Rotterdam en de kans op botbreuken

dinsdag 22 december 2009 om 09:59
quote:AgentL schreef op 22 december 2009 @ 09:57:
[...]
Ja, wat een kutplein is dat zeg! Kan ook maar 1 stad bedenken Je kan er alleen fatsoenlijk overheen lopen als het droog is. Moet niet midden in de zomer zijn wat dan ben je half verbrand voor je aan de overkant bent. (en dan noemen ze het ook nog eens architectonisch verantwoord)
[...]
Ja, wat een kutplein is dat zeg! Kan ook maar 1 stad bedenken Je kan er alleen fatsoenlijk overheen lopen als het droog is. Moet niet midden in de zomer zijn wat dan ben je half verbrand voor je aan de overkant bent. (en dan noemen ze het ook nog eens architectonisch verantwoord)

dinsdag 22 december 2009 om 10:04
We komen met de auto en we willen parkeren in een parkeergarage in het centrum. Maar het is voor de fun en niet echt noodzakelijk. Dus als het overal nog glibberen geblazen is, dan kunnen we beter een stevig robbertje Monopojy gaan doen o.i.d.
Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....
Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....
dinsdag 22 december 2009 om 10:05
quote:absoluteEinstein schreef op 22 december 2009 @ 09:58:
Er wordt hier niet gestrooid.
Ik weet niet of je met de auto komt? De tram schijnt weer te rijden. De metro doet het altijd.
Trek schoenen aan met een goed profiel, anders ga je op je bek.De metro rijdt op dit moment alleen voor de ondergrondse stations. Alles wat niet ondergronds ligt, is met de metro helaas niet bereikbaar.
Er wordt hier niet gestrooid.
Ik weet niet of je met de auto komt? De tram schijnt weer te rijden. De metro doet het altijd.
Trek schoenen aan met een goed profiel, anders ga je op je bek.De metro rijdt op dit moment alleen voor de ondergrondse stations. Alles wat niet ondergronds ligt, is met de metro helaas niet bereikbaar.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

dinsdag 22 december 2009 om 10:11
quote:loomii schreef op 22 december 2009 @ 10:04:
We komen met de auto en we willen parkeren in een parkeergarage in het centrum. Maar het is voor de fun en niet echt noodzakelijk. Dus als het overal nog glibberen geblazen is, dan kunnen we beter een stevig robbertje Monopojy gaan doen o.i.d.
Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....Als ik jou was, zou ik thuisblijven.
Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....Als ik jou was, zou ik thuisblijven.
dinsdag 22 december 2009 om 10:11
dinsdag 22 december 2009 om 10:15
Ik geloof ook niet dat ik het erop zou wagen.... Is het landelijk advies momenteel ook niet: als je er niet uit hoeft, niet doen?? Dat meende ik althans opgevangen te hebben. Er is namelijk ook een verhoogde kans op ijzel vandaag, dus tja.... better safe than sorry zou ik zeggen. Rotterdam in de zomer is ook leuk
Wel jammer voor Ruud dat al zijn Chupa-Chup lollies nu bevriezen... dahag kunstwerk hahaha!
Wel jammer voor Ruud dat al zijn Chupa-Chup lollies nu bevriezen... dahag kunstwerk hahaha!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
dinsdag 22 december 2009 om 10:17
ik snap het niet helemaal, het advies is overal om als het niet noodzakelijk is niet de weg op te gaan/trein te nemen en dan ga je voor de fun een stuk rijden naar Rotterdam? Ik zou lekker thuis blijven, buiten de sneeuw in of lekker bij de warme kachel met een kop choco. Aan eind van de dag komt er ook ijzel, dus groot risico op lange files en ongelukken.
dinsdag 22 december 2009 om 10:18