"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
Dat ik soms best wel eens gescheiden zou willen zijn zodat ik af en toe een weekend alleen zou kunnen doorbrengen.
Als ik verkouden ben, zoals nu, ben ik net een kind. En mijn man verandert spontaan in een super attente en geduldige liefdevolle verpleger. Hij komt regelmatig kijken hoe het met me gaat, knuffelt me, ruimt de gigantische lading snotdoekjes op, kookt eten dat niet te moeilijk is om te eten met mijn verstopte neus en neemt alle, ja alle, taken in huis over.

En ik lig op de bank Netflix te kijken met een zonnebril op want licht doet pijn, en zielig te kijken en roep ongeveer elk kwartier hoe zwaar ik het heb. Ik wil meer dekens, minder dekens, meer kussens, minder kussens, en veel kusjes want ik ben zo zie-hielig.

Normaal ben ik een zelfstandige volwassen vrouw, maar als ik verkouden word verander ik in een peuter, en ik geniet er van.

Nog een bekentenis, ik heb totaal geen medelijden met alleenstaande mensen, single is niet beter of slechter dan in een relatie. Maar zieke singles vind ik wel heel zielig. Die moeten alles zelf doen als ze ziek zijn.
Ik betrapte mezelf er net op dat ik de poes aan het uitleggen was dat ze even op haar snoepjes moest wachten omdat ik eerst de was in de droger moest doen.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ik beken dat ik mezelf nu niet zo'n goede vriendin vind voor mijn vriend en soms snap ik ook absoluut niet waarom hij zegt dat ik mooi en lief ben als ik me niet zo voel.

Ik beken ook dat ik m'n kat soms schijtirritant vind.
quote:jusa schreef op 11 maart 2016 @ 19:35:

Dat ik soms best wel eens gescheiden zou willen zijn zodat ik af en toe een weekend alleen zou kunnen doorbrengen.Same here!!!!😉
quote:Annelaure schreef op 11 maart 2016 @ 19:49:

Als ik verkouden ben, zoals nu, ben ik net een kind. En mijn man verandert spontaan in een super attente en geduldige liefdevolle verpleger. Hij komt regelmatig kijken hoe het met me gaat, knuffelt me, ruimt de gigantische lading snotdoekjes op, kookt eten dat niet te moeilijk is om te eten met mijn verstopte neus en neemt alle, ja alle, taken in huis over.

En ik lig op de bank Netflix te kijken met een zonnebril op want licht doet pijn, en zielig te kijken en roep ongeveer elk kwartier hoe zwaar ik het heb. Ik wil meer dekens, minder dekens, meer kussens, minder kussens, en veel kusjes want ik ben zo zie-hielig.

Normaal ben ik een zelfstandige volwassen vrouw, maar als ik verkouden word verander ik in een peuter, en ik geniet er van.

Nog een bekentenis, ik heb totaal geen medelijden met alleenstaande mensen, single is niet beter of slechter dan in een relatie. Maar zieke singles vind ik wel heel zielig. Die moeten alles zelf doen als ze ziek zijn.

Beterschap? Of geniet ervan?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Annelaure schreef op 11 maart 2016 @ 19:49:

Nog een bekentenis, ik heb totaal geen medelijden met alleenstaande mensen, single is niet beter of slechter dan in een relatie. Maar zieke singles vind ik wel heel zielig. Die moeten alles zelf doen als ze ziek zijn.Dat is ook het enige moment dat ik me zielig voel
Als ik soms bekenden zie dan ontwijk ik ze zo dat ze mij niet zien. Heb vaak geen zin in praatjes of zelfs een "hoi".
Ooze dat doe ik ook wel eens, en voel me dan altijd een lafaard..
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 11 maart 2016 @ 14:19:

Ik riep altijd dat als mijn vriend mij ooit een klap zou geven, ik meteen weg zou gaan. Nu heb ik dus zo'n vriend. En ik blijf. Ik accepteer het want ik ben zo gek op hem en als hij normaal doet is hij zo fantastisch.

Ik beken dat ik een ontzettend domme muts ben.

Oh... Wat erg.

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik beken dat ik dit een enorm lastig topic kan vinden omdat het niet de bedoeling is om erop te reageren.

Ik ga maar weer weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nonny schreef op 12 maart 2016 @ 01:12:

Ooze dat doe ik ook wel eens, en voel me dan altijd een lafaard.. Ik voel me dan zo antisocial
Ik beken:

- Ik heb een hekel aan kinderen, ik wil zelf ook nooit kinderen krijgen.

