ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Wat vreemd van je nichtje Varisha, ze weet toch dat je van best ver moet komen.

Dit soort dingen kun je er gewoon beter niet bij hebben,
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Zwieber schreef op 16 april 2009 @ 19:02:

Va, die ervaring van jou lijkt dus op wat ik had met de bruid van de week. Enorm vervelend hoe mensen tegen je kunnen liegen en dat terwijl het totaal onnodig is.

nou idd dat iemand zo je dag gewoon kan verpesten..baal baal

heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooien
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 16 april 2009 @ 19:15:

Wat vreemd van je nichtje Varisha, ze weet toch dat je van best ver moet komen.

Dit soort dingen kun je er gewoon beter niet bij hebben,

nou idd....dan zitje al krap..me auto rijdt helaas niet op water...maar jah...zonde van me tijd ook me dr druk om te maken

jou pakje is trouwens ook net weg
ik ga even met een lief vriendinnetje op t terras zitten...dan voel ik me zo vast al een stuk beter
terras ze..
quote:varisha schreef op 16 april 2009 @ 19:19:

[...]

nou idd dat iemand zo je dag gewoon kan verpesten..baal baal

heb toruwens net je pakje weggebracht...de schoentjes zullen nog iets te groot zijn voor zwiebje...maar dan kan ie ze later aan...vond t zo zonde ze weg te gooienBen benieuwd Va! Superbedankt alvast!
Bam's rommelderommel is weer geupdate.

Graag mailen naar patatoloogje@hotmail.com
Goh ik zie zoveel leuke spulletjes vooral bij jou bambino, maar ik heb helaas niet zoveel om terug te ruilen. Mss ga ik morgen eens naar mijn moeder kijken of die nog wat spulletjes heeft.
Verrassingspakketjes doen het hier ook goed Jolantje, of chocola
Ok bedankt voor de tip!

Tja ik moet er nog helemaal inkomen en ik heb al iemand blij gemaakt dus het begin is er.
Gewoon mailen wat je wil Jolante, komen we ongetwijfeld wel uit.

Ik ben niet van de chocolade, wil de 30 kilo die eraf zijn graag eraf houden
Heb je al gemeten Lisey? Ik ben heeeeel benieuwd

En wat wil je er eventueel voor terug?

Mail me anders op marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
Varisha

Ik snap wat je bedoelt, bambino, ik wil die kilootjes er ook liever afhouden. Maar soms, vooral op bepaalde dagen, is een stukkie chocola toch zooooo lekker he! zit nu ook te snoepen aan de witte crisp die ik gehad heb van... (ben ik de naam weer kwijt )

Maar jeetje, 30 kilo!! das nog veel meer. ik vond 18 al heel goed
*zoekt naar een rolmaat*
das hartstikke goed zeg.. knap van je

30 is best veel ja, maar nog niet genoeg helaas.....

ik heb met de paasdagen wel chocolade gehad, maar verder probeer ik het tot een minimum te beperken want het kost best wat moeite ze eraf te houden.
quote:Marels schreef op 16 april 2009 @ 20:58:

Heb je al gemeten Lisey? Ik ben heeeeel benieuwd

En wat wil je er eventueel voor terug?

Mail me anders op marels_@live.nlHeb jij een laarsentic ofzo?
Moet je wel even zeggen hoe je gemeten hebt

Anders meten we volledig verschillende dingen
Marels, ze zijn beide ruim 18 cm enkel gemeten. Heb je daar iets aan?
Ja Bam

Nee, 't is eigenlijk zo... Ik heb een paar lange laarzen, maar ik heb altijd moeite met die dingen kopen. Want, dikke kuiten. Mijn laarzen heb ik 160 euro voor betaald. Dus da's veel te duur.

Vandaar dat ik erg fan ben van ruillaarzen
marels, mooi dat ik je mailadres even zie. Je hebt mail van mij!
Is dat op het allerbreedste stuk?

Daar zijn de mijne namelijk 21...... Dus ik twijfel heel erg of ze gaan passen dan.
die ik nu aan heb zijn ook zo duur idd, altijd hele klus om aan laarzen te komen. overigens elke schoen is een drama.

Ik loop dus met dit mooie weer ook op laarzen, want ik kan dus niet slagen voor iets anders... erg fijn...

deze worden overigens wel te groot nu aan den kuit.. gunstig
@jacqie, je hebt ook mail
Varish, ik hoop dat je een lekker ontspannen avondje hebt met je vriendin. Waarschijnlijk was het de druppel die de emmer deed overlopen als ik zo je postings lees.

Lisey, Ik vind dat eerste spijkerbroekje mt 116 erg leuk en dat linnen broekje ook. En het oranje rokje. Zou je die willen ruilen of vind je dat teveel?

Ik heb nog te ruil:

HET internet bordspel

Een groene poncho van liefs Bo mt 42/44

Twee dezelfde riemen zwart en beige van kleur

En misschien heb ik nog wel wat anders van je gading dan moet je mij even mailen op missloppis at yahoo dot com en vertellen wat je zoekt of leuk vindt om te krijgen
dat is hier ook altijd een probleem, goede schoenen vinden. Dan heb ik ook nog een rotrug, dus hakken kunnen hier al helemaal niet. VAndaar dat deze laarzen ook (bijna) ongedragen weggaan. En ik koop ze toch elke keer weer, om er een paar uur later achter te komen dat het toch niet gaat. Maar hakken zijn zo mooooooooi Nu dus op zoek naar pumps met een ieniemienie hakje. onvindbaar. Zal toch weer aan de ballerina's moeten. Maar vind die maar eens in een stevige schoen :s

Marels, ik ga de lengte ook nog even voor je opmeten, misschien dat het dan duidelijker is, want het is idd op het breedste punt.

Die met rits zijn op 37 cm hoogte 18 cm breed.

Die stretchlaars is op 40 cm hoogte toch wel uitrekbaar tot in ieder geval 22 cm. Dus daar heb je best nog wel speling. Ze zijn echt elastisch hoor, sluiten heel mooi aan :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven