Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Marana_ schreef op 24 april 2016 @ 07:58:

Ehm, net wel, nu niet meer, nu ik hier wat gepost heb net? Ik had toch echt al eerder gepost hier?

Edit: nog eens getest, maar nu zie ik het in andere topics waar ik eens reageerde ook niet meer. Blij met dooie mus dus, sorry
Hallo, ik heb een 1 staan bij mijn berichtenbox, dus ik zou een nieuwe pb moeten hebben. Echter, als ik mijn berichten aanklik en in mijn inbox kom is er geen nieuw bericht.

Vreemd, nu ik naar mijn inbox ga via het icoontje van het kopje (mijn account) is de 1 opeens weg.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 april 2016 @ 10:12:

Hallo, ik heb een 1 staan bij mijn berichtenbox, dus ik zou een nieuwe pb moeten hebben. Echter, als ik mijn berichten aanklik en in mijn inbox kom is er geen nieuw bericht.

Vreemd, nu ik naar mijn inbox ga via het icoontje van het kopje (mijn account) is de 1 opeens weg.Een nieuw bericht op een bericht dat in de prullenbak staat?
quote:Corona67 schreef op 24 april 2016 @ 10:37:

[...]

Een nieuw bericht op een bericht dat in de prullenbak staat?Nee, ook niet. Mijn prullenbak is leeg. We houden het maar op een glitsch.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 april 2016 @ 12:16:

[...]

Nee, ook niet. Mijn prullenbak is leeg. We houden het maar op een glitsch.Ehhhhhmmmm ok
Serieus viva???? En add voor thaise vrouwen online???

Zijn jullie gek geworden ofzo? Weten jullue wel niet hoeveel ellende daarachter zit??
Kan ik jullie staffen??
quote:Franjestaart schreef op 24 april 2016 @ 17:04:

Zijn jullie gek geworden ofzo? Weten jullue wel niet hoeveel ellende daarachter zit??Uhhh daar kan Viva niks aan doen. Hij toont waar je naar hebt gezocht op Google. Bij mij regelmatig advertenties over converse schoenen en top vintage jurkjes. En ook weleens zoektermen van wat mijn man heeft opgezocht haha.
quote:Franjestaart schreef op 24 april 2016 @ 17:04:

Zijn jullie gek geworden ofzo? Weten jullue wel niet hoeveel ellende daarachter zit??

Beste Franjestaart,

Zou je een printscreen kunnen mailen zodat we kunnen zien waar het om gaat?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

@allen:

Na het weekend zullen we op de reacties terugkomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:streepjessokken schreef op 22 april 2016 @ 23:49:

Ik heb een paar pagina's terug gelezen hier, maar mijn vraag staat er niet bij.

Bij oudere topics zijn alle smileys verdwenen, er staan alleen nog wat haakjes en puntjes in een vierkant kadertje. Is sinds kort. Jammer, die smileys maken t veel leuker vaak.

Is dit nog terug te draaien? Ik heb dit zowel op mijn Samsung S4 als op de tablet (Samsung tab3).

Edit: hierbij een willekeurig voorbeeld

We zijn bekend met het feit dat er wat issues zijn met de smileys. Daar wordt aangewerkt. Dank voor je melding.

Groet,

CM VIVA
quote:iceteapeach schreef op 23 april 2016 @ 00:28:

Mods, bij het willen plaatsen van mijn aangepaste bericht, word ik doorverwezen/doorgelinkt naar het profiel van Hilde-sun. Kan niks zien van haar verder hoor.

Bij pijltje backward-forward zie ik nog wel mijn aangepaste bericht voorbijkomen, maar daar kan ik vervolgens niet meer naar terugkomen.

Ik zal jullie een printscreen mailen.

Bedankt voor je melding, je hebt een reactie op je mail ontvangen.

Groet,

CM VIVA
quote:Marana_ schreef op 24 april 2016 @ 07:58:

Ehm, net wel, nu niet meer, nu ik hier wat gepost heb net? Ik had toch echt al eerder gepost hier?

Edit: nog eens getest, maar nu zie ik het in andere topics waar ik eens reageerde ook niet meer. Blij met dooie mus dus, sorry

Er zijn twee verschillende 'url-structuren'. Daardoor zie je het de ene keer wel goed, de andere keer niet. De TD werkt aan de oplossing voor dit probleem. Nog even geduld dus!

Groet,

CM VIVA
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 april 2016 @ 12:16:

[...]

Nee, ook niet. Mijn prullenbak is leeg. We houden het maar op een glitsch.

Dat is vreemd. Als het de nog eens gebeurt, dan kun je me het beste even mailen. Dan zal ik je toestemming vragen om mee te kijken in je inbox, om te zien waar het fout gaat.

Groet,

CM VIVA
Misschien een idee.

Je kan aangeven dat je berichten wilt ontvangen of niet

Je kan forummers onder de negeerknop zetten

zelf pijlers kan je verbergen

Zou het ook niet handig zijn om bij je instellingen aan te kunnen geven of je wel of niet geloept kan/wil worden?

op het moment heb ik daar veel behoefte aan, en ik denk dat je de anonimisatie ook minder zal gaan worden, of niet
Zeg het begint nu wel irritant te worden dat ik heeeeel vaak mn berichten niet kan plaatsen hoor! !!!!!!!!
Goh Lucky shot zeker dat hij het nu wel doet???????????????
quote:ModeratorViva schreef op 24 april 2016 @ 17:42:

[...]

Beste Franjestaart,

Zou je een printscreen kunnen mailen zodat we kunnen zien waar het om gaat?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hier een printscreen

[IMG]http://i67.tinypic.com/333l9ft.png[/IMG]

En ik weet dat jullie deze niet zelf selecteren maar toch kan dit echt niet!!

En nee ik google niet op thaise vrouwen. Van de week wel op een thais gerecht...
quote:[...] schreef op 25 april 2016 @ 12:36:

Misschien een idee.

Je kan aangeven dat je berichten wilt ontvangen of niet

Je kan forummers onder de negeerknop zetten

zelf pijlers kan je verbergen

Zou het ook niet handig zijn om bij je instellingen aan te kunnen geven of je wel of niet geloept kan/wil worden?

op het moment heb ik daar veel behoefte aan, en ik denk dat je de anonimisatie ook minder zal gaan worden, of nietIk quote mezelf even. Zou ik hier ajb een antwoord op mogen hebben of moet ik mailen
quote:Kensi schreef op 25 april 2016 @ 19:05:

[...]

Ik quote mezelf even. Zou ik hier ajb een antwoord op mogen hebben of moet ik mailen

Als je niet loepbaar wilt zijn moet je óf niet posten óf jezelf laten anonimiseren.

Je hebt gewoon een openbaar profiel op een openbaar forum, daar hoort een postgeschiedenis ook bij.
quote:ZombieQueen schreef op 25 april 2016 @ 19:40:

[...]

Als je niet loepbaar wilt zijn moet je óf niet posten óf jezelf laten anonimiseren.

Je hebt gewoon een openbaar profiel op een openbaar forum, daar hoort een postgeschiedenis ook bij.Dat is je reinste bullshit wat je zegt. Ik heb op veel openbare forums gezeten en nergens was je te loepen. En ja misschien had ik daar moeten blijven ipv hier te komen
quote:Kensi schreef op 25 april 2016 @ 19:51:

[...]

Dat is je reinste bullshit wat je zegt. Ik heb op veel openbare forums gezeten en nergens was je te loepen. En ja misschien had ik daar moeten blijven ipv hier te komen

Dat is toch nog niet te laat?

Hier laten anonimiseren en naar elders gaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook op veel fora gezeten, en vrijwel overal kun je de postgeschiedenis van mensen kijken, via de ledenlijst -> alle berichten van deze user, of een rechtstreekse knop naar het profiel. Noem mij maar eens zo'n forum waar dat volgens jou niet kan Kensi.
quote:Franjestaart schreef op 25 april 2016 @ 18:42:

[...]

Hier een printscreen

[IMG]http://i67.tinypic.com/333l9ft.png[/IMG]

En ik weet dat jullie deze niet zelf selecteren maar toch kan dit echt niet!!

En nee ik google niet op thaise vrouwen. Van de week wel op een thais gerecht...

Bedankt voor de melding. Deze banner wordt geladen door Google. We sluiten 'm uit zodat je hij niet meer op het forum kan worden getoond.

Groet,

CM VIVA
Het shockwave-probleem is weer terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven