ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Oh Bambino, zijn de eccolaarzen maat 41 al vergeven?
bah wat zijn jullie me toch aan het stangen met die beren, ik moet er gewoon van
Okee thanx!!

vivasterretje et live punt nl.

Voor de geinteresseerden.
Straks weer terug!
Sterretjee die broek van WE, valt ie als een 44 of 42? Interesse hier!

you got mail
Mooie spijkerbroek sterretjee, maar helaas pas ik met mijn aanhangwagen daar echt niet in!
*spreekt zich zelf streng toe* eerst kijken dan praten....

er staan dus maten links juist haha oke. behalve dan bij dat rode lingeriesetje dus kun je daar dan toch de maat nog even van geven?
zijn nog niet vergeven zwieber, maar er zijn wel een paar wachtende voor je, wil je op de wachtlijst ? ;)
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 19:17:

[afbeelding]

dan moet je het maar met deze levensles doen: When toying with danger, be sure to keep the car keys close at handgekken
spaart iemand de disney knikkers die je bij de spar kunt krijgen? heb er toevallig een gehad toen ik vanmiddag weer eens vellen postzegels aan het inslaan was :-D
quote:bambino schreef op 06 april 2009 @ 20:11:

zijn nog niet vergeven zwieber, maar er zijn wel een paar wachtende voor je, wil je op de wachtlijst ? ;)Graag!
quote:Biba72 schreef op 06 april 2009 @ 20:03:

ohh.. als je ergens cadbury dairy milk chocola kan vinden wordt ik daar nog blijer van.. die vin ik zoooooo lekkerJaaa! vooral die met rozijnen en noten!
sterretje...vond je t lingeriesetje toch niet zo leuk?
Oww sorry varish!

Misschien wel netjes om eerst even te zeggen ja inderdaad.

Nou toen ik 'm zag, dacht ik al gelijk; DAT gaat niet passen!! Hihi.

Enne vlinder, dat lingeriesetje heeft geen maat. Haha. Daarom heb ik 'm ook op de gok geruild met Varisha.

Maar ik gok een m.

En schravelvot, ik heb geeeen idee haha. Er tussen in gok ik. Hihi. Maar als ik moet kiezen eerder als een 44.
lastig zeg zonder maat, ik vind hem wel erg mooi. ik heb normaal 70 D soms 75 D... kan een van jullie een inschatting maken of het de moeite waard is het te proberen?
Sterretjee excuses als je de mail nu 3x hebt, maar hij deed raar en volgens mij staat er een R teveel in je adres, klopt dat?
Geeft niks Schrav!

En jep, idd 1 R teveel hihi. Heb het al gewijzigd!

En je hebt mail terug.
quote:bambino schreef op 06 april 2009 @ 20:08:

bah wat zijn jullie me toch aan het stangen met die beren, ik moet er gewoon van zal niet meer doen...
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 20:13:

[...]

Jaaa! vooral die met rozijnen en noten!neee.. die alleen met melk chocola.. zoooo lekker...
quote:Sterretjee schreef op 06 april 2009 @ 20:20:

Geeft niks Schrav!

En jep, idd 1 R teveel hihi. Heb het al gewijzigd!

En je hebt mail terug.Jij ook weer
in dat lingeriesetje staat maat 5 :S weet niet watvoor gekke maat dat is
Sterretjee, ik heb grote interesse voor het plooirokje. Heb je die nog?

Ik ben momenteel niet heel veel online want ik ben mijn trap aan het opknappen. Wat een hels karwei. Ik heb nu de vloerbedekking eraf, de ondervloer ook. Nu de lijm nog. Dan gronden, verven en de trapmatten erop. Dat is wel ff een klusje. Maar vandaag heb ik een off-day. K Heb ook zoveel spierpijn dat ik mijzelf even een rustdag gun :-)
quote:Sterretjee schreef op 06 april 2009 @ 20:06:

Sterretje's album!

Zo? Ik heb interesse in jouw 2 rokjes en jurkje. Wat wil je ervoor terug hebben? jennipher_vivaforum@hotmail.com
sterretje ik heb je gemaild.
quote:4Hellokitty schreef op 06 april 2009 @ 20:24:

Sterretjee, ik heb grote interesse voor het plooirokje. Heb je die nog?

Ik ben momenteel niet heel veel online want ik ben mijn trap aan het opknappen. Wat een hels karwei. Ik heb nu de vloerbedekking eraf, de ondervloer ook. Nu de lijm nog. Dan gronden, verven en de trapmatten erop. Dat is wel ff een klusje. Maar vandaag heb ik een off-day. K Heb ook zoveel spierpijn dat ik mijzelf even een rustdag gun :-)Woon jij toevallig boven zwieber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven