Reismeisjes

01-11-2019 09:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Tinder kom ik steeds hetzelfde pretentieuze reistype (m/v) tegen. Reizen is geen hobby, nee, het is hun levensdoel geworden en iedereen die het niet op hun manier doet is kortzichtig. Kijk, ik zou ook graag op vakantie willen, maar ik moet werken en heb geen eindeloze vakantiedagen. Daarnaast wat is er mis met een luxe hotel en een citytrip? Ik zie mezelf niet in een hostel zitten met halfstonede toeristen ergens in een uithoek. Maakt mij dat een minder ontwikkeld persoon?
MinkeDeWit schreef:
01-11-2019 10:07
Er is een groot verschil tussen vakantiegangers en reizigers. Reizigers vinden afzien leuk en hebben zelfs lol als ze met hun 15 kilo wegende rugzak op het dak van een afgeladen aftands VW-busje worden vervoerd terwijl zwermen vliegen om hun hoofd zoemen (en dat is dan de langeafstandsbuslijn).
En dat noemen ze dan authentiek op insta met bijpassend filter.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
01-11-2019 14:29
Tja, dat is wel een goed punt. Toch laat ik me er niet door tegenhouden. Met de boot naar Japan is ook geen doen, zeg maar.

Als de treinen wat goedkoper (en beter) werden (of desnoods de vliegreizen duurder dan de trein), dan zou ik wel eerder de trein pakken binnen Europa.
Dat zou pas kunnen als er bedrijven komen die zoveel vliegtuigen als treinen hebben. Een airline hoeft natuurlijk niet z'n prijzen te verhogen als iemand andere goedkopere treinreizen aanbiedt. Maar het zou geen gek idee zijn als KLM en Eurostar/Thalys/ICE een samenwerkingsverband aangaan.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
01-11-2019 10:27
Of dure auto's rijden gewoon veel fijner en waarom niet als je het kan betalen?

Zelf heb ik er het geld niet voor, maar ik zou best mijn auto gratis willen inruilen voor een duur exemplaar. Niet vanwege de status, maar omdat die vaak lekkerder rijden en ik van autorijden hou.
Klopt.
Ik hou van autorijden, rij veel voor mijn werk en de dag dat ik de lease-Megane vaarwel kon zeggen en in die Jaguar kon stappen was een schitterende dag.
Geniet er na 3 jaar nog steeds enorm van.

Reizen geef ik niets om.
Vier weken vakantie en lekker thuis blijven is voor mij ook heerlijk.
Ik voel me ook niet onderontwikkeld. Maar ik lees liever over verre landen dan erheen te gaan. Europa vind ik prima en je kunt er heen rijden.
When in doubt, the auditor is always right!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven