respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
zondag 8 februari 2009 om 15:00
quote:Heyjij schreef op 08 februari 2009 @ 14:52:
het is maar een forum. het is maar internet. het zijn slechts getypte letters van mensen die je niet eens kent. Daar trek ik mij dus echt geen moer van aan.
Ik wel hoor.
Zeker als het forummers zijn die je al langer kent.
Dat laat ik niet altijd meteen los zodra de knop uit gaat.
het is maar een forum. het is maar internet. het zijn slechts getypte letters van mensen die je niet eens kent. Daar trek ik mij dus echt geen moer van aan.
Ik wel hoor.
Zeker als het forummers zijn die je al langer kent.
Dat laat ik niet altijd meteen los zodra de knop uit gaat.
zondag 8 februari 2009 om 15:00
quote:iry schreef op 08 februari 2009 @ 14:54:
[...]
Blij dat jij mijn moeder niet bent (was)!Ik heb er kinderen van gekregen met een groot gevoel voor humor , een enorm zelfvertrouwen , die tegen een stootje kunnen en niet naar een psychiater hoeven ; ik heb ze namelijk precies verteld wat er aan ze mankeert
[...]
Blij dat jij mijn moeder niet bent (was)!Ik heb er kinderen van gekregen met een groot gevoel voor humor , een enorm zelfvertrouwen , die tegen een stootje kunnen en niet naar een psychiater hoeven ; ik heb ze namelijk precies verteld wat er aan ze mankeert
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2009 om 15:02
zondag 8 februari 2009 om 15:05
zondag 8 februari 2009 om 15:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:00:
[...]
Ik heb er kinderen van gekregen met een groot gevoel voor humor , een enorm zelfvertrouwen , die tegen een stootje kunnen en niet naar een psychiater hoeven ; ik heb ze namelijk precies verteld wat er aan ze mankeert
Goh,ik ook!
En dan ben ik een knuffelmoeder.
Maar ik ben ook niet van de zijden handschoentjes hoor.
[...]
Ik heb er kinderen van gekregen met een groot gevoel voor humor , een enorm zelfvertrouwen , die tegen een stootje kunnen en niet naar een psychiater hoeven ; ik heb ze namelijk precies verteld wat er aan ze mankeert
Goh,ik ook!
En dan ben ik een knuffelmoeder.
Maar ik ben ook niet van de zijden handschoentjes hoor.
zondag 8 februari 2009 om 15:08
Je kunt zowel knuffelen als huilie roepen . Niks zo fijn voor een stabiele kindergeest als tegenstrijdige signalen !
Wij zijn in onze grappen en manier van praten nooit erg fijngevoelig , en ook dat moet je niet weer te zwartwit zien . Een kind met écht verdriet noem ik geen huilie , wel een die zit te zemelen over wat we eten .
Wij zijn in onze grappen en manier van praten nooit erg fijngevoelig , en ook dat moet je niet weer te zwartwit zien . Een kind met écht verdriet noem ik geen huilie , wel een die zit te zemelen over wat we eten .
zondag 8 februari 2009 om 15:09
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 15:05:
[...]
nou tot die sommige behoor ik dus niet iig.
Dus ik snap niet waarom dat als antwoord op mijn berichtje komt,Nou, Sarah , het viel mij ook al op dat jouw avatar steeds meer op die van Meds begon te lijken , hoor . Ik wilde er niet zelf over beginnen .......
[...]
nou tot die sommige behoor ik dus niet iig.
Dus ik snap niet waarom dat als antwoord op mijn berichtje komt,Nou, Sarah , het viel mij ook al op dat jouw avatar steeds meer op die van Meds begon te lijken , hoor . Ik wilde er niet zelf over beginnen .......
zondag 8 februari 2009 om 15:12
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 14:51:
Ik noem mensen gerust huilies in het echt, bij voorkeur als het ook een huilie betreft, want anders slaat het nergens op natuurlijk.
tja in jouw optie en belang en manier van observeren.
