ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Linndaatje schreef op 16 april 2009 @ 13:19:

Ik ben op zoek naar een goed strijkijzer. Iemand toevallig een over?

Ook welkom:

- broodrooster

- friteuseIk heb misschien een strijkijzertje voor je over, maar da's wel een goedkoop dingetje en geen duur tefalapparaat.
668, the neighbour of the Beast
Marels,

Je fietstasje is verstuurd!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
@ Marels

Thanks... Maar hoopte eigenlijk dat er tóevallig iemand ging samenwonen ofzo, en dus een goede over had. Anders koop ik 'm gewoon nieuw, is ook geen punt.
Jaaaa, dankjewel!

Helemaal vergeten te vragen of je er iets voor terug wilt trouwens

Dus bij deze

Of ruilen we met terugwerkende kracht voor een leuke blouse?

(da's een grapje, als je er nog iets voor terug wilt kan dat he!)
Take it or leave it Linda

Mijn Tefalstrijkijzer krijg je niet, maar ik heb dus voor die tijd een andere gehad. Prima ding ook, maar merkloos en wat kleiner.
Haha, nee we staan zo wel "quitte"! :-)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Marels schreef op 16 april 2009 @ 14:05:

Die laarzen zijn gaaf Lisey!!

Hoeveel gegadigden waren er al?

Is het een "normale" maat of zijn het brede kuit laarzen? Ze zien er vrij breed uit namelijk.je bent eerlijk eerst marel! Ze zijn idd vrij breed, ze zijn me nu te groot na het afvallen. Tenminste die van Rieker. Het is ook nog stretchleer, dus dat is helemaal lekker! Die anderen zijn iets minder breed, maar nogsteeds wel aan de brede kant. Hoe meet je zoiets op?
Linda, ik ben druk aan het zoeken, weet dat er ergens nog eentje van philips moet liggen (heb zelf een nieuwe van tefal, dus die is over) maar kan m nergens vinden :-s
quote:bambino schreef op 16 april 2009 @ 08:18:

Varisha: Heb je nog wat geslapen?

om 3 uur was ik nog wakker....heb k de pc aan gedaan en ben ik nu.nl gaan lezen.

toen werd ik n beetje slaperig, ben ik rond 4en weer mijn bed ingedoken en viel ik WEL in slaap...
Nog wat nieuwe spullen erbij:

Meiske1981

mailen kan op: meiske1981@yahoo.com
Het breedste stuk van je kuit opmeten?

Welke kledingmaat had je toen ze je paste?

Oh, en anders leg je ze plat ergens op, en meet je de breedte van de schacht als het met twee stukken op elkaar ligt. Doe ik dat met mijn laarzen en we weten het.

Zijn het nog twee paar ook??

Kijkt nog eens goed!

Maar ik heb veul interesse dus!
Ohja, maar ze lijken op elkaar

Zit er een rits in of is het met gewoon stretchspul?
Lisey, ik heb wel intresse in de touch lamp van winnie de pooh. Staat er iets tussen mijn spullen?

En anders moet je even zeggen waarnaar jij op zoek bent dan ga ik kijken of dat heb. Mail me anders even: taartje81@hotmail.com
quote:meiske1981 schreef op 16 april 2009 @ 14:53:

Nog wat nieuwe spullen erbij:

Meiske1981

mailen kan op: meiske1981@yahoo.comHeb je nog interesse in de zegels?
Is er verder nog interesse voor Efteling zegels? jennipher_vivaforum@hotmail.com
De ene met rits, en de andere zonder, maar met stretch

zonder rits: maat 46/48

met rits: maat 42/44
Zou je ze eens op willen meten?

Goed trouwens dat je zoveel afgevallen bent!!
@Lisey- Lief dat je zo voor me aan het zoeken bent Ondertussen heb ik er al eentje geritseld via Marktplaats
oke, stop ik met zoeken!

taartje en varisha hebben mail!
Oh, Marels, ik meet ze vanavond even voor je op, moet nu rennen!
Taartje ik heb interesse in die oorbellen met die kraaltjes.

Zijn ze nog beschikbaar??

Mail me maar op

jolandalina@hotmail.com
Taartje je pakketje is vandaag met de post gekomen, dankjewel!! Morgen gaat jouw pakje op de bus, het ligt klaar maar ik haal het niet op tijd bij het postkantoor te komen
quote:jennipher schreef op 16 april 2009 @ 15:23:

Heb je nog interesse in de zegels?nee laat maar. Ik ga morgen zelf boodschappen doen bij de AH
Ik heb vandaag het babypakket gekregen...super zeg :D geweldig..had m wel opgengemaakt en stiekem gegluurd...wat veel leuke spulletjes...me zusje komt het zo halen.... dus ik laat je weten wat haar vriendinnetje ervan vond...

ik ben weer aan het opruimen en foto's maken...dus vanavond zien jullie een update
Linda mijn ouders hebben een nieuwe frituurpan, n dubbele...zal ze vragen wat ze met die andere gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven