ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Mijn spulletjes !!
Mijn winkeltje met nieuwe uploads...

Even mailen bij interesse: linndaatje@hotmail.com

Wat ik graag terug wil:

- Boeken (thrillers, romans, bestsellers)

- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)
Ik heb het Wii spel Red Steel. Heb hem gekregen van iemand die het niet leuk vond maar ik dus ook niet.

Wie wil Red Steel ruilen voor een ander origineel Wii spel?
summerxx heb je het lingeriesetje nog? Zo ja: zou je me willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Misschien dat we dan kunnen gaan ruilen :-)
quote:Kookfeakje schreef op 12 april 2009 @ 15:38:

Ik heb het Wii spel Red Steel. Heb hem gekregen van iemand die het niet leuk vond maar ik dus ook niet.

Wie wil Red Steel ruilen voor een ander origineel Wii spel?ik heb geen wi spelletjes,sorry
quote:Linndaatje schreef op 12 april 2009 @ 15:32:

Mijn winkeltje met nieuwe uploads...

Even mailen bij interesse: linndaatje@hotmail.com

Wat ik graag terug wil:

- Boeken (thrillers, romans, bestsellers)

- Keuken/koken hebbedingetjes (van bv Oil&Vinegar of Dille&Kamille kleine dingetjes)u got mail :D
4HK, ik heb me toch gevochten met je vest ;) Maar heb hem uiteindelijk in een stukje behang gepropt en helemaal vast getapt!! Ik denk alleen dat jij je best moet doen om hem eruit te krijgen. En ik straks om hem in de brievenbus te proppen.

Hij gaat morgen de bus in!!

Vlinder, het shark tale spel?? Ik heb geen mailtje erover gehad! En heb niet alles terug gelezen toen ik een weekje weg was. Dus die heb ik gemist.
Zat ik toch net op het verkeerde topic te posten .... blond hè.

In huize Sallie wordt momenteel één van de kinderkamers opgeruimd, omdat we 'm binnenkort gaan oppimpen.En dan kom je wel eens wat tegen wat mijn meiden nu veeeeeeel te kinderachtig vinden.

Sallie's shoppie

Interesse? Mail me dan op renealexdartmaar etje hotmail.com
Sallie je hebt mail
quote:Schravelvot schreef op 12 april 2009 @ 16:53:

Sallie je hebt mail Ik zag het .. ik mail je vanavond terug; ik ga zo de deur uit.
quote:Hemera schreef op 12 april 2009 @ 15:41:

summerxx heb je het lingeriesetje nog? Zo ja: zou je me willen mailen op voorhemera@gmail.com ? Misschien dat we dan kunnen gaan ruilen :-)You've got mail.
quote:sallie68 schreef op 12 april 2009 @ 17:18:

[...]

Ik zag het .. ik mail je vanavond terug; ik ga zo de deur uit.Oké
'huh gaat mijn lingeriestetje nu heel viva over??haha
Fijne Pasen...

Iemand toevallig crocs maat 10/11 over (maat 27/28)?

xxx

Jennie
update
wat is eht rustig...iedereen paas eieren aan het zoeken?
nou zeg.. iedereen nog druk aan het paasbrunchen? eieren zoeken? verplichte familiebezoekjes?

echt heeeeel rustig hier,..
Sallie: Je papegaai is gearriveerd zonder portokosten;)

Zoontje helemaal enthousiast. super bedankt.

Taartje: Ik had je al bedankt eerder hier ergens, maar de stickers zijn gearriveerd, en de kkleine man vind ze super. Nog een keer bedankt dus
Het is inderdaad rustig maar volgens mij geldt dat voor het hele forum.. Hebben jullie paaseieren gezocht/leuke dingen gedaan?
Hoooooi.

Ik ben nog ik Deutschland, maar goed

Weet dus niet of het pakje van Parel aangekomen is, we zullen het morgen zien!

Estelle, is mijn pakketje nog aangekomen?

Krokus, als ik iets beloof is het wel eens laat eer het er van komt maar het komt wel

Hadden we dat afgesproken, verzendkosten? Zal van de week thuis nog even voor je kijken. Pasten de schoenen? Zitten ze je lekker? Deed me toch wel heel veel zeer om ze weg te doen, eigenlijk. Ik vind ze ZO leuk, maar ik heb ze pas twee dagen aan gehad, en ik krijg er gewoon pijn aan mijn voeten van. Ook een beetje zinloos dan, dus....

Hoop ik elk geval dat jij er veel plezier van hebt!
668, the neighbour of the Beast
quote:varisha schreef op 12 april 2009 @ 17:28:

'huh gaat mijn lingeriestetje nu heel viva over??hahaJa, totdat het iemand wel past. Mij past het jammer genoeg ook niet, echt jammer want is een mooi setje. Denk dat dit nu al het meest geruilde item is.. Haha.
quote:bambino schreef op 12 april 2009 @ 20:59:

Sallie: Je papegaai is gearriveerd zonder portokosten;)

Zoontje helemaal enthousiast. super bedankt.

Dat valt deze keer dan mee van de TNT. De vogel heeft z'n vluchtroute dus overleefd ... gelukkig maar. Paste hij door de brievenbus of is ie afgegeven?

Fijn dat je zoontje 'm leuk vindt!
haha, dat ding paste dus echt niet door de brievenbus, is ook afgegeven.
wij hebben vanochtend ontbeten en eieren gezocht met de kleine man, vanmiddag naar oma beppe, en vanavond gegourmet, dus erg druk daggie.

en jullie?
Wij hebben vanochtend ook ontbeten. Wat toevallig dat jij dat ook vanochtend heb gedaan Bambino (en niet eens met mij samen).

Vanmiddag zoete paasbroodjes gebakken met de kinderen, en alvast de rollade in de oven klaargemaakt. Kinderkamer opgeruimd en wat spullen hier te ruil gegeven, waarvan het meeste al gelijk zo goed als weg was.

Vroeg gegeten en daarna hadden mijn dames een optreden met het kinderkoor in de kerk.

Ik vond 't een geslaagde dag.
sallie68 wijzigde dit bericht op 12-04-2009 22:18
Reden: omdat ik niet gelijk die smilies kwijt kan, pas als ik bericht wijzig
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven