ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

woensdag 18 maart 2009 om 19:09
Zwaantje, fijn dat de gordijnen er zijn en dat je er zo blij mee bent! Passen ze goed? En geen problemen met die vlekken erin?
Estelle; gefeliciteerd met je baan! Vandaag heb ik je pakketje ontvangen, ben er echt blij mee! De truitjes passen goed en ik vind de kleuren in het echt nog mooier dan op de foto. En de sjaal is ook leuk! Helemaal goed dus Hoop dat jij net zo blij bent met de boeken!
En grappig dat iedereen nu op zoek is naar buurvrouwen die ook op viva zitten Ben benieuwd hoeveel er nog boven komen drijven!
Estelle; gefeliciteerd met je baan! Vandaag heb ik je pakketje ontvangen, ben er echt blij mee! De truitjes passen goed en ik vind de kleuren in het echt nog mooier dan op de foto. En de sjaal is ook leuk! Helemaal goed dus Hoop dat jij net zo blij bent met de boeken!
En grappig dat iedereen nu op zoek is naar buurvrouwen die ook op viva zitten Ben benieuwd hoeveel er nog boven komen drijven!
woensdag 18 maart 2009 om 19:23
in ruil voor entree kaartjes voor n voorstelling van ons kindertoneel met spoed gezocht i.v.m brand in onze opslag schoenen en of laarzen met hoge hak de maat is niet belangrujk en versleten of kapotte paren zijnook welkom omdat we ze nodign hebben voor hetdecor van hettoneekstuk wat we nu aan t uitvoeren zijn
woensdag 18 maart 2009 om 19:25
@ Zwieber:
Envelop is weggebracht met een knipoog aardig geholpen door de TNT mevrouw, hij paste namelijk officieel niet door die nepbrievenbus., tsss, thuis gewoon wel...
(Al aan de verzendkosten gedacht? )
Groetjes
Vos (starwoman30@hotmail.com)
Envelop is weggebracht met een knipoog aardig geholpen door de TNT mevrouw, hij paste namelijk officieel niet door die nepbrievenbus., tsss, thuis gewoon wel...

(Al aan de verzendkosten gedacht? )
Groetjes
Vos (starwoman30@hotmail.com)
woensdag 18 maart 2009 om 19:39
Gevonden!
Meiske,
Het duurde allemaal wat langer bij zwieber dus had ik geen tijd meer om het pakket te zenden. Het staat wel klaar en morgen heb ik tijd zat om het te zenden.
Meiske,
Het duurde allemaal wat langer bij zwieber dus had ik geen tijd meer om het pakket te zenden. Het staat wel klaar en morgen heb ik tijd zat om het te zenden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 18 maart 2009 om 19:45
naar de herstelkamer, die geven ze dan aan kinderen die een operatie hebben ondergaan.
Ben trouwens goed geslaagd bij de action zwieber! Was pas om 6 uur thuis
Ben trouwens goed geslaagd bij de action zwieber! Was pas om 6 uur thuis

