ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 16 april 2009 om 19:15
Wat vreemd van je nichtje Varisha, ze weet toch dat je van best ver moet komen.
Dit soort dingen kun je er gewoon beter niet bij hebben,
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 16 april 2009 om 19:19
quote:Zwieber schreef op 16 april 2009 @ 19:02:
Va, die ervaring van jou lijkt dus op wat ik had met de bruid van de week. Enorm vervelend hoe mensen tegen je kunnen liegen en dat terwijl het totaal onnodig is.
nou idd dat iemand zo je dag gewoon kan verpesten..baal baal
heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooien
Va, die ervaring van jou lijkt dus op wat ik had met de bruid van de week. Enorm vervelend hoe mensen tegen je kunnen liegen en dat terwijl het totaal onnodig is.
heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooien
donderdag 16 april 2009 om 19:20
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 16 april 2009 @ 19:15:
nou idd....dan zitje al krap..me auto rijdt helaas niet op water...maar jah...zonde van me tijd ook me dr druk om te maken
jou pakje is trouwens ook net weg
nou idd....dan zitje al krap..me auto rijdt helaas niet op water...maar jah...zonde van me tijd ook me dr druk om te maken
jou pakje is trouwens ook net weg
donderdag 16 april 2009 om 19:40
quote:varisha schreef op 16 april 2009 @ 19:19:
[...]
heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooienBen benieuwd Va! Superbedankt alvast!
[...]
heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooienBen benieuwd Va! Superbedankt alvast!
donderdag 16 april 2009 om 19:54
donderdag 16 april 2009 om 20:58
Heb je al gemeten Lisey? Ik ben heeeeel benieuwd
En wat wil je er eventueel voor terug?
Mail me anders op marels_@live.nl
Mail me anders op marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 april 2009 om 21:00
Varisha
Ik snap wat je bedoelt, bambino, ik wil die kilootjes er ook liever afhouden. Maar soms, vooral op bepaalde dagen, is een stukkie chocola toch zooooo lekker he! zit nu ook te snoepen aan de witte crisp die ik gehad heb van... (ben ik de naam weer kwijt )
Maar jeetje, 30 kilo!! das nog veel meer. ik vond 18 al heel goed
Ik snap wat je bedoelt, bambino, ik wil die kilootjes er ook liever afhouden. Maar soms, vooral op bepaalde dagen, is een stukkie chocola toch zooooo lekker he! zit nu ook te snoepen aan de witte crisp die ik gehad heb van... (ben ik de naam weer kwijt )
Maar jeetje, 30 kilo!! das nog veel meer. ik vond 18 al heel goed
donderdag 16 april 2009 om 21:04
donderdag 16 april 2009 om 21:06
quote:Marels schreef op 16 april 2009 @ 20:58:
Mail me anders op marels_@live.nlHeb jij een laarsentic ofzo?
Mail me anders op marels_@live.nlHeb jij een laarsentic ofzo?
donderdag 16 april 2009 om 21:09
donderdag 16 april 2009 om 21:11
donderdag 16 april 2009 om 21:19
Varish, ik hoop dat je een lekker ontspannen avondje hebt met je vriendin. Waarschijnlijk was het de druppel die de emmer deed overlopen als ik zo je postings lees.
Lisey, Ik vind dat eerste spijkerbroekje mt 116 erg leuk en dat linnen broekje ook. En het oranje rokje. Zou je die willen ruilen of vind je dat teveel?
Ik heb nog te ruil:
HET internet bordspel
Een groene poncho van liefs Bo mt 42/44
Twee dezelfde riemen zwart en beige van kleur
En misschien heb ik nog wel wat anders van je gading dan moet je mij even mailen op missloppis at yahoo dot com en vertellen wat je zoekt of leuk vindt om te krijgen
Lisey, Ik vind dat eerste spijkerbroekje mt 116 erg leuk en dat linnen broekje ook. En het oranje rokje. Zou je die willen ruilen of vind je dat teveel?
Ik heb nog te ruil:
HET internet bordspel
Een groene poncho van liefs Bo mt 42/44
Twee dezelfde riemen zwart en beige van kleur
En misschien heb ik nog wel wat anders van je gading dan moet je mij even mailen op missloppis at yahoo dot com en vertellen wat je zoekt of leuk vindt om te krijgen
donderdag 16 april 2009 om 21:19
dat is hier ook altijd een probleem, goede schoenen vinden. Dan heb ik ook nog een rotrug, dus hakken kunnen hier al helemaal niet. VAndaar dat deze laarzen ook (bijna) ongedragen weggaan. En ik koop ze toch elke keer weer, om er een paar uur later achter te komen dat het toch niet gaat. Maar hakken zijn zo mooooooooi Nu dus op zoek naar pumps met een ieniemienie hakje. onvindbaar. Zal toch weer aan de ballerina's moeten. Maar vind die maar eens in een stevige schoen :s
Marels, ik ga de lengte ook nog even voor je opmeten, misschien dat het dan duidelijker is, want het is idd op het breedste punt.
Die met rits zijn op 37 cm hoogte 18 cm breed.
Die stretchlaars is op 40 cm hoogte toch wel uitrekbaar tot in ieder geval 22 cm. Dus daar heb je best nog wel speling. Ze zijn echt elastisch hoor, sluiten heel mooi aan
Marels, ik ga de lengte ook nog even voor je opmeten, misschien dat het dan duidelijker is, want het is idd op het breedste punt.
Die met rits zijn op 37 cm hoogte 18 cm breed.
Die stretchlaars is op 40 cm hoogte toch wel uitrekbaar tot in ieder geval 22 cm. Dus daar heb je best nog wel speling. Ze zijn echt elastisch hoor, sluiten heel mooi aan