Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 mei 2017 om 19:55
vrijdag 12 mei 2017 om 20:16
Ooooh, dus dát is het!doornroosje9 schreef: ↑12-05-2017 19:55O nee hoor, dat betekent dat iemand je quote.![]()
Ik krijg ze ook niet weg.
vrijdag 12 mei 2017 om 20:17
Bij één van de vorige updates had ik ook moderatortools en kon ik informatie opzoeken over forummers.
Anyway..... ik vind het sneu hoe dit zogenaamd getest is (kies je voor outlay 1 of 2?), vind het triest dat het in 15 jaar het domweg niet lukt om een verandering door te voeren zonder dat het hele forum ineens 'onbegrijpelijk' en 'slecht functionerend' is geworden.
Misschien moet de bezem eens flink door jullie technische dienst.
If accidentally read, induce vomiting.
vrijdag 12 mei 2017 om 20:21
vrijdag 12 mei 2017 om 20:42
Dit! En ajb de meest recente berichten op pagina 1. Mijn hersenen begrijpen niet dat als je meepraat in een topic je plots bovenaan de laatste pagina zit en dus naar beneden moet scrollen om te kijken of je reactie (dubbel) geplaatst is. En ik mis de mogelijkheid om je reactie eerst te bekijken voor je hem plaatst. Voor mij is de lol er zo echt vanaf. Als deze functie niet terug komen, pak ik mijn forumkoffertje in.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 mei 2017 om 21:16
Ik vond forummen altijd lekker ontspannend, maar daar is nu geen sprake meer van.
Wat een ellende is dit.
Hoe kunnen jullie trouwens berichten plaatsen zonder eerst te quoten?
Mij lukt het niet.
vrijdag 12 mei 2017 om 21:24
vrijdag 12 mei 2017 om 21:31
Excuus als mijn probleem al 100 keer voorbij is gekomen
Normaliter forum ik op mij ipad (ios 10/safari) maar daar zit een soor grijze lay over overheen en is niets aan te klikken,.
Ik post nu even via een ander apparaat.
is dity een bekend probleem, is het op te lossen of is het wachten?
Normaliter forum ik op mij ipad (ios 10/safari) maar daar zit een soor grijze lay over overheen en is niets aan te klikken,.
Ik post nu even via een ander apparaat.
is dity een bekend probleem, is het op te lossen of is het wachten?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 12 mei 2017 om 21:34
Quoten en dan de quote weghalen of je bericht typen en kopiëren, daarna de pagina verversen, je bericht opnieuw plaatsen en op plaats bericht drukken
Ik adviseer je een kat.