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 18 maart 2009 om 19:47
quote:Pennelien schreef op 18 maart 2009 @ 19:09:
En grappig dat iedereen nu op zoek is naar buurvrouwen die ook op viva zitten Ben benieuwd hoeveel er nog boven komen drijven!Ik heb nog geen boeken ontvangen. Maar misschien is de pakketjes-bode wel geweest toen ik met Larf naar de afsluiting van zijn projectweek van school ben geweest en heeft hij het bij de buren afgegeven.......
En grappig dat iedereen nu op zoek is naar buurvrouwen die ook op viva zitten Ben benieuwd hoeveel er nog boven komen drijven!Ik heb nog geen boeken ontvangen. Maar misschien is de pakketjes-bode wel geweest toen ik met Larf naar de afsluiting van zijn projectweek van school ben geweest en heeft hij het bij de buren afgegeven.......
woensdag 18 maart 2009 om 20:41
C_Estelle, dank je voor je dvdtjes ze zijn al meteen een grote hit!
Het blik van Polly is ook aangekomen, dankje! In het echt is hij nog leuker.
Noa, de rok past ook precies.
Parel klopt het dat ik jouw pakketje nog steeds niet heb ontvangen. Het kan ook mijn buurman zijn hoor die hem nog heeft. Ik heb namelijk geen problemen met de post maar mijn buurman houdt nog wel eens wat achter.. wij krijgen geen briefje als het bij de buren wordt afgeleverd.
Zusje, Polly en Summersummer hebben jullie mijn envelopjes al gekregen?
Het gourmetstel met horloge voor Biba en de draagzak voor Vinder gaan vrijdag ter post want ik kom niet eerder dan vrijdag bij het postkantoor.
Waar verzend je pakketjes van de DHL dan? Kan dat ook bij het postkantoor? Duurt het misschien langer dat het goedkoper is?
Nog even mijn ruilspul op een rij;
- groene poncho
- draagzak combi cotton grijs met zwart
- verschillende potten, vazen en plantenbakjes
- jongens skibroek mt 80/86 nieuw
- moonboots mt 19 nieuw
- gourmetstel nieuw
- fles met hardhoutolie voor de tuinmeubels van teak etc
- oorbellen ringen met steentjes
- zakje met chirurgisch stalen piercings
- grote ronde kappersborstel
- roze peuter skibril van SPEX nieuw
- sjaaltjes
- een aantal kettingen, de gekleurde is van BLGR
- doorzichtig juwelendoosje
- 2 x koffiebekers
- 2 x kop schotel van corneille
- fluitketel
- broodrooster
- BK-hapjespan
- Lifequiz internetspel
- waxinelichtjes terra in doosje
- riemen
- Fossil horloge met digitale secondewijzer
- Bruin OOZOO horloge
- navelbandjes
- zilverkleurige schaal
- verschillende ovenschaaltjes
- design fotolijstje transparant twee helften waar je de foto tussen doet en dan sluit hij met magneet
Het blik van Polly is ook aangekomen, dankje! In het echt is hij nog leuker.
Noa, de rok past ook precies.
Parel klopt het dat ik jouw pakketje nog steeds niet heb ontvangen. Het kan ook mijn buurman zijn hoor die hem nog heeft. Ik heb namelijk geen problemen met de post maar mijn buurman houdt nog wel eens wat achter.. wij krijgen geen briefje als het bij de buren wordt afgeleverd.
Zusje, Polly en Summersummer hebben jullie mijn envelopjes al gekregen?
Het gourmetstel met horloge voor Biba en de draagzak voor Vinder gaan vrijdag ter post want ik kom niet eerder dan vrijdag bij het postkantoor.
Waar verzend je pakketjes van de DHL dan? Kan dat ook bij het postkantoor? Duurt het misschien langer dat het goedkoper is?
Nog even mijn ruilspul op een rij;
- groene poncho
- draagzak combi cotton grijs met zwart
- verschillende potten, vazen en plantenbakjes
- jongens skibroek mt 80/86 nieuw
- moonboots mt 19 nieuw
- gourmetstel nieuw
- fles met hardhoutolie voor de tuinmeubels van teak etc
- oorbellen ringen met steentjes
- zakje met chirurgisch stalen piercings
- grote ronde kappersborstel
- roze peuter skibril van SPEX nieuw
- sjaaltjes
- een aantal kettingen, de gekleurde is van BLGR
- doorzichtig juwelendoosje
- 2 x koffiebekers
- 2 x kop schotel van corneille
- fluitketel
- broodrooster
- BK-hapjespan
- Lifequiz internetspel
- waxinelichtjes terra in doosje
- riemen
- Fossil horloge met digitale secondewijzer
- Bruin OOZOO horloge
- navelbandjes
- zilverkleurige schaal
- verschillende ovenschaaltjes
- design fotolijstje transparant twee helften waar je de foto tussen doet en dan sluit hij met magneet
woensdag 18 maart 2009 om 20:44
In de aanbieding van de serie charmed (leesboeken)
- Licht van de wereld (2 maal) (nr: 826)
- De dreigende storm (615)
Grrr, had ik 2 van de drie boeken die ik vanmiddag bij de action gekocht had toch al en 1 daarvan had ik zelfs al dubbel. Balen!
- Licht van de wereld (2 maal) (nr: 826)
- De dreigende storm (615)
Grrr, had ik 2 van de drie boeken die ik vanmiddag bij de action gekocht had toch al en 1 daarvan had ik zelfs al dubbel. Balen!
woensdag 18 maart 2009 om 20:53
soooooooooo moest heel lang zoeken, maar heb t gevonden 
varisha, t is me vandaag niet gelukt om t pakketje te posten. T staat hier klaar, maar mijn zoontje heeft soms van die slaapdagen, dan slaapt hij ongeveer de hele dag... en vandaag was zo`n dag.. Dus morgen ga ik hem posten.. t spijt me!!! maar t lukte echt niet, en om hem nou slapend zijn bedje uit te trekken om naar t postkantoor te wandelen vond ik ook niet zo geslaagd!

varisha, t is me vandaag niet gelukt om t pakketje te posten. T staat hier klaar, maar mijn zoontje heeft soms van die slaapdagen, dan slaapt hij ongeveer de hele dag... en vandaag was zo`n dag.. Dus morgen ga ik hem posten.. t spijt me!!! maar t lukte echt niet, en om hem nou slapend zijn bedje uit te trekken om naar t postkantoor te wandelen vond ik ook niet zo geslaagd!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

woensdag 18 maart 2009 om 21:05
biol, maakt niks uit hoor. de jouwe gaat morgen ook op de post. ik was druk aan het plakken en zag ineens n bruin vlekje...vrij klein hoor...dus hoop dat je t dr uit krijgt in de was...heb die trui zoalng niet gedragen...sorry...
4hellokitty, heb je de hapjespan en broodrooster nog? zo ja kan je me dan ff mailen
viva_varisha @live.nl en laat me dan ook meteen weten wat je ervoor terug wilt...
4hellokitty, heb je de hapjespan en broodrooster nog? zo ja kan je me dan ff mailen

woensdag 18 maart 2009 om 21:06
Hier liggen weer wat pakjes klaar, maar postzegeltjes zijn bijna op. En het enige postkantoor in het dorp is hier sinds twee weken gesloten. En daar waren ze ook zooo makkelijk. Erg fijn. Nu moet ik toch al snel een kwartier met de fiets. En dat met de drie kids en de pakjes...haha. Dus nog even geduld, het komt echt hoor. Zal ws. zaterdag worden.
Jennie
Jennie
woensdag 18 maart 2009 om 21:08
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 18 maart 2009 @ 19:39:
Meiske,
Het duurde allemaal wat langer bij zwieber dus had ik geen tijd meer om het pakket te zenden. Het staat wel klaar en morgen heb ik tijd zat om het te zenden.geeft niet, dan zie ik het daarna wel verschijnen. Goed in ieder geval dat je het meldt.
Meiske,
Het duurde allemaal wat langer bij zwieber dus had ik geen tijd meer om het pakket te zenden. Het staat wel klaar en morgen heb ik tijd zat om het te zenden.geeft niet, dan zie ik het daarna wel verschijnen. Goed in ieder geval dat je het meldt.