ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 12 april 2009 om 15:32
Mijn winkeltje met nieuwe uploads...
Even mailen bij interesse: linndaatje@hotmail.com
Wat ik graag terug wil:
- Boeken (thrillers, romans, bestsellers)
- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)
Wat ik graag terug wil:
- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)
zondag 12 april 2009 om 15:41
summerxx heb je het lingeriesetje nog? Zo ja: zou je me willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Misschien dat we dan kunnen gaan ruilen

zondag 12 april 2009 om 15:41
zondag 12 april 2009 om 15:49
quote:Linndaatje schreef op 12 april 2009 @ 15:32:
Wat ik graag terug wil:
- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)u got mail
Wat ik graag terug wil:
- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)u got mail

zondag 12 april 2009 om 16:33
4HK, ik heb me toch gevochten met je vest
Maar heb hem uiteindelijk in een stukje behang gepropt en helemaal vast getapt!! Ik denk alleen dat jij je best moet doen om hem eruit te krijgen. En ik straks om hem in de brievenbus te proppen.
Hij gaat morgen de bus in!!
Vlinder, het shark tale spel?? Ik heb geen mailtje erover gehad! En heb niet alles terug gelezen toen ik een weekje weg was. Dus die heb ik gemist.

Hij gaat morgen de bus in!!
Vlinder, het shark tale spel?? Ik heb geen mailtje erover gehad! En heb niet alles terug gelezen toen ik een weekje weg was. Dus die heb ik gemist.
zondag 12 april 2009 om 16:41
Zat ik toch net op het verkeerde topic te posten .... blond hè.
In huize Sallie wordt momenteel één van de kinderkamers opgeruimd, omdat we 'm binnenkort gaan oppimpen.En dan kom je wel eens wat tegen wat mijn meiden nu veeeeeeel te kinderachtig vinden.
Sallie's shoppie
Interesse? Mail me dan op renealexdartmaar etje hotmail.com
In huize Sallie wordt momenteel één van de kinderkamers opgeruimd, omdat we 'm binnenkort gaan oppimpen.En dan kom je wel eens wat tegen wat mijn meiden nu veeeeeeel te kinderachtig vinden.
Sallie's shoppie
Interesse? Mail me dan op renealexdartmaar etje hotmail.com

zondag 12 april 2009 om 17:20
quote:Hemera schreef op 12 april 2009 @ 15:41:
summerxx heb je het lingeriesetje nog? Zo ja: zou je me willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Misschien dat we dan kunnen gaan ruilen :-)You've got mail.
summerxx heb je het lingeriesetje nog? Zo ja: zou je me willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Misschien dat we dan kunnen gaan ruilen :-)You've got mail.
zondag 12 april 2009 om 20:59
zondag 12 april 2009 om 21:08
Hoooooi.
Ik ben nog ik Deutschland, maar goed
Weet dus niet of het pakje van Parel aangekomen is, we zullen het morgen zien!
Estelle, is mijn pakketje nog aangekomen?
Krokus, als ik iets beloof is het wel eens laat eer het er van komt maar het komt wel
Hadden we dat afgesproken, verzendkosten? Zal van de week thuis nog even voor je kijken. Pasten de schoenen? Zitten ze je lekker? Deed me toch wel heel veel zeer om ze weg te doen, eigenlijk. Ik vind ze ZO leuk, maar ik heb ze pas twee dagen aan gehad, en ik krijg er gewoon pijn aan mijn voeten van. Ook een beetje zinloos dan, dus....
Hoop ik elk geval dat jij er veel plezier van hebt!
Ik ben nog ik Deutschland, maar goed
Weet dus niet of het pakje van Parel aangekomen is, we zullen het morgen zien!
Estelle, is mijn pakketje nog aangekomen?
Krokus, als ik iets beloof is het wel eens laat eer het er van komt maar het komt wel
Hadden we dat afgesproken, verzendkosten? Zal van de week thuis nog even voor je kijken. Pasten de schoenen? Zitten ze je lekker? Deed me toch wel heel veel zeer om ze weg te doen, eigenlijk. Ik vind ze ZO leuk, maar ik heb ze pas twee dagen aan gehad, en ik krijg er gewoon pijn aan mijn voeten van. Ook een beetje zinloos dan, dus....
Hoop ik elk geval dat jij er veel plezier van hebt!
668, the neighbour of the Beast

zondag 12 april 2009 om 21:27
quote:bambino schreef op 12 april 2009 @ 20:59:
Sallie: Je papegaai is gearriveerd zonder portokosten;)
Zoontje helemaal enthousiast. super bedankt.
Dat valt deze keer dan mee van de TNT. De vogel heeft z'n vluchtroute dus overleefd ... gelukkig maar. Paste hij door de brievenbus of is ie afgegeven?
Fijn dat je zoontje 'm leuk vindt!
Sallie: Je papegaai is gearriveerd zonder portokosten;)
Zoontje helemaal enthousiast. super bedankt.
Dat valt deze keer dan mee van de TNT. De vogel heeft z'n vluchtroute dus overleefd ... gelukkig maar. Paste hij door de brievenbus of is ie afgegeven?
Fijn dat je zoontje 'm leuk vindt!
zondag 12 april 2009 om 22:17
Wij hebben vanochtend ook ontbeten. Wat toevallig dat jij dat ook vanochtend heb gedaan Bambino (en niet eens met mij samen).
Vanmiddag zoete paasbroodjes gebakken met de kinderen, en alvast de rollade in de oven klaargemaakt. Kinderkamer opgeruimd en wat spullen hier te ruil gegeven, waarvan het meeste al gelijk zo goed als weg was.
Vroeg gegeten en daarna hadden mijn dames een optreden met het kinderkoor in de kerk.
Ik vond 't een geslaagde dag.
Vanmiddag zoete paasbroodjes gebakken met de kinderen, en alvast de rollade in de oven klaargemaakt. Kinderkamer opgeruimd en wat spullen hier te ruil gegeven, waarvan het meeste al gelijk zo goed als weg was.
Vroeg gegeten en daarna hadden mijn dames een optreden met het kinderkoor in de kerk.
Ik vond 't een geslaagde dag.
sallie68 wijzigde dit bericht op 12-04-2009 22:18
Reden: omdat ik niet gelijk die smilies kwijt kan, pas als ik bericht wijzig
Reden: omdat ik niet gelijk die smilies kwijt kan, pas als ik bericht wijzig
% gewijzigd