- Ik kook met pakjes en zakjes

- Ik koop bijna nooit iets biologisch

- Ik gebruik een handdoek 3 keer

- Ik laat mijn katten buiten

- Ik praat tegen mijn katten en noem ze vaak knappe jongens

- Ik heb veel meubels van Ikea.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
quote:Ooze schreef op 12 maart 2016 @ 01:04:

Als ik soms bekenden zie dan ontwijk ik ze zo dat ze mij niet zien. Heb vaak geen zin in praatjes of zelfs een "hoi".Hier maak ik mij ook schuldig aan!
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik loop weleens de douglas binnen voor "make up advies", laat me dan helemaal opmaken en koop vervolgens niks. Dure parfum opspuiten van top tot teen en niet kopen doe ik ook nog steeds.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 13:24:

Wat een hoop 'lekker puh' bekentenissen hahaha!

'Ik kook uit zakjes', pffff, nou, gangster hoor!Het topic ging toch oorspronkelijk over de suffe forumtaboes, die zijn nou eenmaal van het niveau 'altijd verse driegangenmaaltijden voor 2,74 van de Jumbo door handig inkopen', 'flesvoeding is vergif', en 'mannen die hun sokken naast de wasmand gooien verdienen castratie'.
Ik beken dat ik niet het verzorgende type ben als mijn partner met griep op de bank ligt
quote:jusa schreef op 11 maart 2016 @ 19:35:

Dat ik soms best wel eens gescheiden zou willen zijn zodat ik af en toe een weekend alleen zou kunnen doorbrengen.Moet je daarvoor scheiden?
quote:orkenflow schreef op 12 maart 2016 @ 09:55:

[...]

Het topic ging toch oorspronkelijk over de suffe forumtaboes, die zijn nou eenmaal van het niveau 'altijd verse driegangenmaaltijden voor 2,74 van de Jumbo door handig inkopen', 'flesvoeding is vergif', en 'mannen die hun sokken naast de wasmand gooien verdienen castratie'.

Dat bedoel ik niet.

Het zijn van die 'ik ben lekker eigenwijs en doe wat ik zelf wil' bekentenissen terwijl het in mijn ogen non issues zijn.

Voor mij althans zijn dat zaken waar ik nooit een oordeel over heb.

Het zal me jeuken of iemand alleen uit blikken en zakken eet of jaren borstvoeding geeft.

Dat hoeft toch niet 'bekend' te worden, als in een soort biecht?
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 11:00:

[...]

Dat bedoel ik niet.

Het zijn van die 'ik ben lekker eigenwijs en doe wat ik zelf wil' bekentenissen terwijl het in mijn ogen non issues zijn.

Voor mij althans zijn dat zaken waar ik nooit een oordeel over heb.

Het zal me jeuken of iemand alleen uit blikken en zakken eet of jaren borstvoeding geeft.

Dat hoeft toch niet 'bekend' te worden, als in een soort biecht?Daar zijn fora voor bedoeld. Als het jou niet boeit kijk je toch niet? Wat een zelfkwelling.
Goeie tip zeg!

Bedankt!

Het was gewoon een goedmoedig comment hoor, geen aanval.

Hoe je bijvoorbeeld kookt of je kind borstvoedt zou voor míj geen biecht zijn, c'est tout.
quote:JollyJ schreef op 12 maart 2016 @ 10:41:

[...]

Moet je daarvoor scheiden?dacht net hetzelfde.....
not all who wander are lost
Ik beken dat ik af en toe best een ongeluk zou willen krijgen waardoor ik in het ziekenhuis beland en ik even geen 2 krijsende kinderen om mij heen heb (en ik niet hoef te werken). Even de realiteit ontvluchten.
Ik beken dat er mensen zijn die ik best een ongeluk zou toewensen waardoor ze in een ziekenhuis zonder internettoegang belanden.
quote:tsjongejonge schreef op 12 maart 2016 @ 14:40:

Ik beken dat ik af en toe best een ongeluk zou willen krijgen waardoor ik in het ziekenhuis beland en ik even geen 2 krijsende kinderen om mij heen heb (en ik niet hoef te werken). Even de realiteit ontvluchten.Ze uit logeren doen is te ver gezocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven