Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Als een hond aan zijn kont krabt is ie ook druk.

Je krijgt niet eens antwoord als je wat vraagt, zou leuk zijn als ze daar eens mee beginnen.
Ik geef geregeld antwoord Misschicken en het probleem waar je tegenaan loopt, ligt zoals Himalaya al zegt bij de TD.
Misschien moeten zij dan eens antwoord geven.
Maar het probleem van MissChicken staat toch niet in de OP? Dus hoe kunnen wij dan weten dat de TD ermee bezig is? Of is er nog een andere lijst?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik weet niet of ik hiervoor in het goede topic zit, excuses als het het verkeerde is maar ik kan de topiclijst en openingsberichten niet lezen vanwege de reclame van AH (dus in dit topic ook niet). Zou hier iets aan gedaan kunnen worden, of kan ik dit zelf oplossen?
Hier ook veel last van de AH reclame. Ik krijg de pagina's maar half te zien. Heel irritant.
Beste Gismo72 en Kevers,

Het probleem met de reclamebanner is doorgegeven aan de betreffende afdeling, zij zullen zo snel mogelijk actie hierop ondernemen

met vriendelijke groet,

Junior
Zal vast al eens gemeld zijn, maar kan er geen knop komen om topics te ontvolgen? Ik reageer nu soms extra niet in topics, omdat ik er niet continue mee geconfronteerd wil worden. Het zou fijner zijn dat je zelf kan kiezen welke topics je volgt en welke niet, ondanks dat je er een reactie in hebt gezet, of niet.
Hmm laat maar, hij staat al in de OP.. Beter moeten lezen
Nog steeds komen er zwarte balken en smalle tekst kolommen na de ING relatiemanager advertentie. Al weken. Vraag: Doen jullie daar nog iets mee??
.
quote:Eva- schreef op 17 mei 2015 @ 09:24:

Hmm laat maar, hij staat al in de OP.. Beter moeten lezen Over lezen gesproken: Ik vraag me ineens af hoe die vele meelezers die dit forum rijk schijnt te zijn dat doen :-o Of hanteren die een schaduwadministratie? Ik lees ook enkele topics mee, maar die moet ik dan weer opzoeken. Maar ik vind het hoe dan ook wel intrigerend: 'Hoi, ik lees al jaren mee, dit is het eerste topic dat ik open...' Hoe dóe je dat? Of is dat dubbelnickcamouflage? 😄
Ik kreeg net de melding toen ik op een pijler klikte:

"je hebt geen toegang en je IP adres is blocked forever...."

Wat voor vreselijks heb ik gedaan dan ? Ik was overigens niet ingelogd.
quote:misschicken schreef op 14 mei 2015 @ 10:12:

Misschien moeten zij dan eens antwoord geven.Be n je gek joh die hebben het veel te druk
Hier ook nog maar een keer dan....Ja, haal meteen maar weer weg want off topic. Maar lieve beste Community Manager, kom je nog eens op het blogklachten topic reageren, je zou (meldde je zelf een week geleden, op 12 mei) het daar meteen laten weten als er nieuws was. En goh, verrassing, daarna heb je het er gewoon bij laten zitten. Als je genegen bent neer te dalen van je hoge troon en daar nog eens mee komt lezen kun je zien dat de situatie rondom de blogs niet echt veranderd is....
quote:impala schreef op 17 mei 2015 @ 21:28:

Nog steeds komen er zwarte balken en smalle tekst kolommen na de ING relatiemanager advertentie. Al weken. Vraag: Doen jullie daar nog iets mee??+100
De viva app doet het al twee dagen niet. Ligt dit aan het appje?

Heb hem al twee keer opnieuw gedownload, maar probleem blijft.
Beste Eva,

Er is geen Viva-app meer sinds deze layout. Dus dat hij niet meer werkt, klopt.

Je kunt via forum.viva.nl forummen.

met vriendelijke groet,

Junior
dit topic is 14 januari geopend, en nu is het 20 mei. 4 maanden verder, en dan is nog lang niet alles opgelost.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

Beste Eva,

Er is geen Viva-app meer sinds deze layout. Dus dat hij niet meer werkt, klopt.

Je kunt via forum.viva.nl forummen.

met vriendelijke groet,

JuniorNou, ik heb tot twee dagen geleden toch echt een app van viva gebruikt. Een roze. Werkte top!
quote:S0LEIL schreef op 12 mei 2015 @ 21:53:

[...]

Bij mij werkt hij ook weer.

Maaaaar (sorry maar daar begon mijn eerste melding mee) ik kom nog steeds hélemaal onderaan de pagina terecht (dus onder die blogplaatjes), waarna ik dus alsnog omhoog moet scrollen om een reactie te plaatsen. Dat blijft irritant.Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?
quote:Eva- schreef op 20 mei 2015 @ 21:27:

[...]

Nou, ik heb tot twee dagen geleden toch echt een app van viva gebruikt. Een roze. Werkte top!

Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit kan? Welke app heb ik dan steeds gebruikt?

Werkte zoveel beter als het nu via die link te doen.
quote:friezinnetje2014 schreef op 20 mei 2015 @ 21:20:

dit topic is 14 januari geopend, en nu is het 20 mei. 4 maanden verder, en dan is nog lang niet alles opgelost. En dit is al topic 2 hè, de vorige, vanaf oktober vorig jaar, was al vol..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:impala schreef op 17 mei 2015 @ 21:28:

Nog steeds komen er zwarte balken en smalle tekst kolommen na de ING relatiemanager advertentie. Al weken. Vraag: Doen jullie daar nog iets mee??

En het is wéér zover.

Krijgen we hier ooit nog antwoord op?
quote:Marjo41 schreef op 22 mei 2015 @ 09:01:

[...]

En het is wéér zover.

Krijgen we hier ooit nog antwoord op?

Het ligt bij de TD, maar ik zal er een reminder achteraan sturen.

met vriendelijke groet,

Junior
Ik heb geen reactieveld meer op napraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven