Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:JuniorModeratorViva schreef op 08 mei 2015 @ 21:29:

[...]

Beste Soleil,

Om welke browser gaat het en met welk device forum je? Heb je al cookies verwijderd en je cache geleegd?

met vriendelijke groet,

JuniorLaptop, Firefox laatste versie en ja
quote:S0LEIL schreef op 08 mei 2015 @ 22:39:

[...]

Laptop, Firefox laatste versie en ja Hier hetzelfde.
quote:Moiren_ schreef op 08 mei 2015 @ 22:41:

[...]

Hier hetzelfde.Heb jij de instellingen ook andersom staan Moiren?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 08 mei 2015 @ 23:14:

[...]

Heb jij de instellingen ook andersom staan Moiren?Ja, nieuwste bericht boven.
quote:Moiren_ schreef op 09 mei 2015 @ 00:15:

[...]

Ja, nieuwste bericht boven.

Het lijkt erop dat het daarmee te maken heeft. Gebruik je ook FF? Of een andere browser?

Ik ga het in ieder geval doorgeven aan de TD.
Yay zit in bad halfuurtje forum bij te lezen is mijn batterij driekwart leeg.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Wifi, hoop ik voor je...
quote:S0LEIL schreef op 08 mei 2015 @ 22:39:

[...]

Laptop, Firefox laatste versie en ja Ja waarom zou het bij jou wel werken als het bij mij ook niet werkt.
quote:Bieb2.0 schreef op 06 mei 2015 @ 19:14:

Sjips. Nou ben ik ook mijn mooie achtergrondkleurtje kwijt en overal mijn wachtwoorden

Weet iemand nog hoe weer een achtergrondkleurtje te krijgen hier (op chroombook)? Ik ben alles kwait

Ik quote mezelf nog even hoor. Ben inmiddels bijna sneeuwblind van de witte achtergrond en weet echt echt niet meer hoe ik nou die achtergrondkleur had aangepast.

Iemand?
quote:Bieb2.0 schreef op 09 mei 2015 @ 12:02:

[...]

Ik quote mezelf nog even hoor. Ben inmiddels bijna sneeuwblind van de witte achtergrond en weet echt echt niet meer hoe ik nou die achtergrondkleur had aangepast.

Iemand?

Ik heb Backgroundskin geinstalleerd en dat gebruik ik nu op Google Chrome.

Jij had dat vermoedelijk ook
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 12:07:

[...]

Ik heb Backgroundskin geinstalleerd en dat gebruik ik nu op Google Chrome.

Jij had dat vermoedelijk ook U = een topper!
En het erge is dat het backgroundskinprogramma nog gewoon boven naast de adresbalk stond

2 seconden en klaar.

*domdomdom*
quote:CommunityManagerViva schreef op 09 mei 2015 @ 11:25:

[...]

Het lijkt erop dat het daarmee te maken heeft. Gebruik je ook FF? Of een andere browser?

Ik ga het in ieder geval doorgeven aan de TD.

Op mobiel werkt het ook niet. Dan brengt hij me onderaan de OP in plaats van onderaan de pagina. Dus dat is eigenlijk nog slechter dan voorheen.

Gewone Android browser.

Aanvulling: op een pagina waar geen OP staat, doet de knop helemaal niets.
quote:coolpack2 schreef op 09 mei 2015 @ 11:58:

Wifi, hoop ik voor je...Uiteraard. Anders niet te doen.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Bieb2.0 schreef op 09 mei 2015 @ 12:12:

En het erge is dat het backgroundskinprogramma nog gewoon boven naast de adresbalk stond

2 seconden en klaar.

*domdomdom*
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:CommunityManagerViva schreef op 09 mei 2015 @ 11:25:

[...]

Ik ga het in ieder geval doorgeven aan de TD.FF
Beste forummers,

Rond half 2 zal er een fix live gaan die de problemen met de "naarbeneden"knop oplost voor forummers met de instellingen: Omgekeerde reactie volgorde: laatste eerst.

Groeten,

Lot
Wat goed dat dit vooraf wordt aangekondigd.
.
quote:impala schreef op 12 mei 2015 @ 13:08:

Wat goed dat dit vooraf wordt aangekondigd. de wijzigingen staan live. Mochten er toch nog problemen zijn met betrekking tot de 'naarbeneden' knop hoor ik het graag.
Wordt er eigenlijk nog iets gedaan aan dat verschrikkelijke verspringen van de site tijdens het laden?

Als ik een posting wil doen in bijvoorbeeld het celebs-topic topic op entertainment, dan moet ik minstens 5 keer mikken om de knop te raken. Áls hij het dan al doet, vaak verspringt hij dan nog een paar keer.

Als ik gepost heb en ik wil het corrigeren dan is het nog veel erger.

Ik heb overwogen om het te filmen, het is echt alleen op Viva.
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 mei 2015 @ 14:33:

[...]

de wijzigingen staan live. Mochten er toch nog problemen zijn met betrekking tot de 'naarbeneden' knop hoor ik het graag.Bij mij doet-ie het goed!
quote:CommunityManagerViva schreef op 12 mei 2015 @ 14:33:

[...]

de wijzigingen staan live. Mochten er toch nog problemen zijn met betrekking tot de 'naarbeneden' knop hoor ik het graag.

Bij mij werkt hij ook weer.

Maaaaar (sorry maar daar begon mijn eerste melding mee) ik kom nog steeds hélemaal onderaan de pagina terecht (dus onder die blogplaatjes), waarna ik dus alsnog omhoog moet scrollen om een reactie te plaatsen. Dat blijft irritant.
Oh oeps, dubbel.
quote:misschicken schreef op 12 mei 2015 @ 17:38:

Wordt er eigenlijk nog iets gedaan aan dat verschrikkelijke verspringen van de site tijdens het laden?

Als ik een posting wil doen in bijvoorbeeld het celebs-topic topic op entertainment, dan moet ik minstens 5 keer mikken om de knop te raken. Áls hij het dan al doet, vaak verspringt hij dan nog een paar keer.

Als ik gepost heb en ik wil het corrigeren dan is het nog veel erger.

Ik heb overwogen om het te filmen, het is echt alleen op Viva.
Daar vraag oa ik ook al om sinds het nieuwe forum, nu dik een half jaar lang. Verder dan 'hij staat op het lijstje' en 'de TD is er erg druk mee' komt het niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven