Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
vrijdag 26 november 2010 om 00:34
De titel zegt het al. Ben net thuis en probeer mijn jas open te ritsen. Maar halverwege is mijn truitje in de rits vast gaan zitten en nou krijg ik de rits niet meer in beweging. Heb al geprobeerd om wat vloeibare zeep of olie in de ritssluiting te gieten maar het helpt niet. Heeft er iemand tips voor me? Wil graag naar bed maar krijg mijn jas niet uit.

vrijdag 26 november 2010 om 00:50
vrijdag 26 november 2010 om 00:51
quote:Zinderend schreef op 26 november 2010 @ 00:48:
Sorry, ik vind dit echt een geweldig topic
Ik zie je al voor de pc zitten in je jas, je tanden poetsen in je jas, je bed in in je jas en morgen zo weer naar je werk.
Ik zie het ook helemaal voor me.
En wat je zegt, lekker warm! Ik ben bijna jaloers.
Sorry, ik vind dit echt een geweldig topic
Ik zie je al voor de pc zitten in je jas, je tanden poetsen in je jas, je bed in in je jas en morgen zo weer naar je werk.
Ik zie het ook helemaal voor me.
En wat je zegt, lekker warm! Ik ben bijna jaloers.

vrijdag 26 november 2010 om 00:52
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:50:
[...]
Als ik er niet zelf in zou zitten, zou ik denken dat het nep was. Maar helaas
*ziet een mens in een jas hangen*
Op mijn werk hebben we de regel dat ze niet met jas mogen binnenkomen. Als ik zoiets zou horen, zou ik ze weigeren omdat ik niet in zo'n kutsmoes zou trappen.
Zal ze vanaf nu eerst de kans geven om het te bewijzen
[...]
Als ik er niet zelf in zou zitten, zou ik denken dat het nep was. Maar helaas
*ziet een mens in een jas hangen*
Op mijn werk hebben we de regel dat ze niet met jas mogen binnenkomen. Als ik zoiets zou horen, zou ik ze weigeren omdat ik niet in zo'n kutsmoes zou trappen.
Zal ze vanaf nu eerst de kans geven om het te bewijzen
vrijdag 26 november 2010 om 00:52
quote:Lizzl schreef op 26 november 2010 @ 00:51:
Trek je armen uit de mouwen - van truitje en jas. Dus dan heb je een soort grote kol/col/? om je heen. En daarna duw je alles omhoog.
Je hoofd past toch wel door het gat?Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.
Trek je armen uit de mouwen - van truitje en jas. Dus dan heb je een soort grote kol/col/? om je heen. En daarna duw je alles omhoog.
Je hoofd past toch wel door het gat?Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.

vrijdag 26 november 2010 om 00:55
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:52:
[...]
Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.
De rits heel hard doortrekken of losknippen. Of je moet zo gehecht zijn aan je truitje dat je het niet erg vind om hem de komende jaren te dragen.
Sorry, kan er echt niets aan doen.
[...]
Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.
De rits heel hard doortrekken of losknippen. Of je moet zo gehecht zijn aan je truitje dat je het niet erg vind om hem de komende jaren te dragen.
Sorry, kan er echt niets aan doen.