Radio fragment Qmusic terugvinden

05-03-2021 10:20 19 berichten
Gisteren hoorde ik bij Mattie en Marieke een bizar verhaal van een luisteraar. Het ging over de vraag ''Wat is het gekste dat jij direct na je bevalling gedaan hebt?''. Het was rond ongeveer 08.50-08.55 op de radio. Het was zo'n bizar verhaal dat ik het bij thuiskomst na werk gelijk aan mijn vriend wilde laten horen. Maar.... ik kan het nergens vinden.

Wie weet hoe ik zo'n fragment terug kan vinden?
Al geprobeerd: Q music app, instagram, Facebook, google, qmusic site. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die vrouw die seks had met haar collega omdat haar man niet wilde?

Misschien kan je het vragen in de app? Dat ze het online kunnen zetten?
_melon schreef:
05-03-2021 10:23
Hahaha die vrouw die seks had met haar collega omdat haar man niet wilde?

Misschien kan je het vragen in de app? Dat ze het online kunnen zetten?
Ja die! 2 dagen na de bevalling ook... :O
Ik ga eens kijken of dat lukt. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik wil dit fragment ook wel horen!
Ik ben ook nieuwsgierig ;-D
Alle reacties Link kopieren
Haha deze heb ik ook gehoord. Belachelijk. :rofl:
Misschien zit het in de QMusic hoogtepunten vanmiddag rond 16:00.
https://www.youtube.com/user/QmusicNL
Voor de andere nieuwsgierigen hier: als ik het ergens gevonden heb, dan zal ik het hier laten weten. :D Ik waarschuw alvast: je mond valt er waarschijnlijk van open. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die pas bevallen vrouw die meteen naar de kapper ging al een eyeroll waard, maar dit slaat alles.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
05-03-2021 10:27
Ja die! 2 dagen na de bevalling ook... :O
Ik ga eens kijken of dat lukt. Bedankt voor de tip!

Ik wil dit nu ook horen!!

Ik vond mezelf al heel bizar (kind was geboren, placenta nog niet, en ik kon alleen maar, half huilend, roepen 'ik wil m'n moehoehoehoeduhuhur!". Dus die werd gebeld. Toen was het goed.)
Pergamon schreef:
05-03-2021 11:51
Ik wil dit nu ook horen!!

Ik vond mezelf al heel bizar (kind was geboren, placenta nog niet, en ik kon alleen maar, half huilend, roepen 'ik wil m'n moehoehoehoeduhuhur!". Dus die werd gebeld. Toen was het goed.)
Haha ja dan val jij alles mee!

Deze mevrouw wilde 1 dag na de bevalling zeker weten of alles 'daar beneden' nog goed werkte. Haar vriend wilde hier niet aan meewerken, dus heeft ze 2 dagen na de bevalling maar een knappe collega uitgenodigd die het 'daar beneden' even geïnspecteerd en geprobeerd heeft. En dat alles terwijl baby in de cosleeper naast vrouw en collega lag. :O
Alle reacties Link kopieren
:O
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er nog steeds geen zak van.

Waarom zou je met een pas bevallen collega naar bed willen terwijl ze gewoon een man heeft? Dan moet je toch al langer met elkaar vreemd gaan?

En ze was nu nog steeds samen met haar man ook. Echt koekkoek.
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
05-03-2021 12:17
Haha ja dan val jij alles mee!

Deze mevrouw wilde 1 dag na de bevalling zeker weten of alles 'daar beneden' nog goed werkte. Haar vriend wilde hier niet aan meewerken, dus heeft ze 2 dagen na de bevalling maar een knappe collega uitgenodigd die het 'daar beneden' even geïnspecteerd en geprobeerd heeft. En dat alles terwijl baby in de cosleeper naast vrouw en collega lag. :O

:woa:

Maar.... maar... maar.... neeeeeeeeeeeeee! :sick: Daar moet je toch ook niet aan denken met zo'n matras in je onderbroek boxershort van je man?
Pergamon schreef:
05-03-2021 13:08
:woa:

Maar.... maar... maar.... neeeeeeeeeeeeee! :sick: Daar moet je toch ook niet aan denken met zo'n matras in je onderbroek boxershort van je man?
Tussen de sloten bloed en de vuistgrote stolsels door :hyper: :woa:
Kijk elk mens haar wens, maar waarom zou je dit op de radio vertellen? Vertelde ze het zelf?

Ik had trouwens na tig uur bevallen uiteindelijk een ks en heb daarna 4 drupjes bloed verloren. De eerste menstruatie was wel eh.. een vampiers natte droom.
Alle reacties Link kopieren
Haha deze heb ik ook gehoord. Belachelijk. :rofl:
Misschien zit het in de QMusic hoogtepunten vanmiddag rond 16:00.
https://www.youtube.com/user/QmusicNL
DaSilva86 schreef:
05-03-2021 13:24
Kijk elk mens haar wens, maar waarom zou je dit op de radio vertellen? Vertelde ze het zelf?
Het klonk alsof ze het nogal stoer vond. Alleen was ze niet stoer genoeg om het onder haar echte naam te vertellen en om het aan haar vriend te vertellen. Die wist nog steeds van niks...
Alle reacties Link kopieren
Zwartgroen schreef:
05-03-2021 13:14
Tussen de sloten bloed en de vuistgrote stolsels door :hyper: :woa:

Ik heb na mijn bevalling nog geen doperwtje aan stolsel verloren... Heb zelfs nog aan de kraamhulp gevraagd of er niet iets aan de hand was, na alle verhalen hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven