ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 16 april 2009 om 14:10
quote:Linndaatje schreef op 16 april 2009 @ 13:19:
Ik ben op zoek naar een goed strijkijzer. Iemand toevallig een over?
Ook welkom:
- broodrooster
- friteuseIk heb misschien een strijkijzertje voor je over, maar da's wel een goedkoop dingetje en geen duur tefalapparaat.
Ik ben op zoek naar een goed strijkijzer. Iemand toevallig een over?
Ook welkom:
- broodrooster
- friteuseIk heb misschien een strijkijzertje voor je over, maar da's wel een goedkoop dingetje en geen duur tefalapparaat.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 april 2009 om 14:13
donderdag 16 april 2009 om 14:15
donderdag 16 april 2009 om 14:18
donderdag 16 april 2009 om 14:30
quote:Marels schreef op 16 april 2009 @ 14:05:
Die laarzen zijn gaaf Lisey!!
Hoeveel gegadigden waren er al?
Is het een "normale" maat of zijn het brede kuit laarzen? Ze zien er vrij breed uit namelijk.je bent eerlijk eerst marel! Ze zijn idd vrij breed, ze zijn me nu te groot na het afvallen. Tenminste die van Rieker. Het is ook nog stretchleer, dus dat is helemaal lekker! Die anderen zijn iets minder breed, maar nogsteeds wel aan de brede kant. Hoe meet je zoiets op?
Die laarzen zijn gaaf Lisey!!
Hoeveel gegadigden waren er al?
Is het een "normale" maat of zijn het brede kuit laarzen? Ze zien er vrij breed uit namelijk.je bent eerlijk eerst marel! Ze zijn idd vrij breed, ze zijn me nu te groot na het afvallen. Tenminste die van Rieker. Het is ook nog stretchleer, dus dat is helemaal lekker! Die anderen zijn iets minder breed, maar nogsteeds wel aan de brede kant. Hoe meet je zoiets op?
donderdag 16 april 2009 om 14:46
donderdag 16 april 2009 om 14:53
donderdag 16 april 2009 om 14:56
Het breedste stuk van je kuit opmeten?
Welke kledingmaat had je toen ze je paste?
Oh, en anders leg je ze plat ergens op, en meet je de breedte van de schacht als het met twee stukken op elkaar ligt. Doe ik dat met mijn laarzen en we weten het.
Zijn het nog twee paar ook??
Kijkt nog eens goed!
Maar ik heb veul interesse dus!
Welke kledingmaat had je toen ze je paste?
Oh, en anders leg je ze plat ergens op, en meet je de breedte van de schacht als het met twee stukken op elkaar ligt. Doe ik dat met mijn laarzen en we weten het.
Zijn het nog twee paar ook??
Kijkt nog eens goed!
Maar ik heb veul interesse dus!
668, the neighbour of the Beast

donderdag 16 april 2009 om 15:07
Lisey, ik heb wel intresse in de touch lamp van winnie de pooh. Staat er iets tussen mijn spullen?
En anders moet je even zeggen waarnaar jij op zoek bent dan ga ik kijken of dat heb. Mail me anders even: taartje81@hotmail.com
En anders moet je even zeggen waarnaar jij op zoek bent dan ga ik kijken of dat heb. Mail me anders even: taartje81@hotmail.com
donderdag 16 april 2009 om 15:23
quote:meiske1981 schreef op 16 april 2009 @ 14:53:
Nog wat nieuwe spullen erbij:
Meiske1981
mailen kan op: meiske1981@yahoo.comHeb je nog interesse in de zegels?
Nog wat nieuwe spullen erbij:
Meiske1981
mailen kan op: meiske1981@yahoo.comHeb je nog interesse in de zegels?
donderdag 16 april 2009 om 15:24
Is er verder nog interesse voor Efteling zegels? jennipher_vivaforum@hotmail.com
donderdag 16 april 2009 om 16:18
Taartje ik heb interesse in die oorbellen met die kraaltjes.
Zijn ze nog beschikbaar??
Mail me maar op
jolandalina@hotmail.com
Zijn ze nog beschikbaar??
Mail me maar op
jolandalina@hotmail.com
donderdag 16 april 2009 om 17:07
Ik heb vandaag het babypakket gekregen...super zeg
geweldig..had m wel opgengemaakt en stiekem gegluurd...wat veel leuke spulletjes...me zusje komt het zo halen.... dus ik laat je weten wat haar vriendinnetje ervan vond...
ik ben weer aan het opruimen en foto's maken...dus vanavond zien jullie een update

ik ben weer aan het opruimen en foto's maken...dus vanavond zien jullie een update