ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 23 maart 2009 om 18:26
http://www.mijnalbum.nl/Album=H8IGQLPB
probeerde het aan te passen, maar maakte er toen helemaal een zooitje van
probeerde het aan te passen, maar maakte er toen helemaal een zooitje van
anoniem_20995 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 18:30
Reden: zit ontzettend te klooien
Reden: zit ontzettend te klooien
% gewijzigd
maandag 23 maart 2009 om 18:35
[quote]Biba72 schreef op 23 maart 2009 @ 09:51:
zo hee..1 dagje niet online en ik moet 11 pagina's bij lezen..
maar goed..wat een leuke spulletjes komen er weer voorbij..
ebony, is de angel dvdbox al vergeven? Ik heb buffy al compleet en wil ook nog heel graag angel..
Hoi Biba!
De angel dvd box is er nog.. dus als je interesse hebt mail me dan even op hbigfamily@hotmail.com
zo hee..1 dagje niet online en ik moet 11 pagina's bij lezen..
maar goed..wat een leuke spulletjes komen er weer voorbij..
ebony, is de angel dvdbox al vergeven? Ik heb buffy al compleet en wil ook nog heel graag angel..
Hoi Biba!
De angel dvd box is er nog.. dus als je interesse hebt mail me dan even op hbigfamily@hotmail.com
maandag 23 maart 2009 om 18:36
Ja ik ga morgen al naar het sophia. Helaas dan vallen die erbuiten!
(zwieb, dan ga je terug naar die balie dame en geef je ze haar voor haar kleinkind
)
(zwieb, dan ga je terug naar die balie dame en geef je ze haar voor haar kleinkind

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 18:39
Zooo ik ben weer een beetje in het land der levenden hoor...
Zie ik meteen dat er een heel nieuw topic is!!!
Ga dus niet alles teruglezen maar begin gewoon weer vanaf hier...
Parelman en kind hebben/hadden behoorlijk de griep te pakken dus ben echt megadruk geweest.
Maar ben niemand vergeten hoor en vandaag zijn alle pakketten
de deur uit gegaan dus degenen die nog wat van me tegoed hadden krijgen dit dinsdag of woensdag zeker binnen!

Zie ik meteen dat er een heel nieuw topic is!!!
Ga dus niet alles teruglezen maar begin gewoon weer vanaf hier...
Parelman en kind hebben/hadden behoorlijk de griep te pakken dus ben echt megadruk geweest.
Maar ben niemand vergeten hoor en vandaag zijn alle pakketten
de deur uit gegaan dus degenen die nog wat van me tegoed hadden krijgen dit dinsdag of woensdag zeker binnen!

maandag 23 maart 2009 om 18:40
quote:Netje-67 schreef op 23 maart 2009 @ 14:37:
Gefeliciteerd, Taartje! Ik ook lekker appeltaart alsjeblieft!
T-Rex: wat een prachtige laarzen! Is het een smalle of royale maat 41? Want ik heb een beetje dikke voeten (ik ga me dus zometeen ook aanmelden bij het lijntopic)...
..Varisha en jij hebben allebei gereageerd op de laarzen teriwjl ik niet online was maar varisha was iets eerder dus ik ga haar eerst mailen .. sorry
Gefeliciteerd, Taartje! Ik ook lekker appeltaart alsjeblieft!
T-Rex: wat een prachtige laarzen! Is het een smalle of royale maat 41? Want ik heb een beetje dikke voeten (ik ga me dus zometeen ook aanmelden bij het lijntopic)...
..Varisha en jij hebben allebei gereageerd op de laarzen teriwjl ik niet online was maar varisha was iets eerder dus ik ga haar eerst mailen .. sorry
maandag 23 maart 2009 om 18:46
maandag 23 maart 2009 om 18:46
maandag 23 maart 2009 om 18:47
maandag 23 maart 2009 om 18:48
maandag 23 maart 2009 om 18:48
Krissie wat doe je me aan!! Ik ben net begonnen bij het afvaltopic van de ruilers stuur je me een verrassingspakket vol met chocolade! Ooow help. Maar wel ontzettend lief hoor. Vriend bied aan om zich er over te ontfermen. Hij vroeg zich wel even af wat ik met een boek moest met als titel: Ik wil een vent. Hahahaha daar hebben we erg om gelachen.
Taartje gefeliciteerd, ook voor mij geen taart de dames van het lijntopic zijn zooooo streng
Taartje gefeliciteerd, ook voor mij geen taart de dames van het lijntopic zijn zooooo streng
maandag 23 maart 2009 om 18:51
quote:TouchOfPink schreef op 23 maart 2009 @ 18:48:
Taartje gefeliciteerd, ook voor mij geen taart de dames van het lijntopic zijn zooooo streng Precies als dat maar duidelijk is!
Taartje gefeliciteerd, ook voor mij geen taart de dames van het lijntopic zijn zooooo streng Precies als dat maar duidelijk is!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 18:54
maandag 23 maart 2009 om 18:55
quote:parel27 schreef op 23 maart 2009 @ 18:54:
zusje, ja heb ze ontvangen!!
Zijn erg leuk!!!
Er komt ook nog iets jouw kant op trouwens 1 dezer dagen.
Zwieber, bedankt he?!
Wij worden hier ook lichtelijk gestoord van dat ding.
Nu loopt ie weer voorbij met een zingende kip aan een touwtje....Yep, dat was ook mijn kip
zusje, ja heb ze ontvangen!!
Zijn erg leuk!!!
Er komt ook nog iets jouw kant op trouwens 1 dezer dagen.
Zwieber, bedankt he?!
Wij worden hier ook lichtelijk gestoord van dat ding.
Nu loopt ie weer voorbij met een zingende kip aan een touwtje....Yep, dat was ook mijn kip
maandag 23 maart 2009 om 19:13