"Iets" met foto's voor 50e verjaardag
donderdag 24 april 2025 om 08:37
Binnenkort wordt een goede vriendin 50 jaar. Nu willen wij "iets" met foto's voor haar doen, maar zijn we nog op zoek naar een origineel idee. Het alternatief is natuurlijk gewoon een boek vol leuke foto's die vrienden en familie insturen, maar dat hebben andere vrienden van ons ook al eens gedaan. Hebben jullie een leuk idee?
donderdag 24 april 2025 om 12:54
Claire45 schreef: ↑24-04-2025 11:58Voor een vriendin hebben wij ooit een kookboek gemaakt waarin iedereen zijn favoriete recept prijsgaf, en daar drukten we foto’s bij af van de jarige mét degene die het recept had geschreven, bij voorkeur eet- en drinkfoto’s. Heel mooi boek geworden dat ze nog vaak gebruikt.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij allemaal erg van eten (en drinken!) houden, anders heeft zo’n kookboek weinig zin.
Supertof!!
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 12:59
Zo’n fotoalbum/kookboek/magazine met persoonlijke teksten erbij zou ik zelf het leukste vinden. Alles wat ik tot dusver ooit heb gekregen aan gebruiksvoorwerpen met foto’s erop, ligt ergens op zolder. Je kunt het niet wegdoen maar gebruiken zie ik ook niet zitten. Geen behoefte aan het zien van mijn eigen smoelwerk op onderzetters, dienbladen en kussenhoezen.
donderdag 24 april 2025 om 13:03
Toen man en ik samen ons jubileumfeest gaven heb ik wel bierviltjes met ons hoofd laten drukken.
Eenmalig gebruik zo tussen de viltjes van de kroeg.
https://www.studentendrukwerk.nl/produc ... RYQAvD_BwE
Eenmalig gebruik zo tussen de viltjes van de kroeg.
https://www.studentendrukwerk.nl/produc ... RYQAvD_BwE
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 13:05
LemoosGaatDoor schreef: ↑24-04-2025 12:59Zo’n fotoalbum/kookboek/magazine met persoonlijke teksten erbij zou ik zelf het leukste vinden. Alles wat ik tot dusver ooit heb gekregen aan gebruiksvoorwerpen met foto’s erop, ligt ergens op zolder. Je kunt het niet wegdoen maar gebruiken zie ik ook niet zitten. Geen behoefte aan het zien van mijn eigen smoelwerk op onderzetters, dienbladen en kussenhoezen.
Het grappige is dat zulke mokken hier wel eens bij de kringloop staan. Zelfs voor 20 cent wil ik mijn thee niet drinken uit een mok met een foto van iemand die ik niet ken.
donderdag 24 april 2025 om 13:12
Oh dit vind ik ook een heel leuk idee!Claire45 schreef: ↑24-04-2025 11:58Voor een vriendin hebben wij ooit een kookboek gemaakt waarin iedereen zijn favoriete recept prijsgaf, en daar drukten we foto’s bij af van de jarige mét degene die het recept had geschreven, bij voorkeur eet- en drinkfoto’s. Heel mooi boek geworden dat ze nog vaak gebruikt.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij allemaal erg van eten (en drinken!) houden, anders heeft zo’n kookboek weinig zin.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 24 april 2025 om 14:19
Een (groot) canvas met alle foto's laten maken een idee? Link is een voorbeeld.
https://www.myposter.nl/fotocollage-met-veel-fotos
donderdag 24 april 2025 om 14:31
Zou jij zoiets ophangen?Pukkemientje schreef: ↑24-04-2025 14:19Een (groot) canvas met alle foto's laten maken een idee? Link is een voorbeeld.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
donderdag 24 april 2025 om 14:38
Die van mij liggen nu opgerold in de schuur.
Waren dan ook 3 x 2 meter oid.
Maar een toffe collage met niet alleen mijn foto's maar met de gezamenlijke vrienden en leuke uitjes samen zou bij mij wel een plek in de wc krijgen ofzo.
Iets om naar te kijken tijdens het poepen

purrmaid wijzigde dit bericht op 24-04-2025 14:40
45.73% gewijzigd
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 14:59
Doe je je ogen open ‘s ochtends, kijk je er tegen aan. Heb je seks, kijken ze op je neer.Pukkemientje schreef: ↑24-04-2025 14:57Ja, maar niet prominent in de woonkamer. Denk aan slaapkamer/trappengat/toilet.![]()
Lijkt me verschrikkelijk.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
donderdag 24 april 2025 om 15:52
Deze vind ik op zich heel leuk, bij ons vieren we binnenkort de 50e van zusje en partner. Vooral omdat ze nogal reizigers zijn. (volgens ouders: "Z&P zijn op vakantie, waren of vakantie of zijn net terug van vakantie") Ben ineens zo benieuwd naar de tips.
donderdag 24 april 2025 om 16:38
Deze vind ik op zich heel leuk, bij ons vieren we binnenkort de 50e van zusje en partner. Vooral omdat ze nogal reizigers zijn. (volgens ouders: "Z&P zijn op vakantie, waren op vakantie of zijn net terug van vakantie") Ben ineens zo benieuwd naar de tips.
donderdag 24 april 2025 om 16:38
Ja! Heb ik eens voor iemand gedaan. Maar dan iets breder, ook mooie/leuke plekken in Nederland bv. Met daarbij een mooi verhaal.
Was wel voor een actief iemand die houdt van ontdekken en reizen.
•
donderdag 24 april 2025 om 17:13
donderdag 24 april 2025 om 18:18
Dat is leuk ja. Een klant van mij heeft dit eens gedaan voor al hun klanten, alle vertalers een recept van een specialiteit uit hun land in laten sturen met een uitleg, foto van het gerecht en naar keuze een foto van onszelf of niet en daar een kookboekje van gemaakt, was heel leukClaire45 schreef: ↑24-04-2025 11:58Voor een vriendin hebben wij ooit een kookboek gemaakt waarin iedereen zijn favoriete recept prijsgaf, en daar drukten we foto’s bij af van de jarige mét degene die het recept had geschreven, bij voorkeur eet- en drinkfoto’s. Heel mooi boek geworden dat ze nog vaak gebruikt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in