Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit

26-11-2010 00:34 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ben net thuis en probeer mijn jas open te ritsen. Maar halverwege is mijn truitje in de rits vast gaan zitten en nou krijg ik de rits niet meer in beweging. Heb al geprobeerd om wat vloeibare zeep of olie in de ritssluiting te gieten maar het helpt niet. Heeft er iemand tips voor me? Wil graag naar bed maar krijg mijn jas niet uit.
For real?

Woon je in Utrecht? Kom ik je wel even helpen

Is alles over je hoofd heen uittrekken een optie?
"doet haar best om niet heel hard te gaan lachen"

over je hoofd uitdoen lukt niet?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.

Op welke hoogte is je jas blijven hangen? Is het niet mogelijk om eerst je armen eruit te wurmen en dan uit je jas te stappen?

Al moet je natuurlijk ook uit je truitje....hmm....hoe rekbaar is die?
Ja, helaas for real.

Heb al geprobeerd jas+ truitje in 1 keer uit te doen, maar dat lukt niet. Rits is op borsthoogte blijven hangen.

Woon in de hoofdstad, dus Utrecht is geen optie. Hoewel, ik heb toch al mijn jas aan

Rits weer heel voorzichtig omhoog trekken en dan een arm in je jas en truitje van binnen uit lostrekken.

Lukt dat niet: jas en trui tegelijk uit.

Lukt dat ook niet: dan heb je het iig lekker warm vannacht!
Spannend dit! Wanneer zal het schaar moment aanbreken? :-)

Nog wel een serieuze tip: tanden poetsen, met jas en al naar bed (desnoods het raam open als het te warm is) en morgen naar de schoenmaker. Die krijgt het zaakje vast wel los!
Sorry, ik vind dit echt een geweldig topic

Ik zie je al voor de pc zitten in je jas, je tanden poetsen in je jas, je bed in in je jas en morgen zo weer naar je werk.
quote:Zinderend schreef op 26 november 2010 @ 00:48:

Ik zie je al voor de pc zitten in je jas, je tanden poetsen in je jas, je bed in in je jas en morgen zo weer naar je werk. Als ik er niet zelf in zou zitten, zou ik denken dat het nep was. Maar helaas
Trek je armen uit de mouwen - van truitje en jas. Dus dan heb je een soort grote kol/col/? om je heen. En daarna duw je alles omhoog.

Je hoofd past toch wel door het gat?
Ik zou toch kiezen voor jas+trui over je hoofd uittrekken
quote:Zinderend schreef op 26 november 2010 @ 00:48:

Ik zie je al voor de pc zitten in je jas, je tanden poetsen in je jas, je bed in in je jas en morgen zo weer naar je werk.

Ik zie het ook helemaal voor me.

En wat je zegt, lekker warm! Ik ben bijna jaloers.
Het is gemeen, maar ik lig nu ook te lachen
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:50:

[...]

Als ik er niet zelf in zou zitten, zou ik denken dat het nep was. Maar helaas

*ziet een mens in een jas hangen*

Op mijn werk hebben we de regel dat ze niet met jas mogen binnenkomen. Als ik zoiets zou horen, zou ik ze weigeren omdat ik niet in zo'n kutsmoes zou trappen.

Zal ze vanaf nu eerst de kans geven om het te bewijzen
quote:Lizzl schreef op 26 november 2010 @ 00:51:

Trek je armen uit de mouwen - van truitje en jas. Dus dan heb je een soort grote kol/col/? om je heen. En daarna duw je alles omhoog.

Je hoofd past toch wel door het gat?Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.
Trouwens, woensdag ben ik in Amsterdam, dus als het echt nodig is....
quote:Lizzl schreef op 26 november 2010 @ 00:53:

Trouwens, woensdag ben ik in Amsterdam, dus als het echt nodig is....
Leer? Ow, dat is echt niet tof. Dat slaapt ook echt niet lekker en knippen is dan heel jammer
quote:granaatappeltje schreef op 26 november 2010 @ 00:52:

[...]

Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar de rits zit op borsthoogte vast en ik heb een strakke leren jasje aan. Ik kan me er echt niet uitwurmen.

De rits heel hard doortrekken of losknippen. Of je moet zo gehecht zijn aan je truitje dat je het niet erg vind om hem de komende jaren te dragen.

Sorry, kan er echt niets aan doen.
Het schaarmoment komt steeds dichterbij. Balen, ik heb mijn lievelingstruitje aan.
*probeert serieus te blijven*

Heb je geprobeerd het stukje stof van je trui wat vastzit voorzichtig aan de achterkant los te wurmen? Anders rits mollen en morgen een nieuwe er bij een kledingzaakje in laten zetten...
Ik woon in Zuid, mocht je er niet uitkomen (moehaha, heel flauwe woordgrap...), stuur me even een prive bericht. (weet niet hoe dat werkt, ben nog niet lang lid...)
quote:Lizzl schreef op 26 november 2010 @ 00:53:

Trouwens, woensdag ben ik in Amsterdam, dus als het echt nodig is.... Ohh, ik zit echt te lachen nu. Heb je geen sterke man/buurman/buurvrouw of iets anders sterks in de buurt?
Hahaha ik moet er zelfs hardop om lachen (sorry ) Ik ben bang dat je of heel geduldig aan de rits moet gaan trekken, of toch je truitje kapot met knippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven