Rotterdam en de kans op botbreuken

22-12-2009 09:42 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk naar Rotterdam vandaag, maar is het daar een beetje begaanbaar ende gezellig voor een paar uurtjes, of is het vooral een hoop geschuifel door bruine sneeuwblubber en hopen dat je niet op je plaat gaat?
gewoon een leuk pak aantrekken!

sorry, geen idee!
schoenen met een goed profiel aantrekken en het plein rond de bios mijden.

veel plezier
*
quote:Maja82 schreef op 22 december 2009 @ 09:55:

schoenen met een goed profiel aantrekken en het plein rond de bios mijden.

Ja, wat een kutplein is dat zeg! Kan ook maar 1 stad bedenken
Er wordt hier niet gestrooid.

Ik weet niet of je met de auto komt? De tram schijnt weer te rijden. De metro doet het altijd.

Trek schoenen aan met een goed profiel, anders ga je op je bek.
quote:AgentL schreef op 22 december 2009 @ 09:57:

[...]

Ja, wat een kutplein is dat zeg! Kan ook maar 1 stad bedenken Je kan er alleen fatsoenlijk overheen lopen als het droog is. Moet niet midden in de zomer zijn wat dan ben je half verbrand voor je aan de overkant bent. (en dan noemen ze het ook nog eens architectonisch verantwoord)
quote:Maja82 schreef op 22 december 2009 @ 09:59:

[...]

(en dan noemen ze het ook nog eens architectonisch verantwoord)Je bedoelt lelijk.
We komen met de auto en we willen parkeren in een parkeergarage in het centrum. Maar het is voor de fun en niet echt noodzakelijk. Dus als het overal nog glibberen geblazen is, dan kunnen we beter een stevig robbertje Monopojy gaan doen o.i.d.

Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....
quote:absoluteEinstein schreef op 22 december 2009 @ 09:58:

Er wordt hier niet gestrooid.

Ik weet niet of je met de auto komt? De tram schijnt weer te rijden. De metro doet het altijd.

Trek schoenen aan met een goed profiel, anders ga je op je bek.De metro rijdt op dit moment alleen voor de ondergrondse stations. Alles wat niet ondergronds ligt, is met de metro helaas niet bereikbaar.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:absoluteEinstein schreef op 22 december 2009 @ 10:01:

[...]

Je bedoelt lelijk.Nee dat zeg je niet. Het kan je smaak niet zijn
Oh en als je naar Schiebroek moet (tram 25), die rijdt ook niet.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ik ben keihard op mijn gezicht gegaan eergisteren hier in de binnenstad. Je ziet hier net zo weinig strooiwagens als Ajax-supporters.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Ayla520 schreef op 22 december 2009 @ 10:05:

[...]

De metro rijdt op dit moment alleen voor de ondergrondse stations. Alles wat niet ondergronds ligt, is met de metro helaas niet bereikbaar.Mijn excuses, ik kom nooit in de bovengrondse delen.
quote:loomii schreef op 22 december 2009 @ 10:04:

We komen met de auto en we willen parkeren in een parkeergarage in het centrum. Maar het is voor de fun en niet echt noodzakelijk. Dus als het overal nog glibberen geblazen is, dan kunnen we beter een stevig robbertje Monopojy gaan doen o.i.d.

Ik lees tot nu toe: begaanbaar, maar niet echt een aanrader.....Als ik jou was, zou ik thuisblijven.
k werk in hartje centrum (koopgoot) en t is 1 glibberige zooi van minstens 5 cm! Wegen spekglad en smerig.
quote:absoluteEinstein schreef op 22 december 2009 @ 10:10:

[...]Mijn excuses, ik kom nooit in de bovengrondse delen. Hier nog een die nog nimmer het centrum heeft verlaten
Okee, van pruttum dus...... Dan gaan we over op plan B, een snel bezoekje aan de dichtstbijzijnde nederzetting met een overdekt winkelcentrum.

Dat plein, is dat het Schouwburgplein?
Ja Loom, ze bedoelt het Schouwburgplein.
Ik geloof ook niet dat ik het erop zou wagen.... Is het landelijk advies momenteel ook niet: als je er niet uit hoeft, niet doen?? Dat meende ik althans opgevangen te hebben. Er is namelijk ook een verhoogde kans op ijzel vandaag, dus tja.... better safe than sorry zou ik zeggen. Rotterdam in de zomer is ook leuk

Wel jammer voor Ruud dat al zijn Chupa-Chup lollies nu bevriezen... dahag kunstwerk hahaha!
quote:loomii schreef op 22 december 2009 @ 10:13:

Dat plein, is dat het Schouwburgplein?

Jeps

Veel plezier met plan B
ik snap het niet helemaal, het advies is overal om als het niet noodzakelijk is niet de weg op te gaan/trein te nemen en dan ga je voor de fun een stuk rijden naar Rotterdam? Ik zou lekker thuis blijven, buiten de sneeuw in of lekker bij de warme kachel met een kop choco. Aan eind van de dag komt er ook ijzel, dus groot risico op lange files en ongelukken.
Iemand een stukje kaas bij mijn mosterd?
De wegen hier (west Brabant) zijn goed begaanbaar en volgens de buienradar blijft het nog een paar uur droog. Even een kwartiertje in de auto voor overdekt winkelen met vrolijke kerstmuziek uit de luidsprekers vind ik prima te doen. Maar 't is dus idd geen dag om eens lekker rond te gaan struinen.
quote:Very Cherry schreef op 22 december 2009 @ 10:11:

[...]

Hier nog een die nog nimmer het centrum heeft verlaten Zouden we iets missen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven