Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 2911 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Hier wordt voor u gewerkt
zusters schreef op 13 maart 2017 @ 20:18:

Haai Mod,

Het forum loopt geregeld vast als ik naar beneden scroll.

Ik forum mobiel, Android en gebruik doorgaans wifi.
Voor mij hetzelfde
De zogenaamde door-scrollreclames zijn echt hopeloos. Staan geregeld over reacties of het vak om in te typen heen.

Oh en ik scroll me een ongeluk omdat de reclames net wat later laden dan de rest. :mad:
SpringDing schreef op 27 maart 2017 @ 17:18:

De zogenaamde door-scrollreclames zijn echt hopeloos. Staan geregeld over reacties of het vak om in te typen heen.

Oh en ik scroll me een ongeluk omdat de reclames net wat later laden dan de rest. :mad:
Dit heb ik ook..superirritant !
Bij mij werken de doorscroll reclames naar behoren, maar ze zijn als nog vreselijk irritant.
Ik moet een aanloopje nemen om ze door te kunnen scrollen. Dus eerst een stukje naar boven en dan snel naar beneden.

iPhone.

Voordeel van dat snelle scrollen is dat ik de reclame niet echt zie. Geen idee wat er in de aanbieding is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef op 27 maart 2017 @ 18:20:

Ik moet een aanloopje nemen om ze door te kunnen scrollen. Dus eerst een stukje naar boven en dan snel naar beneden.

iPhone.

Voordeel van dat snelle scrollen is dat ik de reclame niet echt zie. Geen idee wat er in de aanbieding is.

Ga ik eens proberen! :-d

Ik las toevallig dat iemand in het modtopic zei dat het van SNS was. Was me ook nog niet opgevallen. ;-)
Ik vind dat de pagina's zo kort zijn geworden. Daardoor rijzen er telkens misverstanden over wat de laatste post is. Al dat geklik is ook niet goed voor mijn latente RSI.

Nauwelijks ben ik bekomen van de afwezigheid van de avatars en nu kan ik haast niks meer vluchtig doorlezen omdat de inhoud verdeeld is over XX pagina's en klik en scrol ik me zere vingers.

Ik vond het eerst (laten we zeggen: een maand geleden) een stuk beter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn arme computer kan al die dynamisch gegenereerde content niet verwerken. Met javacript ingeschakeld scrolt de pagina als dikke stroop dus er is geen andere mogelijkheid dan javascript uitschakelen.

Ik zal - alleen voor Viva - geen nieuwe computer gaan kopen. Dus dat sluit ik alvast uit. Deze is nog geen drie jaar oud.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Beste mods, ik kan geen priveberichten meer versturen
retrostar schreef op 28 maart 2017 @ 11:49:

Ik vind dat de pagina's zo kort zijn geworden. Daardoor rijzen er telkens misverstanden over wat de laatste post is. Al dat geklik is ook niet goed voor mijn latente RSI.

Nauwelijks ben ik bekomen van de afwezigheid van de avatars en nu kan ik haast niks meer vluchtig doorlezen omdat de inhoud verdeeld is over XX pagina's en klik en scrol ik me zere vingers.

Ik vond het eerst (laten we zeggen: een maand geleden) een stuk beter.
Dat kun je toch zelf instellen? Standaard is 25 berichten per pagina geloof ik, zelf heb ik 50 per pagina ingesteld staan.
Kunnen jullie aub die vervelende Benny joling banner verwijderen? Zo irritant als je mobiel op het forum zit. Die banner neemt het hele beeld over en is niet weg te klikken.
Nee is nee
Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik wil reageren in een topic.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
Aaaah hij doet het plots weer! Never mind dus!
Die scrollreclames blijven over reacties hangen waardoor ik niet alles kan lezen.

Ik forum mobiel met Firefox.
Heb een vraagje over het overzicht van je eigen topics/reacties.

Je kunt bij jezelf (of bij een ander) loepen naar diens reacties en topics en dan ook kiezen tussen "toon reacties" of "toon topics".

