Ron fokking Brandsteder

16-01-2010 19:22 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gatverdegatver.

Zit ik de hele tijd naar die glimmende smoel met die onoprechte grijns van ron Brandsteder te kijken tijdens het forummen.

Ik moest het gewoon even kwijt.

Joh...

Totaal aantal stemmen: 82

Ron is nog haske hot hoor! (4%)
Ron is gewoon een lekker ding (2%)
Ik zou ron mijn bed niet uitschoppen (2%)
Ron is al 20 jaar passee (65%)
Ik baal met je mee. (27%)
Kevin....je hebt echt een klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt....
Maar waarom het hier weer oprakelen?

Het ging puur erover dat Ron ons scherm de komende week opleukt. Niet dat 'ie daar allerhande sexfantasieën uitleeft, toch?
En ik vind jouw overigens ook niet echt een leuk type..

Waarom vindt je Ron een vreselijke vent?

Omdat hij van poep houdt?

Heb jij daar last van dan?
quote:Hermes schreef op 16 januari 2010 @ 20:19:

Maar waarom het hier weer oprakelen?

Het ging puur erover dat Ron ons scherm de komende week opleukt. Niet dat 'ie daar allerhande sexfantasieën uitleeft, toch?Hoe erg ik het ook vind dat het publiekelijk is....ik kan er toch niets aan doen dat ik meteen "poepsex" denk als ik zijn hoofd zie.
Nee Ron is eng omdat 'ie slist en een paardenlul is. Had ik toch al gezegd!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben maar een keer naar de hoeren geweest op de fiets omdat ik te dronken was om te rijden!
Tja, dat heb je met BN `ners.... zo werkt dat nou eenmaal... je mag alles doen en overal..maar zodra je bekend bent hakken ze je kop eraf.

De man had ook bij de hoogovens kunnen gaan werken, had er geen haan naar gekraait.

@Neele, ligt het aan mij of zijn jouw posts ongelooflijk tegenstrijdig??
Misschien is het waar, misschien niet, maar ik stoor mij altijd zó aan verhalen die beginnen met 'een kennis van de zus van mijn buurvrouw haar nicht....'
Dat je er aan denkt Neele is een ding, waarom het hier uitgebreid toelichten?

Heb het overigens ook met de posten van Kevin en anderen, maar kan niet teruglezen als ik een bericht type wie dat precies waren.
quote:Rooss4 schreef op 16 januari 2010 @ 20:23:

Tja, dat heb je met BN `ners.... zo werkt dat nou eenmaal... je mag alles doen en overal..maar zodra je bekend bent hakken ze je kop eraf.

De man had ook bij de hoogovens kunnen gaan werken, had er geen haan naar gekraait.

Vind ik altijd zo'n onzin.

Dat je ineens álles mag zeggen over iemand omdat 'ie niet bij bijvoorbeeld de hoogovens is gaan werken.

Iets vinden van iemand vind ik nog iets anders dan zijn privéleven te grabbel gooien.

Vind 'm gerust een wat dan ook, maar laat zijn seksleven er buiten.
Google is mijn vriend, hierbij 'Want Engelen bestaan niet' http://www.liedjesland.co ... -engelen-bestaan-niet.htm

Zit het niet alleen in mijn hoofd
Kom ik van een andere planeet. Ik wist die verhalen niet eens.

Had het niet hoeven weten ook.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
@Eleonora: Ik ben er pas mee begonnen nadat er al het een en ander over p&p sex stond.

En met jarenlang zoveel verschillende geruchten/verhalen en waarschijnlijk ook zovele dames die het weten, zou ik als ik hem was gewoon eens een keer openkaart spelen.

Ik ben trouwens benieuwd of hij ook (al dan niet anoniem) voorkomt in dat boek van Theo Heuft? Heeft iemand dat boek al eens gelezen?
@Ron, maar ook op de fiets ben je verkeersdeelnemer. Dat mag ook niet als je dronken bent

Gelukkig dat je blijkbaar nog steeds zo'n goede conditie hebt
Jij mag dat onzin vinden, de praktijk wijst dat uit.

Ik vind het ook not done dat persfotografen bij iemand in de struiken gaan liggen maar ja, het gebeurt.

En als je bekend bent weet je dat....zij weten de media te vinden als er een nieuw cd`tje of programmaatje op stapel is. En de media weten hen te vinden als er een vette roddel is, het liefst over bedgeheimen.

Als hij wat secuurder was geweest had dit niet op staat gelegen... je moet nu eenmaal geen 3 maar 20 keer over je schouder kijken als je bn ner bent.
Los van het feit dat ik Ron een echte kwijlbabbel vind, vind ik het toch knap dat hij zich al 20 jaar staande weet te houden in het vluchtige TV-wereldje. Blijkbaar is er toch een markt voor zijn vorm van entertainment (hoe onbegrijpelijk ik dat verder ook vind).
quote:kevin8 schreef op 16 januari 2010 @ 20:35:

@Eleonora: Ik ben er pas mee begonnen nadat er al het een en ander over p&p sex stond.

En met jarenlang zoveel verschillende geruchten/verhalen en waarschijnlijk ook zovele dames die het weten, zou ik als ik hem was gewoon eens een keer openkaart spelen.

Ik ben trouwens benieuwd of hij ook (al dan niet anoniem) voorkomt in dat boek van Theo Heuft? Heeft iemand dat boek al eens gelezen?

Nogmaals: waarom het hier aanhalen, zelfs al hebben anderen het ook genoemd? Wat overigens heel algemeen was, lees maar terug.

Je springt toch ook niet in de sloot als 10 anderen dat hebben gedaan?

Topic gaat erover dat we de komende week (weken?) rechts bovenin ons scherm Ron Brandsteder zien, compleet met wijswinger.

En nu verlaat ik dit topic en dit forum en ga lekker iets anders doen
quote:kevin8 schreef op 16 januari 2010 @ 20:11:

[...]

Ik wil niet lullig doen, hoop dat ik de goeie voor mij heb. Maar met je verhalen van die en die gehoord en daar eeen ..... van enz.

Ben jij niet het jongetje van 15 jaar die een paar keer een topic heeft geopend en dat Mamalief zich om jou heeft bekommert en je geprobeerd heeft op tijd naar bed te sturen?

Kan me nog een paar topics herinneren. Of ben je toevallig niet dat jonge knulletje?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Rooss4 schreef op 16 januari 2010 @ 20:36:

Jij mag dat onzin vinden, de praktijk wijst dat uit.

Ik vind het ook not done dat persfotografen bij iemand in de struiken gaan liggen maar ja, het gebeurt.

En als je bekend bent weet je dat....zij weten de media te vinden als er een nieuw cd`tje of programmaatje op stapel is. En de media weten hen te vinden als er een vette roddel is, het liefst over bedgeheimen.

Als hij wat secuurder was geweest had dit niet op staat gelegen... je moet nu eenmaal geen 3 maar 20 keer over je schouder kijken als je bn ner bent.

Ik ga niet in op hoe secuur de man al dan niet geweest is. Ik was er niet bij.

Het 'als je in de media zit dan weet je dat' vind ik iets onzinnigs. Er zijn zóveel zaken, van zóveel mensen uit de media die onder de pet worden gehouden, daar heb je geen idee van. Dat zijn wel heftigere dingen dan het hele RB verhaal over zijn fetisj.

Waarom dít nou per se uit moest lekken is me dus een raadsel.

In ieder geval is de opzet, om de man te tackelen, niet geslaagd want hij verdient nog tot op de dag van vandaag een fijne grijpstuiver aan wat hij doet.
quote:kevin8 schreef op 16 januari 2010 @ 20:35:

zou ik als ik hem was gewoon eens een keer openkaart spelen.

Over zijn seksuele voorkeuren?

Waarom in hemelsnaam?

Wie doet hij dáár nou een lol mee?

Joost Zwagerman zou zich dood moeten schamen. Verkocht zijn zoveelste lullige boek niet zo lekker of zo dat hij zich verlaagde tot zulke onthullingen? Wat een ordinaire bloedzuiger die man.
Ron ik vind de man een kwallebal. En die zoon die op tv is ook. Gewoon niet leuk beiden niet! Dat hij hier op viva te zien is vind ik al erg genoeg.

En wat hij tussen de lakens doet moet hij weten. Is toch trouwens al eeuwen bekend?! Naar mijn weten is zijn toenmalige ex ermee naar buiten gekomen.
quote:mylenevalerie schreef op 16 januari 2010 @ 20:53:

[...]

Ik wil niet lullig doen, hoop dat ik de goeie voor mij heb. Maar met je verhalen van die en die gehoord en daar eeen ..... van enz.

Ben jij niet het jongetje van 15 jaar die een paar keer een topic heeft geopend en dat Mamalief zich om jou heeft bekommert en je geprobeerd heeft op tijd naar bed te sturen?

Kan me nog een paar topics herinneren. Of ben je toevallig niet dat jonge knulletje?

Ik een jongetje van 15 jaar?? Ha ha ha, dat zou ik wel willen zo jong. Ik had al kinderen kunnen hebben die zo oud zijn.

Je hebt in ieder geval mijn verschillende bijdragen niet of nooit gelezen. Anders zou je nooit veronderstellen dat ik pas 15 jaar oud zou zijn. Ik ben al meer dan 4 decennia oud.
Misschien had ik het ook niet moeten posten, maar ja dat gebeurt in een opwelling, reactie net na het lezen van eerdere reacties en het zien van zijn foto. En ja die roept nu eenmaal dit soort reacties op. Misschien dat ik het nog wel weghaal.

Misschien ook pas als de reclame weg is.
Voor wat betreft de pol, TO, ik baal met je mee.

En daarvoor hoef ik hem niet eens te zien.

Ik zag je topictitel in het overzicht staan en ik hoorde in gedachten meteen die gier-lach die hilarisch bedoeld is.

Hoor die maar weer eens zijn strot verzieken, zeiden wij vroeger al.

Hij zal voor ander publiek wel iets aantrekkelijks hebben, anders zou hij niet nóg steeds op tv te zien zijn, voor mij hoeftie niet.

En gezien wat hier verder ter tafel is gekomen, zou ik hem mijn slaapkamer al uitgeschopt hebben, voordat hij mijn bed bereikt had. Maar er zullen er best zijn voor wie dat niet geldt.

Dat mag iedereen zelf bepalen.
NU! SBS6, Ronnie op de tandartsstoel

Oh, je moet even wachten tot na de reclame, dan gaat ie weer verder...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven