ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zaterdag 21 maart 2009 om 18:22
TOP, kookboeken binnen, vind ze echt super..thanks.. denk dat jij maandag de wasknijpers krijgt.
NOA boek ook binnen, thanks.. was even gevecht met plakband want het zat stevig ingepakt. Ook erg blij mee. Toilettas is vandaag verstuurd dus heb je maandag denk ik.
zo.. nu ff bankhangen..
ohh.. marels. dhl geeft geen garantie dat ze het ook bij de buren afleveren en als ze het na 3 keer niet kunnen afleveren sturen ze het weer terug naar mij.. de gok nemen?
NOA boek ook binnen, thanks.. was even gevecht met plakband want het zat stevig ingepakt. Ook erg blij mee. Toilettas is vandaag verstuurd dus heb je maandag denk ik.
zo.. nu ff bankhangen..
ohh.. marels. dhl geeft geen garantie dat ze het ook bij de buren afleveren en als ze het na 3 keer niet kunnen afleveren sturen ze het weer terug naar mij.. de gok nemen?
zaterdag 21 maart 2009 om 19:41
wie had ik die spoiled tas beloofd? heb nl zoveel mailtjes gehad dat ik de weg een beetje kwijt ben..haha...
en als ik nog niet op je mailtje heb gereageerd...kun je me dan weer ff mailen
viva_varisha@live.nl
zwieber kun je me je adres mailen?
en als ik nog niet op je mailtje heb gereageerd...kun je me dan weer ff mailen
viva_varisha@live.nl
zwieber kun je me je adres mailen?
zaterdag 21 maart 2009 om 20:11
quote:jennie2 schreef op 20 maart 2009 @ 13:57:
Krokusje, van harte met je zw schap. Geen kleding meer, maar wel nog wat beebboeken?Interesse?
Jenniehe jennie, wat voor beebboeken? Het is nl beeb 2, en heb al wel het een en ander op schrift, om zo maar te zeggen. Als ik heeeeeel eerlijk ben durf ik nog niets van dat soort dingen te kopen of te ruilen omdat ik nog maar 6 weken heen ben. Hahaha.
Krokusje, van harte met je zw schap. Geen kleding meer, maar wel nog wat beebboeken?Interesse?
Jenniehe jennie, wat voor beebboeken? Het is nl beeb 2, en heb al wel het een en ander op schrift, om zo maar te zeggen. Als ik heeeeeel eerlijk ben durf ik nog niets van dat soort dingen te kopen of te ruilen omdat ik nog maar 6 weken heen ben. Hahaha.
zaterdag 21 maart 2009 om 20:15
hier nog een keer mijn spullies. wie maakt me los..
http://www.mijnalbum.nl/Album=IOACWVHX
en hoe doe ik dat zoals jullie dat hebben. zo'n clickable link.. kan nergens vinden hoe en wat..
http://www.mijnalbum.nl/Album=IOACWVHX
en hoe doe ik dat zoals jullie dat hebben. zo'n clickable link.. kan nergens vinden hoe en wat..