Wat jij huilie gedrag noemt, noem ik gewoon een verzoek tot normaal volwassen communicatie zonder kippenhokgedrag.
Ik noem mensen gerust huilies in het echt, bij voorkeur als het ook een huilie betreft, want anders slaat het nergens op natuurlijk.
Wat jij huilie gedrag noemt, noem ik gewoon een verzoek tot normaal volwassen communicatie zonder kippenhokgedrag.
zondag 8 februari 2009 om 15:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:09:
[...]
Nou, Sarah , het viel mij ook al op dat jouw avatar steeds meer op die van Meds begon te lijken , hoor . Ik wilde er niet zelf over beginnen .......Nou excuse me, het is gewoon mijn eigen foto met mijn eigen kop op mijn eigen bank, jammer dan voor Meds. Ik zie totaal geen overeenkomst en dan.. tsss, ik ben uniek.
[...]
Nou, Sarah , het viel mij ook al op dat jouw avatar steeds meer op die van Meds begon te lijken , hoor . Ik wilde er niet zelf over beginnen .......Nou excuse me, het is gewoon mijn eigen foto met mijn eigen kop op mijn eigen bank, jammer dan voor Meds. Ik zie totaal geen overeenkomst en dan.. tsss, ik ben uniek.
zondag 8 februari 2009 om 15:16
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 15:12:
[...]
Wat jij huilie gedrag noemt, noem ik gewoon een verzoek tot normaal volwassen communicatie zonder kippenhokgedrag.Da's heel mooi. En fijn voor de huilies dat er iemand met hen meehuilt!
[...]
Wat jij huilie gedrag noemt, noem ik gewoon een verzoek tot normaal volwassen communicatie zonder kippenhokgedrag.Da's heel mooi. En fijn voor de huilies dat er iemand met hen meehuilt!
zondag 8 februari 2009 om 15:17
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 15:15:
Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie mezelf.
Ik zie jou ook , maar het valt me op dat je steeds meer op Meds begint te lijken .
vreemd ........
Bewonder je Meds erg ?
Doe je aan VooDoo ? Ik verzin nog even door , laat me toch niet los .........
Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie mezelf.
Ik zie jou ook , maar het valt me op dat je steeds meer op Meds begint te lijken .
vreemd ........
Bewonder je Meds erg ?
Doe je aan VooDoo ? Ik verzin nog even door , laat me toch niet los .........
zondag 8 februari 2009 om 15:19
Het is ook niet zo dat je avator compleet in die van Meds is veranderd, ofzo ...... het lijkt gewoon als of jij uit jezelf wordt weggemistigd en doorgevaagd enzo , heel gek , en alsof de Meds in jou op de voorkomt treddt........ beter kan ik het niet uitleggen . Maar het is wél heel eng .
zondag 8 februari 2009 om 15:20
zondag 8 februari 2009 om 15:21
zondag 8 februari 2009 om 15:22
Ehm...Sarah..waarom denk je altijd dat ik het over jou heb? Dat begin ik mij serieus af te vragen. Ik vind jou namelijk niet zo interessant en vergeet jouw bestaan zo ongeveer, totdat je weer uit het niets ruzie met me zoekt
Om nog maar te zwijgen over het feit dat jij altijd schijnt te denken dat je precies weet wat ik op welke manier bedoel...waarbij je dus meer dan eens (lees: altijd) de plank misslaat.
En verder heb ik hier geen zin in, dus ik ga weer verder forummen met met mensen die wel voor rede vatbaar zijn.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat jij altijd schijnt te denken dat je precies weet wat ik op welke manier bedoel...waarbij je dus meer dan eens (lees: altijd) de plank misslaat.
En verder heb ik hier geen zin in, dus ik ga weer verder forummen met met mensen die wel voor rede vatbaar zijn.