Rotterdam en de kans op botbreuken

dinsdag 22 december 2009 om 10:53

dinsdag 22 december 2009 om 12:02
Ik werk in Rotterdam centrum en ben gisteren en vandaag gewoon met de auto aangekomen. Schoenen met een goed profiel is wel een aanrader! Ik heb mijn bergschoenen aan getrokken en pas op kantoor verwisseld met mijn nette schoenen.
Shoppen is natuurlijk een eerste levensbehoefte, maar als je dat ook in de buurt en indoor kan doen, zou ik toch daar voor kiezen.
Shoppen is natuurlijk een eerste levensbehoefte, maar als je dat ook in de buurt en indoor kan doen, zou ik toch daar voor kiezen.
dinsdag 22 december 2009 om 12:10
quote:Very Cherry schreef op 22 december 2009 @ 10:07:
Ik ben keihard op mijn gezicht gegaan eergisteren hier in de binnenstad. Je ziet hier net zo weinig strooiwagens als Ajax-supporters.Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!
Ik ben keihard op mijn gezicht gegaan eergisteren hier in de binnenstad. Je ziet hier net zo weinig strooiwagens als Ajax-supporters.Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 22 december 2009 om 15:39
dinsdag 22 december 2009 om 15:54
Egwel! We zijn in de omgeving neergestreken in een winkelpromenade en mini2 is bijna blut en héél gelukkig met haar (vele) aankopen 
Het was trouwens prima te doen op de weg. In het centrum wel een hoop prut, dus niet echt uitnodigend om uren rond te lopen. Wel nog een leuke game voor weinig gescoord, dus mini1 en moeder zijn ook weer zoet!

Het was trouwens prima te doen op de weg. In het centrum wel een hoop prut, dus niet echt uitnodigend om uren rond te lopen. Wel nog een leuke game voor weinig gescoord, dus mini1 en moeder zijn ook weer zoet!
dinsdag 22 december 2009 om 16:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2009 @ 12:10:
[...]Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!Dan moet jij die met die hoofddoek, die schaduw op haar bovenlip en die ijzertjes onder haar schoenen zijn geweest
[...]Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!Dan moet jij die met die hoofddoek, die schaduw op haar bovenlip en die ijzertjes onder haar schoenen zijn geweest
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.