Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 mei 2017 om 21:59
Het forum is net Doctor Who. Telkens als er een nieuwe doctor komt haat ik m en vind ik in één klap de vorige doctor toch wel wat hebben.
Terwijl ik die eerst ook maar zo-zo vond.
Ik weet nog ruim 2 jaar geleden wat een ellende en gezoek het vorige nieuwe forum was. Ik vind dit er nu veel beter uitzien maar een hoop functionele problemen hebben helaas.
PS ik moet echt 10 x verversen voor ie mijn reactie wil plaatsen.
Terwijl ik die eerst ook maar zo-zo vond.
Ik weet nog ruim 2 jaar geleden wat een ellende en gezoek het vorige nieuwe forum was. Ik vind dit er nu veel beter uitzien maar een hoop functionele problemen hebben helaas.
PS ik moet echt 10 x verversen voor ie mijn reactie wil plaatsen.
vrijdag 12 mei 2017 om 22:00
Heb al van alles geprobeerd, al heel veel topics geopend waar ik de laatste maan dop heb gereageerd, maar kan de bron van het eentje niet vinden en ja, ik word daar kriegel van.doornroosje9 schreef: ↑12-05-2017 21:56Er komt ook een cijfertje bij als iemand reageert in een topic waar ik in gereageerd heb? Niemand quote mij en als ik het topic open, verdwijnt het cijfer. Valt het op dat ik er gek van word?![]()
vrijdag 12 mei 2017 om 22:16
AllemachtigCalamitycat schreef: ↑12-05-2017 21:34Quoten en dan de quote weghalen of je bericht typen en kopiëren, daarna de pagina verversen, je bericht opnieuw plaatsen en op plaats bericht drukken![]()
zaterdag 13 mei 2017 om 08:37
zaterdag 13 mei 2017 om 08:42
zaterdag 13 mei 2017 om 08:44
Sorry, ik ga geen 93 pagina's doorlezen (zeker niet met deze gebruiksonvriendelijke layout) dus misschien is het al gemeld. Tabels (bij de afvaltopics) zijn vernaggeld zodra je iets wijzigt. Geen html-ondersteuning meer neem ik aan? Een heads up was leuk geweest, nu hebben we ontzettend veel werk om te proberen de data te redden en een alternatief te verzinnen.
Terug naar boven werkt niet in Firefox.
Terug naar boven werkt niet in Firefox.
zaterdag 13 mei 2017 om 09:05
Ik ontdek net dat er tabbladen zijn: op de homepage helemaal bovenaan
- voor jou: topics waarin je gereageerd hebt
- nieuwe topics
- actieve topics
Weliswaar maar 3, 5 en 5 maar toch
* heel klein cheertje *
The owls are not what they seem
zaterdag 13 mei 2017 om 09:24
Kunnen jullie nog iets zeggen over de bug die ik eerder meldde, nl dat mijn telefoon bij elke pagina die ik open een bestand wil gaan downloaden (een popup vraagt: bestand opslaan of openen). Die pop-up moet ik dan wegklikken, vaak wel vier keer achter elkaar, pas dan kan ik de pagina lezen. Wil ik naar een andere pagina, begint het gezeur opnieuw. Mobiel forummen is hierdoor onmogelijk.
Overigens kán ik het bestand (welk? geen idee,) helemaal niet opslaan of openen want als ik daarvoor kies, zegt hij dat hij niks kan met het format.
Ik heb hetzelfde probleem op Nu.nl (ook Sanoma !) en verder nergens. Mijn vermoeden is dat het iets te maken heeft met advertenties.
Dit is iets van de laatste paar weken, ik heb er niet direct over geklaagd omdat ik hoopte dat het wel over zou gaan. Maar ook op het nieuwe forum heb ik er nog last van.
Ik heb een Nokia Lumia op Windows Phone 8.1 en gebruik de standaardbrowser.
Overigens kán ik het bestand (welk? geen idee,) helemaal niet opslaan of openen want als ik daarvoor kies, zegt hij dat hij niks kan met het format.
Ik heb hetzelfde probleem op Nu.nl (ook Sanoma !) en verder nergens. Mijn vermoeden is dat het iets te maken heeft met advertenties.
Dit is iets van de laatste paar weken, ik heb er niet direct over geklaagd omdat ik hoopte dat het wel over zou gaan. Maar ook op het nieuwe forum heb ik er nog last van.
Ik heb een Nokia Lumia op Windows Phone 8.1 en gebruik de standaardbrowser.
impala wijzigde dit bericht op 13-05-2017 09:43
0.38% gewijzigd
.
zaterdag 13 mei 2017 om 09:43
Dat is een volstrekt nutteloze lijst, het eerste topic op mijn lijst is tien! jaar oud. Sorteren op datum kan niet. Je ziet ook alleen de topics waarin je gereageerd hebt, niet je bericht zelf.
.
zaterdag 13 mei 2017 om 10:28
Nogmaals: waarom posten jullie je bugmeldingen niet gewoon in het topic over het nieuwe forum? Dit is het bugtopic van het oude forum. En gezien de CM in het andere topic wel gereageerd heeft en niet hier, zou ik er niet voetstoots vanuit gaan dat wat hier gepost wordt ook gelezen en meegenomen wordt.
Nieuwe topic staat hier: http://forum.viva.nl/overig/het-nieuwe- ... ges/381352
zaterdag 13 mei 2017 om 12:07
Eens, maar waarom is dit topic dan niet gesloten?_Beeldig_ schreef: ↑13-05-2017 10:28Nogmaals: waarom posten jullie je bugmeldingen niet gewoon in het topic over het nieuwe forum? Dit is het bugtopic van het oude forum. En gezien de CM in het andere topic wel gereageerd heeft en niet hier, zou ik er niet voetstoots vanuit gaan dat wat hier gepost wordt ook gelezen en meegenomen wordt.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 13 mei 2017 om 12:09
Van alle vragen die in me opkomen naar aanleiding van dit nieuwe forum, is dat wel de laatste. Maar laat ik een gokje wagen: daar heeft gewoon niemand aan gedacht, dat het niet handig is om het bugtopic van het oude forum door te laten lopen als je een nieuw forum live laat gaan vol ontwerpfouten en slechte keuzes in het implementeren (of explementeren, de meeste zijn er uit immers) van functionaliteiten.