Rotterdam en de kans op botbreuken

22-12-2009 09:42 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk naar Rotterdam vandaag, maar is het daar een beetje begaanbaar ende gezellig voor een paar uurtjes, of is het vooral een hoop geschuifel door bruine sneeuwblubber en hopen dat je niet op je plaat gaat?
quote:absoluteEinstein schreef op 22 december 2009 @ 10:43:

Zouden we iets missen?We kunnen wel eens wat foto's posten van de buitenwereld, als je dat leuk vindt
quote:loomii schreef op 22 december 2009 @ 10:47:

[...]

We kunnen wel eens wat foto's posten van de buitenwereld, als je dat leuk vindt Dat zou wel fijn zijn. Dan hoef ik er niet heen.
quote:gizz schreef op 22 december 2009 @ 10:17:

ik snap het niet helemaal, het advies is overal om als het niet noodzakelijk is niet de weg op te gaan/trein te nemen

Ik weet niet hoor, maar ze gaat SHOPPEN.

En dan mag jij me eens uitleggen wat daar niet noodzakelijk aan is.
Daar heb je gelijk in Qwertu, met dit weer is het uiterst noodzakelijk om uitgebreid een nieuwe garderobe aan te schaffen
Dat bedoel ik. "Hoe kom ik een beetje elegant de winter door." Dat is een vraagstuk dat schrééuwt om een oplossing.
Ik zou zeker niet naar Rotterdam gaan. De stad staat er om bekend dat het risico op een botbreuk vele malen hoger is als in iedere andere willekeurige ondergesneeuwde stad....
Ik was gisteren in Rotterdam (centrum, met de trein) en vond het prima te doen eigenlijk (misschien vandaag een ander verhaal) Het was zelfst hartstikke druk.
Ik zou sowieso niet naar Rotterdam gaan, sneeuw of geen sneeuw. Maar ja, je hébt van die recalcitrante mensen...
Ik werk in Rotterdam centrum en ben gisteren en vandaag gewoon met de auto aangekomen. Schoenen met een goed profiel is wel een aanrader! Ik heb mijn bergschoenen aan getrokken en pas op kantoor verwisseld met mijn nette schoenen.

Shoppen is natuurlijk een eerste levensbehoefte, maar als je dat ook in de buurt en indoor kan doen, zou ik toch daar voor kiezen.

Eens met Quertu....
quote:Very Cherry schreef op 22 december 2009 @ 10:07:

Ik ben keihard op mijn gezicht gegaan eergisteren hier in de binnenstad. Je ziet hier net zo weinig strooiwagens als Ajax-supporters.Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
roflol BGB
quote:qwertu schreef op 22 december 2009 @ 10:53:

Ik weet niet hoor, maar ze gaat SHOPPEN.

En dan mag jij me eens uitleggen wat daar niet noodzakelijk aan is. Dat bedoel ik. mini2 was heel erg door haar lipgloss heen en had weer dringend actuele accessoires nodig.
En dan nu de hamvraag: is het gelúkt????
Egwel! We zijn in de omgeving neergestreken in een winkelpromenade en mini2 is bijna blut en héél gelukkig met haar (vele) aankopen ;)

Het was trouwens prima te doen op de weg. In het centrum wel een hoop prut, dus niet echt uitnodigend om uren rond te lopen. Wel nog een leuke game voor weinig gescoord, dus mini1 en moeder zijn ook weer zoet!
[quote]loomii schreef op 22 december 2009 @ 10:04:Dus als het overal nog glibberen geblazen is, dan kunnen we beter een stevig robbertje Monopojy gaan doen o.i.d..[/quote

Ik zou gaan trivianten.
Stel dat ik niet genoeg weet en VVL wil dan van me af.... dat risico ga ik dus maar liever niet lopen hè.....
quote:dangeensuus schreef op 22 december 2009 @ 12:36:

roflol BGBJa da's effe lekker roflollen he, met die BGB
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2009 @ 12:10:

[...]Was jij dat? Man,man,man, wat lag stond jij voor lul, zeg . En wat hebben we gelachen!Dan moet jij die met die hoofddoek, die schaduw op haar bovenlip en die ijzertjes onder haar schoenen zijn geweest
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat goed dat je in de koopgoot wel gewoon kon schuifelen.

Ik was gisteren in Kralingen. Daar hebben ze wel vette huizen en dikke auto's maar van sneeuwschuivers hebben ze nog nooit gehoord daaro!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven