Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

Bedankt voor jullie berichtjes. Wij snappen de frustratie rondom de bugs. De afgelopen tijd zijn er in het bugtopic (gelukkig) geen nieuwe bugs bijgekomen maar zijn alleen de bugs vermeld die al bij ons bekend zijn. Deze zijn allemaal aan de technische dienst doorgegeven.

Omdat wij zelf ook zien dat het bugtopic op deze manier niet werkt zijn we aan het zoeken naar een nieuwe invulling hiervan. Hier komen we nog op terug. :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
16-10-2017 15:53
Beste forummers,

Bedankt voor jullie berichtjes. Wij snappen de frustratie rondom de bugs. De afgelopen tijd zijn er in het bugtopic (gelukkig) geen nieuwe bugs bijgekomen maar zijn alleen de bugs vermeld die al bij ons bekend zijn. Deze zijn allemaal aan de technische dienst doorgegeven.

Omdat wij zelf ook zien dat het bugtopic op deze manier niet werkt zijn we aan het zoeken naar een nieuwe invulling hiervan. Hier komen we nog op terug. :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Lieve mods,
Het bugstopic werkt niet op deze manier????? HET FORUM WERKT NIET OP DEZE MANIER!!!! Daar moet een nieuwe invulling voor gezocht worden!!!! Geef dat maar door aan de technische dienst.
Nog maar 46 posts. En dan kan er een slotje op
Corona67 schreef:
16-10-2017 22:07
Nog maar 46 posts. En dan kan er een slotje op
Gesteld dat dat werkt he?! ;-)
Als eigenaren van een discussieforum dat al bijna 20 jaar bestaat, zou je intussen toch wel begrepen moeten hebben dat een topic alleen "werkt" als er sprake is van een dialoog. Tweerichtingsverkeer dus. Jullie geven input, wij reageren daarop met nieuwe input en dan zouden jullie weer op ons moeten reageren met input. Zoals zelfreflectie in een relatietopic, een update op een gezondheidstopic of de melding dat die-en-die bugs zijn opgelost in een bugtopic.

Mochten jullie werkelijk willen onderzoeken hoe dat werkt en hoe jullie ervoor kunnen zorgen dat dit bugtopic wel werkt, dan zou ik jullie willen adviseren om er gewoon eens wat oude bugstopics bij te pakken, van eerdere forumvernieuwingen. Ik kan jullie alvast verklappen dat als jullie er echt voor open staan, jullie er een hoop van op zullen steken. Begin voor de grap eens bij de bugstopics van de laatste forumupdate vóór die van afgelopen voorjaar. Waarbij het gele helmen regende, het forum dagenlang onbereikbaar was en er nog honderd andere bugs tevoorschijn kwamen die ook allemaal niet voorzien of getest waren. Tipje: pak er even een stoel bij. Want je zult omvallen van verbazing. Het contrast met nu kon niet groter zijn.

Nou, veel succes met brainstormen over het bugtopic hè! En we horen over een half jaartje dan wel wat voor nietszeggende oplossing eruit is gekomen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Nicotientje schreef:
16-10-2017 22:44
Gesteld dat dat werkt he?! ;-)
Anders ff hier melden. Dan wordt dat gefixt.
Gokje: het bugtopic wordt opgeheven wegens 'geen nieuwe bugs'
Onze nog steeds onzichtbare GA (*) kan in de komende vergadering melden dat het dólletjes goed gaat, want het bugtopic kon immers opgeheven worden.
Het gaat misschien nog wat bannen geven wegens gezeur en gezeik op het modtopic en de mods krijgen 'bedankt voor je mail, we geven het door aan de technische dienst' onder hun control-P.

(*) Grote Afwezige.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maar goed, om nog een nieuwe bug te melden: vandaag klapte mijn browser er een aantal keer uit tijdens het laden van het Vivaforum. En nee, dat lag niet aan mijn browser. Andere websites gaven geen problemen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
*Beeldig* schreef:
17-10-2017 01:06
Maar goed, om nog een nieuwe bug te melden: vandaag klapte mijn browser er een aantal keer uit tijdens het laden van het Vivaforum. En nee, dat lag niet aan mijn browser. Andere websites gaven geen problemen.
Wil je even een screenshot mailen?
Corona67 schreef:
16-10-2017 23:04
Anders ff hier melden. Dan wordt dat gefixt.
Optimist!
*Beeldig* schreef:
17-10-2017 01:06
Ja, bij mij hetzelfde probleem. Ook alleen maar het Viva-forum.
nounou
zazamaenade schreef:
17-10-2017 12:47
Ja, bij mij hetzelfde probleem. Ook alleen maar het Viva-forum.

Screenshot! En even de topics staffen die je toen probeerde te laden. En doorgeven welke browser, versie, laptop/pc en in welke kamer je zat toen het gebeurde.
En dan het probleem met het regelmatig uitgelogd worden.
Screenshot: tja... het forum zoals het eruit ziet zonder ingelogd te zijn.
Browser: Safari (iPhone 6S plus)
Ik typte met links.
Ik zat op WiFi, maar gebeurd ook als ik via 4G forum.
Ik zat in de woonkamer.

En... gebeurt alleen bij deze site, nergens anders. Maar ik zal proberen met rechts te typen, misschien dat het dan beter gaat.

:popcorn:
MarindaH schreef:
17-10-2017 12:54
Screenshot! En even de topics staffen die je toen probeerde te laden. En doorgeven welke browser, versie, laptop/pc en in welke kamer je zat toen het gebeurde.
:rofl:
Geen bijzonderheden
MarindaH schreef:
17-10-2017 12:54
:rofl: Ja, weledelachtbare, mijn bewijsvoering is pover, ik weet het. Maar waarom hebt u zo'n rare strik op uw hoofd ?

On-topic : vandaag warempel geen vreemde effecten, bugs en storingen. Misschien werken complimenten beter dan klachten ?
nounou
zazamaenade schreef:
17-10-2017 16:47
:rofl: Ja, weledelachtbare, mijn bewijsvoering is pover, ik weet het. Maar waarom hebt u zo'n rare strik op uw hoofd ?

Dat is geen strik. Dat is een bug.
zazamaenade schreef:
17-10-2017 16:47

On-topic : vandaag warempel geen vreemde effecten, bugs en storingen. Misschien werken complimenten beter dan klachten ?
Wauw. En die enge kippen dan over het hele scherm die het forummen onmogelijk maken, naast t mobile en een of andere auto? Ook over het hele scherm waardoor je nergens kunt komen?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
17-10-2017 18:39
Wauw. En die enge kippen dan over het hele scherm die het forummen onmogelijk maken, naast t mobile en een of andere auto? Ook over het hele scherm waardoor je nergens kunt komen?
Ja, dat las ik ook net, van die kippen. Ik heb geen kip gezien, raar eigenlijk :blond:
Ik forum niet mobiel, vandaag niet, in ieder geval.
Viel me eerder op dat het op een klein scherm bijna niet te doen is, forummen.

Nu ik ernaar ga zoeken vind ik wel een kip- en een autoreclame, maar op een groter scherm gedragen die reclames zich dus zo dat je ze kunt negeren, op een klein scherm blijkbaar niet.
Nu loop ik dus onderzoek te doen waar de moderators of Sanoma zelf achteraan zou moeten gaan , of wat ?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 17-10-2017 18:52
23.36% gewijzigd
nounou
Toktoktoktokeitoktoktokeitoktoktok.

Neeneeneeneenee, dat komt niet door het forum. De fout zit in de reclames. Dat die dat elders niet doen is óók een fout van die reclames.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het lijkt hier wel een krabbenmand ;-D in plaats van een kippenhok.
nounou
Misschien moet de TD een ad-blocker inbouwen in de software? :lightbulb:
feow schreef:
17-10-2017 18:49
Toktoktoktokeitoktoktokeitoktoktok.

Neeneeneeneenee, dat komt niet door het forum. De fout zit in de reclames. Dat die dat elders niet doen is óók een fout van die reclames.
😂
Geen bijzonderheden
viva mobiel dood door RECLAME. goed bezig mensen
zazamaenade schreef:
17-10-2017 18:45
Ja, dat las ik ook net, van die kippen. Ik heb geen kip gezien, raar eigenlijk :blond:
Ik forum niet mobiel, vandaag niet, in ieder geval.
Viel me eerder op dat het op een klein scherm bijna niet te doen is, forummen.

Nu ik ernaar ga zoeken vind ik wel een kip- en een autoreclame, maar op een groter scherm gedragen die reclames zich dus zo dat je ze kunt negeren, op een klein scherm blijkbaar niet.
Nu loop ik dus onderzoek te doen waar de moderators of Sanoma zelf achteraan zou moeten gaan , of wat ?
ze doen heel veel. Eerst was het alleen Tmobile en nu hebben ze een automerk en online shop toegevoegd. Knap he?
ModeratorViva schreef:
16-10-2017 15:53
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
het bugtopic werkt prima. Jullie werken niet aan de bugs dat is wat anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven