemaal niet over.
woensdag 15 april 2015 om 07:59
quote:iceteapeach schreef op 15 april 2015 @ 01:31:
Geen zin gehad om alle 14 pagina's door te lezen. Voor mij: nee, ik val niet op getinte mannen, nooit gedaan ook. En nu? Ben ik zeker zo'n vrouw die discrimineert en hem geen kans geeft omdat zijn innerlijk mss wel mooi is?. Tjsa, het zal wel. Mijn bevallige kont kan het oxideren.Je bent na het lezen van de titel gestopt? Tip: lees in elk geval even de OP.
Geen zin gehad om alle 14 pagina's door te lezen. Voor mij: nee, ik val niet op getinte mannen, nooit gedaan ook. En nu? Ben ik zeker zo'n vrouw die discrimineert en hem geen kans geeft omdat zijn innerlijk mss wel mooi is?. Tjsa, het zal wel. Mijn bevallige kont kan het oxideren.Je bent na het lezen van de titel gestopt? Tip: lees in elk geval even de OP.

woensdag 15 april 2015 om 08:12
TIEN REDENEN OM EEN TURK TE DATEN
1. In de moskee moet je je voeten wassen, dus je hebt nooit meer een man met zweetvoeten in huis.
2. Je kunt een hippe hoofddoek dragen om je uitgroei mee te verbergen.
3. Hij heeft er geen problemen mee als je thuisblijf-mama wil worden. Kun je eindelijk lekker de hele dag op de bank zitten.
4. Je hoeft niet bang te zijn dat je bontkraagje ordinair afsteekt bij zijn kleding.
5. Turken koken met superveel knoflook, dus het valt niemand op als jij uit je mond ruikt.
6. Je hebt er gelijk een hele hechte familie bij. Die achterbakse vriendinnen van je heb je niet meer nodig.
7. Je mag niet werken dus heb je tijd om de Viva te lezen.
8. Turken trouwen allemaal heel jong. Je hoeft dus niet lang te wachten op je droombruiloft.
9. Meteen na het huwelijk kun je beginnen met werpen. Ieder meisje droomt toch van een groot gezin?
10. Lekker elke dag kebab eten en nooit meer vieze spruitjes!
6 LEUKE NAMEN VOOR JE KAT
1. Witje (als ie wit is)
2. Zwartje (als ie zwart is)
3. Vlekje (als ie vlekken heeft)
4. Streepje (als ie strepen heeft)
5. Roderick (als ie rood is)
6. Staartmans (als ie een staart heeft)
5 REDENEN OM BIJSTAND AAN TE VRAGEN
1. Nooit meer in de file of de bus missen
2. Je kunt overdag boodschappen doen waardoor je nog volop keuze hebt uit brood
3. Je hebt een reden om de hele dag op crocs te lopen
4. Je kunt je lekker asociaal gedragen want mensen verwachten toch niets van een bijstandstrekker
5. Je kunt een sociale huurwoning huren dus je woont lekker goedkoop
1. In de moskee moet je je voeten wassen, dus je hebt nooit meer een man met zweetvoeten in huis.
2. Je kunt een hippe hoofddoek dragen om je uitgroei mee te verbergen.
3. Hij heeft er geen problemen mee als je thuisblijf-mama wil worden. Kun je eindelijk lekker de hele dag op de bank zitten.
4. Je hoeft niet bang te zijn dat je bontkraagje ordinair afsteekt bij zijn kleding.
5. Turken koken met superveel knoflook, dus het valt niemand op als jij uit je mond ruikt.
6. Je hebt er gelijk een hele hechte familie bij. Die achterbakse vriendinnen van je heb je niet meer nodig.
7. Je mag niet werken dus heb je tijd om de Viva te lezen.
8. Turken trouwen allemaal heel jong. Je hoeft dus niet lang te wachten op je droombruiloft.
9. Meteen na het huwelijk kun je beginnen met werpen. Ieder meisje droomt toch van een groot gezin?
10. Lekker elke dag kebab eten en nooit meer vieze spruitjes!
6 LEUKE NAMEN VOOR JE KAT
1. Witje (als ie wit is)
2. Zwartje (als ie zwart is)
3. Vlekje (als ie vlekken heeft)
4. Streepje (als ie strepen heeft)
5. Roderick (als ie rood is)
6. Staartmans (als ie een staart heeft)
5 REDENEN OM BIJSTAND AAN TE VRAGEN
1. Nooit meer in de file of de bus missen
2. Je kunt overdag boodschappen doen waardoor je nog volop keuze hebt uit brood
3. Je hebt een reden om de hele dag op crocs te lopen
4. Je kunt je lekker asociaal gedragen want mensen verwachten toch niets van een bijstandstrekker
5. Je kunt een sociale huurwoning huren dus je woont lekker goedkoop

woensdag 15 april 2015 om 09:41
quote:yasmijn schreef op 15 april 2015 @ 09:09:
Ik vind dit dan wel weer vreselijk geestig:
"Markovic heeft een ban van 24 uur ivm discriminatie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum"
Aha!
Ik denk dat markovicic die column heeft geschreven.
Goed dat ze hem of haar zo keihard aanpakken.
Zou je dan wel moeten komen en de hele dag buiten moeten staan met een bord om je nek?
Ik vind dit dan wel weer vreselijk geestig:
"Markovic heeft een ban van 24 uur ivm discriminatie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum"
Aha!
Zou je dan wel moeten komen en de hele dag buiten moeten staan met een bord om je nek?

woensdag 15 april 2015 om 09:53

woensdag 15 april 2015 om 09:54
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 april 2015 @ 09:53:
Het in de lucht houden van het forum is zo duur dat er vrijwel geen budget meer is voor stukjesschrijfsters. Het is dus eigenlijk onze schuld.
Ja, wij gaan natuurlijk niet gratis en voor niks stukjes schrijven.
Laat dat maar aan de stagiaires over
Het in de lucht houden van het forum is zo duur dat er vrijwel geen budget meer is voor stukjesschrijfsters. Het is dus eigenlijk onze schuld.
Ja, wij gaan natuurlijk niet gratis en voor niks stukjes schrijven.
Laat dat maar aan de stagiaires over
Geen bijzonderheden

woensdag 15 april 2015 om 10:10
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 april 2015 @ 21:31:
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben sprakeloos. Zoiets achterlijks heb ik nog nooit gelezen, nergens. Zelfs niet in de Privé. Hoe haalt iemand het in zijn bolle hersens om zoiets te verzinnen. Nou ja, verzinnen kan nog, maar dat je je hersenspinsels dan serieus aan je leidinggevende laat zien en dat die het dan wel prima vindt. En dat je die rabiate lulkoek dan nog met droge ogen publiceert ook. Echt, geen woorden voor.Probeer eens haar: niet alles wat fout loopt is mannelijk.
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben sprakeloos. Zoiets achterlijks heb ik nog nooit gelezen, nergens. Zelfs niet in de Privé. Hoe haalt iemand het in zijn bolle hersens om zoiets te verzinnen. Nou ja, verzinnen kan nog, maar dat je je hersenspinsels dan serieus aan je leidinggevende laat zien en dat die het dan wel prima vindt. En dat je die rabiate lulkoek dan nog met droge ogen publiceert ook. Echt, geen woorden voor.Probeer eens haar: niet alles wat fout loopt is mannelijk.
woensdag 15 april 2015 om 10:14
woensdag 15 april 2015 om 10:15
quote:haakje schreef op 15 april 2015 @ 09:41:
[...]
Aha!
Shit, ik ben betrapt.
Ik sta trouwens om de hoek van de Vivaredactie.
[...]
Aha!
Shit, ik ben betrapt.
Ik sta trouwens om de hoek van de Vivaredactie.