ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zaterdag 21 maart 2009 om 21:41
waarom niet?? oma onderbroeken kunnen heel mooi zijn hoor
biba kun je me ff mailen dan viva_varisha@live.nl
biba kun je me ff mailen dan viva_varisha@live.nl
zaterdag 21 maart 2009 om 21:45
zaterdag 21 maart 2009 om 21:51
Leuk mail contact met Varisha hier. Waar ook nog eens een hele leuke ruil uit voort is gekomen. Zo leuk hier!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 21 maart 2009 om 21:59
ikbenikhetisnietanders ik ben eindelijk klaar met jou doos haha
menn ik had woensdag een dikke rol plakband gekocht en vandaag 3 rollen papier en van de week al n keer papier...
ben dr alweer doorheen :S:S:S
de zilveren sandaaltjes zijn trouwens weer vrij...sterretje had haar bril niet op ;P
Ik heb vanmorgen 10 pakjes gepost...vanmiddag weer 4 als ik me niet vergis...
zo leuk dat ik mensen blij kan maken met spullen waar ik toch niks meer mee doe
menn ik had woensdag een dikke rol plakband gekocht en vandaag 3 rollen papier en van de week al n keer papier...
ben dr alweer doorheen :S:S:S
de zilveren sandaaltjes zijn trouwens weer vrij...sterretje had haar bril niet op ;P
Ik heb vanmorgen 10 pakjes gepost...vanmiddag weer 4 als ik me niet vergis...
zo leuk dat ik mensen blij kan maken met spullen waar ik toch niks meer mee doe
zaterdag 21 maart 2009 om 22:19
quote:krokusje schreef op 21 maart 2009 @ 20:11:
[...]
he jennie, wat voor beebboeken? Het is nl beeb 2, en heb al wel het een en ander op schrift, om zo maar te zeggen. Als ik heeeeeel eerlijk ben durf ik nog niets van dat soort dingen te kopen of te ruilen omdat ik nog maar 6 weken heen ben. Hahaha.
veilig groter groeien - achmea
babyboek - MvM
Jennie
[...]
he jennie, wat voor beebboeken? Het is nl beeb 2, en heb al wel het een en ander op schrift, om zo maar te zeggen. Als ik heeeeeel eerlijk ben durf ik nog niets van dat soort dingen te kopen of te ruilen omdat ik nog maar 6 weken heen ben. Hahaha.
veilig groter groeien - achmea
babyboek - MvM
Jennie
zaterdag 21 maart 2009 om 22:27
zaterdag 21 maart 2009 om 22:30
quote:biol schreef op 21 maart 2009 @ 22:27:
wat een gezelligheid hiero!!! Varisha, ben erg benieuwd wat je nog meer gaat posten..pas je op dat jezelf ook nog iets overhebt??
*is blij want bij de 10 pakjes van Varisha zat er ook 1 voor mij!!!*
Haha...weetje sinds ik in deze topic post ben ik er achtergekomen dat ik wel heeeeeeeeel veel spullen heb...
en wil dit jaar verhuizen....vind het zonde al die spullen mee te slepen die ik toch niet gebruik..
en zo kan ik er iemand anders blij mee maken
die er WEL wat mee doet
wat een gezelligheid hiero!!! Varisha, ben erg benieuwd wat je nog meer gaat posten..pas je op dat jezelf ook nog iets overhebt??

*is blij want bij de 10 pakjes van Varisha zat er ook 1 voor mij!!!*
Haha...weetje sinds ik in deze topic post ben ik er achtergekomen dat ik wel heeeeeeeeel veel spullen heb...
en wil dit jaar verhuizen....vind het zonde al die spullen mee te slepen die ik toch niet gebruik..

zaterdag 21 maart 2009 om 22:30
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 22:28:
hey zijn er trouwens ook luitjes die belang hebben bij herenkleding?voor partner ofzo?maatje s of m??
want dan kijk ik me vriend even lief aan...die is nu zn kast thuis aan het uitmesten en dan laat ik het meenemen :PMijn man vroeg het laatst nog of wij ruilers hier niets voor mannen hadden.. maar maat s/m past hij niet.. daar is hij te lang voor!!!
hey zijn er trouwens ook luitjes die belang hebben bij herenkleding?voor partner ofzo?maatje s of m??
want dan kijk ik me vriend even lief aan...die is nu zn kast thuis aan het uitmesten en dan laat ik het meenemen :PMijn man vroeg het laatst nog of wij ruilers hier niets voor mannen hadden.. maar maat s/m past hij niet.. daar is hij te lang voor!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 21 maart 2009 om 22:34
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 22:30:
[...]
die er WEL wat mee doetIk ben ook wel blij mee hoor... ik vind dat je veel leuks hebt! * wacht nu ook af tot je nu weer nieuwe items post.. met je tassen was ik er niet dus zit nu eerste rang!*
[...]

Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!