Vandaag zocht ik een oud topic dat ik ooit had geopend, bij "toon alleen topics" stond ie niet op de eerste pagina. Maar toen ik doorklikte naar pagina 2 stonden daar alle topics en reacties weer door elkaar. Is dat bewust zo of een bug?
Home is where the WiFi connects automatically
Hè verdorie, nou heeft het forum bij mij ineens een ander lettertype. Ik heb in dit topic gelezen dat meer gebruikers dit hebben (gehad), zijn er mensen waarbij het uiteindelijk vanzelf weer terugsprong naar het normale lettertype? Of ben ik nu voor altijd gedoemd tot dit lettertype :'-( ?
Die reclame van de Happinez is irritant... reclame staat over de topictekst heen, waardoor ik steeds 1 of 2 reacties binnen een topic niet kan lezen. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Niet alles gelezen, maar is er al een oplossing voor het ???? probleem?

Volgens mij plaatsen mensen dan emoticons vanuit hun eigen telefoon (die soms als extra toetsenbord geïnstalleerd zijn) en het stoort mij enorm omdat mensen dan een vraagteken achter hun zin plaatsen. Zoals

'Laats leuk pakketje van hun gekregen, ontzettend lief ????'

of

'Ik ben bezig met een vaccinatieprogramma ????'

En dan denk ik alleen maar, weet je het nou niet of je het lief vind, of weet je niet of je met een v accinatieprogramma bezig bent?
Tijdschriftenverslindster schreef op 03 april 2017 @ 22:05:

Die reclame van de Happinez is irritant... reclame staat over de topictekst heen, waardoor ik steeds 1 of 2 reacties binnen een topic niet kan lezen. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Hier ook (Samsung tab 2/google Chrome)

Oddish schreef op 04 april 2017 @ 10:06:

Niet alles gelezen, maar is er al een oplossing voor het ???? probleem?

Volgens mij plaatsen mensen dan emoticons vanuit hun eigen telefoon (die soms als extra toetsenbord geïnstalleerd zijn) en het stoort mij enorm omdat mensen dan een vraagteken achter hun zin plaatsen. Zoals

'Laats leuk pakketje van hun gekregen, ontzettend lief ????'

of

'Ik ben bezig met een vaccinatieprogramma ????'

En dan denk ik alleen maar, weet je het nou niet of je het lief vind, of weet je niet of je met een vaccinatieprogramma bezig bent?
Ik denk dan vooral: heb je echt niet door dat je emoticons niet getoond worden? En: waarom blijf je het in vredesnaam in elk bericht weer doen?
S-Groot schreef op 01 april 2017 @ 20:35:

Hè verdorie, nou heeft het forum bij mij ineens een ander lettertype. Ik heb in dit topic gelezen dat meer gebruikers dit hebben (gehad), zijn er mensen waarbij het uiteindelijk vanzelf weer terugsprong naar het normale lettertype? Of ben ik nu voor altijd gedoemd tot dit lettertype :'-( ?
Mods, weten jullie misschien antwoord op de vraag of het veranderde lettertype (ooit) vanzelf weer overgaat of dat het zo blijft totdat de technische dienst dit opgelost heeft?
Mods, ik krijg een foutmelding als ik iemand een prive bericht wil sturen.

privatemessaging::create_message::Title_too_short.

Bericht heeft gewoon een regel of 2. Nooit problemen mee gehad.
"Ik leg de lat lekker hoog, dan kruip ik er makkelijk onder door"
Tickel schreef op 07 april 2017 @ 18:06:

Mods, ik krijg een foutmelding als ik iemand een prive bericht wil sturen.

privatemessaging::create_message::Title_too_short.

Bericht heeft gewoon een regel of 2. Nooit problemen mee gehad.
Kan het zijn dat de TITEL te lang is? Dus door re: re: re: etc?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef op 07 april 2017 @ 18:11:

[...]

Kan het zijn dat de TITEL te lang is? Dus door re: re: re: etc?
Nee, die is 2 letters. Het is een eerste bericht aan iemand.
Oh wacht! Wat een ei ben ik. Ik ga even proberen de titel langer te maken.

Gelukt! Sorry X-D

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven