ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Naaktfoto's hebben we hier ook niks aan Varisha. Alleen maar leuke ruilspulletjes he.
Cum non tum age
Mail is ontvangen en beantwoord
ladies ik zet rond 23 uur de rest erop...

want ik ben druk pakjes aan het inpakken in mijn fabriekhaha
quote:noa schreef op 21 maart 2009 @ 21:35:

Naaktfoto's hebben we hier ook niks aan Varisha. Alleen maar leuke ruilspulletjes he.

oow ik d8 dat je mijn naaktfotos wilde ruilen met iets haha...

ben melig volgens mij
waarom niet?? oma onderbroeken kunnen heel mooi zijn hoor

biba kun je me ff mailen dan viva_varisha@live.nl
Varisha mail terug -something went wrong volgens mij
quote:Schravelvot schreef op 21 maart 2009 @ 21:43:

Varisha mail terug -something went wrong volgens mij nou idd ik d8 dat jij ze niet meer wilde...dus heb ze al voor iemand anders in een pakketje gemaakt....sorry sorry sorry
zwieber,mail je me je adres even??ben pakjes aan het maken :P

viva_varisha@live.nl
Ik voorzie een pakketjes manie.
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 21:45:

[...]

nou idd ik d8 dat jij ze niet meer wilde...dus heb ze al voor iemand anders in een pakketje gemaakt....sorry sorry sorryJammer zeg.. ik heb je nog ff gemaild.
Leuk mail contact met Varisha hier. Waar ook nog eens een hele leuke ruil uit voort is gekomen. Zo leuk hier!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Krokusje, wil nog even zeggen hoe BLIJ ik ben met je rokje!!

Thanx!!

LMS, heb je mn tas gehad?
ikbenikhetisnietanders ik ben eindelijk klaar met jou doos haha

menn ik had woensdag een dikke rol plakband gekocht en vandaag 3 rollen papier en van de week al n keer papier...

ben dr alweer doorheen :S:S:S

de zilveren sandaaltjes zijn trouwens weer vrij...sterretje had haar bril niet op ;P

Ik heb vanmorgen 10 pakjes gepost...vanmiddag weer 4 als ik me niet vergis...

zo leuk dat ik mensen blij kan maken met spullen waar ik toch niks meer mee doe
quote:Sterretjee schreef op 21 maart 2009 @ 21:55:

Krokusje, wil nog even zeggen hoe BLIJ ik ben met je rokje!!

Thanx!!

LMS, heb je mn tas gehad?hahaha, volgens mij had je een bikini van mij!
quote:krokusje schreef op 21 maart 2009 @ 22:01:

[...]

hahaha, volgens mij had je een bikini van mij!

Ik denk echt dat er vanavond niks zinnigs meer uit komt.

Pff...
quote:krokusje schreef op 21 maart 2009 @ 20:11:

[...]

he jennie, wat voor beebboeken? Het is nl beeb 2, en heb al wel het een en ander op schrift, om zo maar te zeggen. Als ik heeeeeel eerlijk ben durf ik nog niets van dat soort dingen te kopen of te ruilen omdat ik nog maar 6 weken heen ben. Hahaha.

veilig groter groeien - achmea

babyboek - MvM

Jennie
wat een gezelligheid hiero!!! Varisha, ben erg benieuwd wat je nog meer gaat posten..pas je op dat jezelf ook nog iets overhebt?? :-)

*is blij want bij de 10 pakjes van Varisha zat er ook 1 voor mij!!!*
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
hey zijn er trouwens ook luitjes die belang hebben bij herenkleding?voor partner ofzo?maatje s of m??

want dan kijk ik me vriend even lief aan...die is nu zn kast thuis aan het uitmesten en dan laat ik het meenemen :P
Aktetassen voor heren zoek ik nog. Misschien heeft hij er een liggen die hoognodig naar Mr. Zwieber moet?
quote:biol schreef op 21 maart 2009 @ 22:27:

wat een gezelligheid hiero!!! Varisha, ben erg benieuwd wat je nog meer gaat posten..pas je op dat jezelf ook nog iets overhebt?? :-)

*is blij want bij de 10 pakjes van Varisha zat er ook 1 voor mij!!!*

Haha...weetje sinds ik in deze topic post ben ik er achtergekomen dat ik wel heeeeeeeeel veel spullen heb...

en wil dit jaar verhuizen....vind het zonde al die spullen mee te slepen die ik toch niet gebruik..

en zo kan ik er iemand anders blij mee maken :D die er WEL wat mee doet
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 22:28:

hey zijn er trouwens ook luitjes die belang hebben bij herenkleding?voor partner ofzo?maatje s of m??

want dan kijk ik me vriend even lief aan...die is nu zn kast thuis aan het uitmesten en dan laat ik het meenemen :PMijn man vroeg het laatst nog of wij ruilers hier niets voor mannen hadden.. maar maat s/m past hij niet.. daar is hij te lang voor!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ohw C_estelle mijn man vond je trouwens een leuk wijffie!!
quote:varisha schreef op 21 maart 2009 @ 22:30:

[...]

Haha...weetje sinds ik in deze topic post ben ik er achtergekomen dat ik wel heeeeeeeeel veel spullen heb...

en wil dit jaar verhuizen....vind het zonde al die spullen mee te slepen die ik toch niet gebruik..

en zo kan ik er iemand anders blij mee maken :D die er WEL wat mee doetIk ben ook wel blij mee hoor... ik vind dat je veel leuks hebt! * wacht nu ook af tot je nu weer nieuwe items post.. met je tassen was ik er niet dus zit nu eerste rang!*
quote:biol schreef op 21 maart 2009 @ 22:32:

ohw C_estelle mijn man vond je trouwens een leuk wijffie!!

*bloos*

Dat hij dat zo snel kon zien met zo'n bliksem-actie!
Oww Varisha, misschien is het overzichtelijker als je de spullen die je geruild hebt verwijderd uit je album.

Zag net wat leuks, bleek het al weg te zijn.....

zo voorkom je teleurstellingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven