Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
vrijdag 13 november 2015 om 19:53
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 19:31:
Ik heb waarschijnlijk toen niet goed begrepen wat je bedoelde, of ik had het maar nu in ieder geval niet meer, sorry Star
W8 met FF en IE hebben de knop 'overige' ook niet bij de topics, iOs8 en safari ook nietAls je jezelf loept en dan 'alleen topics' selecteert, wat zie je dan? Ik zie dan getallen, pagina 1 t/m 521 bij mezelf.
Ik heb waarschijnlijk toen niet goed begrepen wat je bedoelde, of ik had het maar nu in ieder geval niet meer, sorry Star
W8 met FF en IE hebben de knop 'overige' ook niet bij de topics, iOs8 en safari ook nietAls je jezelf loept en dan 'alleen topics' selecteert, wat zie je dan? Ik zie dan getallen, pagina 1 t/m 521 bij mezelf.
vrijdag 13 november 2015 om 20:26
vrijdag 13 november 2015 om 20:31
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 20:28:
[...]
Maar jij hebt toch geen 184 pagina's aan geopende topics?
Nou ja, laat de CM maar uitleggen, als zij het begrijpt
Dat schreef ik: ik heb evht geen 184 pagina's met geopende topics en van de laatste pagina ook een screendump. Selectie 'alleen reacties' geeft dezelfde hoeveelheid pagina's.
Daarbij is er dus een verschil tussen jezlf loepen en een ander
[...]
Maar jij hebt toch geen 184 pagina's aan geopende topics?
Nou ja, laat de CM maar uitleggen, als zij het begrijpt
Dat schreef ik: ik heb evht geen 184 pagina's met geopende topics en van de laatste pagina ook een screendump. Selectie 'alleen reacties' geeft dezelfde hoeveelheid pagina's.
Daarbij is er dus een verschil tussen jezlf loepen en een ander
Je bent zelf een theepot
vrijdag 13 november 2015 om 20:40
Nou Mods, duidelijk kan het niet zijn.
- jezelf loepen geeft de knop 'volgende' en ook paginanummers
- die paginanummer slaan alleen nergens op, selectie 'alleen topics' en 'alleen reacties' geven dezelfde hoeveelheid pagina's
- een ander loepen geeft bij topics niet de knop 'volgende', alrhans niet bij iOS 8/ safari, W8 met FF en IE
- die paginanummer slaan alleen nergens op, selectie 'alleen topics' en 'alleen reacties' geven dezelfde hoeveelheid pagina's
- een ander loepen geeft bij topics niet de knop 'volgende', alrhans niet bij iOS 8/ safari, W8 met FF en IE
Je bent zelf een theepot
zondag 15 november 2015 om 23:55
quote:milna schreef op 15 november 2015 @ 16:10:
Waarom krijg ik elke keer een melding of ik zeker weet dat ik de pagina wil verlaten?
Zou je een screenshot van die pagina kunnen maken? Dan geven wij het door aan techniek?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Waarom krijg ik elke keer een melding of ik zeker weet dat ik de pagina wil verlaten?
Zou je een screenshot van die pagina kunnen maken? Dan geven wij het door aan techniek?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 16 november 2015 om 01:33
kan die irritante bol.com reclame niet anders. Ik zie nergens een kruisje om hem weg te klikken. Zelfs erop klikken helpt niet. Hij opent dan wel de bol.com pagina maar de advertentie blijft staan. Hij verdwijnt ook niet na een bepaalde tijd en blijft midden op het forum staan waardoor het forum onleesbaar is.
enige manier is pagina verversen maar na een paar pagina's is ie dan weer terug. voor mij een reden om het forum nu voor vanavond te verlaten en als dat soort reclames blijven om niet meer te komen.
enige manier is pagina verversen maar na een paar pagina's is ie dan weer terug. voor mij een reden om het forum nu voor vanavond te verlaten en als dat soort reclames blijven om niet meer te komen.
maandag 16 november 2015 om 09:08
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 20:40:
Dank voor de opsomming. Ik zal hier samen met de TD naar moeten kijken.
Kom ik op terug.
Groet,
CM VIVA
Dank voor de opsomming. Ik zal hier samen met de TD naar moeten kijken.
Kom ik op terug.
Groet,
CM VIVA