ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
maandag 23 maart 2009 om 21:25
maandag 23 maart 2009 om 21:26
maandag 23 maart 2009 om 21:29
ienieminie heb je die 25 nog??
een vriendin van me wordt donderdag 25...als het je nog lukt voor die tijd op te sturen heb ik wel interesse...en had nog wat gezoen
kun je me mailen
viva_varisha@live.nl
een vriendin van me wordt donderdag 25...als het je nog lukt voor die tijd op te sturen heb ik wel interesse...en had nog wat gezoen
kun je me mailen
viva_varisha@live.nl
maandag 23 maart 2009 om 21:31
Meiden,
Ik was net aan het zoeken naar de boeken die varisha van mij wel wilde hebben en was gelijk op zoek naar andere spullen om erop te zetten.
En nou kwam ik tot mijn schaamte tegen:
nog een dagboek van bridget jones! Dus dat betekend dat ik hem inmiddels 3 keer in huis heb. 1 hou ikzelf, 1 gaat er naar biol, maar wie o wie wil nummer 3?
Is in het Nederlands en wel een oud biebboek dus niet de mooiste, maar gewoon goed te lezen.
Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.
Ik was net aan het zoeken naar de boeken die varisha van mij wel wilde hebben en was gelijk op zoek naar andere spullen om erop te zetten.
nog een dagboek van bridget jones! Dus dat betekend dat ik hem inmiddels 3 keer in huis heb. 1 hou ikzelf, 1 gaat er naar biol, maar wie o wie wil nummer 3?
Is in het Nederlands en wel een oud biebboek dus niet de mooiste, maar gewoon goed te lezen.
Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 21:35
maandag 23 maart 2009 om 21:40
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:31:
Meiden,
Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.haha is goed hoor
Meiden,
Varisha, zou jij er misschien wat mee kunnen? Dan knikker hem gewoon op jouw stapel erbij.haha is goed hoor

maandag 23 maart 2009 om 21:40
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 21:31:
Meiden,
Meiden,

maandag 23 maart 2009 om 21:41
ik lees dat hier saunaliefhebbers zijn. Kennen jullie de site "gratisnaardesauna" met het bekende ervoor en erachter? Heb geen aandelen, maar is supersite want dan kun je je pc intypen en dan zie je waar in de buurt je met het printen van een bonnetje van die site een tweede persoon gratis mee kan nemen.
maandag 23 maart 2009 om 21:42
maandag 23 maart 2009 om 21:44
quote:krokusje schreef op 23 maart 2009 @ 21:41:
ik lees dat hier saunaliefhebbers zijn. Kennen jullie de site "gratisnaardesauna" met het bekende ervoor en erachter? Heb geen aandelen, maar is supersite want dan kun je je pc intypen en dan zie je waar in de buurt je met het printen van een bonnetje van die site een tweede persoon gratis mee kan nemen.
Bedankt voor deze GEWELIDIGE tip!!!
En voor het rokje!! Ehhh bikini.
(van wie had ik nou dat rokje?)
Bedankt voor deze GEWELIDIGE tip!!!
En voor het rokje!! Ehhh bikini.
(van wie had ik nou dat rokje?)

Voor de saunaliefhebbers, heb ik in de aanbieding:
4 optimelzegels (geldig tot 30 april)
25% korting bij Elysium
25% korting bij de sauna's aangesloten bij SPA en route
25% korting bij Thermae 2000
Alledrie geldig tot 1 januari 2010
4 optimelzegels (geldig tot 30 april)
25% korting bij Elysium
25% korting bij de sauna's aangesloten bij SPA en route
25% korting bij Thermae 2000
Alledrie geldig tot 1 januari 2010
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 21:45
Reden: kleurtje
Reden: kleurtje
% gewijzigd
maandag 23 maart 2009 om 21:45
hahahaha Ikbenik.... gekke muts.... 2 keer hetzelfde boek had ik ook, maar 3 keer dat is wel heel erg!!!
wanneer gaan wij nou eens meeten??? schiet niet op zo he??
ik krijg deze week mijn nieuwe auto, dus zodra ik die heb kom ik jouw kant op... speciaal voor onze ruil.. (kan dat ook een keertje overdag??)
wanneer gaan wij nou eens meeten??? schiet niet op zo he??
ik krijg deze week mijn nieuwe auto, dus zodra ik die heb kom ik jouw kant op... speciaal voor onze ruil.. (kan dat ook een keertje overdag??)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 23 maart 2009 om 21:45
Umm, *schaamt zich kapot* Ik zie nu pas das het het tweede dagboek is van bridget en die had ik dus maar 1 maal.
Varisha, zou je het heel erg vinden als ik hem dan toch zelf hou?
*beter kijken ikbenik voordat je iets op het topic gooit*
Varisha, zou je het heel erg vinden als ik hem dan toch zelf hou?
*beter kijken ikbenik voordat je iets op het topic gooit*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 23 maart 2009 om 21:47
quote:Sterretjee schreef op 23 maart 2009 @ 21:42:
Elke keer als ik dit topic open, zie ik deze tekst van Zwieber als eerst:
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.
Neeeee, Alweeeeeeer!!!?? (en dan ontdek ik ook altijd weer dat ik dat vaker heb gedacht en dat dit topic dus niet weer opnieuw is geopend)
Word soms zo moe van mezelf.
Troost je, je bent niet de enige -in alles wat je in deze post schrijft
Elke keer als ik dit topic open, zie ik deze tekst van Zwieber als eerst:
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.
Neeeee, Alweeeeeeer!!!?? (en dan ontdek ik ook altijd weer dat ik dat vaker heb gedacht en dat dit topic dus niet weer opnieuw is geopend)
Word soms zo moe van mezelf.
Troost je, je bent niet de enige -in alles wat je in deze post schrijft