respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:33:

[...]

http://images.google.nl/i...CywsMDmQjmo ... l%26sa%3DN

Wel ? Staat er écht iets interessants dan ?Nee, maar het Engels is om te
Ik snap dat je wilt opwerken tot agressor, dat kan, dan moet je tussen 1 en 3 's nachts ranzige plaatjes googelen en plakken
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:34:

Ik een meeloper

Ik kan je vermelden dat ik regelmatig ruzie heb met de zogenaamd "populaire" forummers. Gekkie.... Psies
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 15:35:

[...]

Wat bedóel je?!?!gewoon dat je een meeloper bent
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:34:

Ik een meeloper

Ik kan je vermelden dat ik regelmatig ruzie heb met de zogenaamd "populaire" forummers. Gekkie.... Ja, dat weten we nou wel.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:36:

[...]

gewoon dat je een meeloper bentOh. Oke.
Is overrijp niet een ander woord voor rot? Zoiets als dat volslank eigenlijk simpelweg dik betekent?
Overrijp is inderdaad helemaal rot en beschimmeld. Ik krijg ineens weer beelden van die anus
Ach Meds, jouw mening heeft geen invloed op mijn forumleven. Ben ik toch een meeloper als jij dat wil
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:35:

Ik snap dat je wilt opwerken tot agressor, dat kan, dan moet je tussen 1 en 3 's nachts ranzige plaatjes googelen en plakkenEn zo zijn er nog al wat meer voorwaarden . de ballenbak ballotagecommissie is erg streng .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds wrote on 08 February 2009 @ 15:33:

Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.

BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis

en dan heb je nog een heleboel meelopers.

Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyWat een rare lijst, Meds. Misschien moet je die spiermassa eens uit je ogen wrijven...
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 15:36:

[...]

Ja, dat weten we nou wel.Nou Meds anders niet blijkbaar
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:38:

Ach Meds, jouw mening heeft geen invloed op mijn forumleven. Ben ik toch een meeloper als jij dat wil Ik sta gelukkig niet in beide lijstjes.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:37:

Overrijp is inderdaad helemaal rot en beschimmeld. Ik krijg ineens weer beelden van die anusDie met die schimmel ? Ik heb er lekker op geslapen moet ik zeggen ; geen greintje jeuk last .
quote:Ligeia schreef op 08 februari 2009 @ 15:38:

[...]

Wat een rare lijst, Meds. Misschien moet je die spiermassa eens uit je ogen wrijven... Of niet zo veel anabolen gebruiken waarvan je zo raar gaat denken?
quote:Ligeia schreef op 08 februari 2009 @ 15:38:

[...]

Wat een rare lijst, Meds. Misschien moet je die spiermassa eens uit je ogen wrijven... Ja ik snap dat het best confronterend kan zijn
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:39:

[...]

Nou Meds anders niet blijkbaar Kun jij ook eens iets posten zonder die smiley's?
Tsssssk.....loop ik daar jarenlang een totaal andere mening te hebben dan de meeste andere forummers, blijk ik toch nog een meeloper te zijn. Doe ik daar al die moeite voor?!

Helpt het als ik zeg dat ik Andries Knevel stiekem wel geil vind?
klapstoelllll !!!
quote:shining wrote on 08 February 2009 @ 15:39:

[...]

Of niet zo veel anabolen gebruiken waarvan je zo raar gaat denken?Oooh, da's op de man spelen, Shi (ja, sorry voor die afkorting, dat schijnt nou eenmaal zo te horen)! Het is wel zo dat enkelen van ons nu ein-de-lijk weten tot welk groepje ze behoren. Het zou ook eens tijd worden...
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 15:40:

[...]

Kun jij ook eens iets posten zonder die smiley's?Ja, maar ik kies er regelmatig voor om dat niet te doen

Kun jij ook eens iets posten zonder dat er een zeikerige ondertoon aan zit?
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:41:

Tsssssk.....loop ik daar jarenlang een totaal andere mening te hebben dan de meeste andere forummers, blijk ik toch nog een meeloper te zijn. Doe ik daar al die moeite voor?!

Helpt het als ik zeg dat ik Andries Knevel stiekem wel geil vind? Nee dat helpt niet. Het helpt ook niet dat je er zo mee zit dat je in de tweede lijst staat. Google eens een cameltoe, dan zal ik zien wat ik dan doen voor je
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:42:

[...]

Ja, maar ik kies er regelmatig voor om dat niet te doen

Kun jij ook eens iets posten zonder dat er een zeikerige ondertoon aan zit?Nee, dat kan ik niet.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:39:

[...]

Ik sta gelukkig niet in beide lijstjes.Niet zo moeilijk als je zelf die lijstjes gemaakt hebt
quote:shining schreef op 08 februari 2009 @ 15:42:

[...]

Nee, dat kan ik niet.Dat vind ik sneu voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven