saai - saaier - saaist
woensdag 7 juli 2010 om 17:02
Ahh, snjookie wat jammer voor je maar hier een saaie .
Hier wel spierpijn van het saaie juichen van gisteren. Wat saai spannend zeg. Halve vriendengroep hier en die rotscheids voor van alles en nog wat saai geroepen.
Saai bier, fris, rode wijn en saaie oranjeknabbels.
Nu een saaie stoommaaltijd eten.
Hier wel spierpijn van het saaie juichen van gisteren. Wat saai spannend zeg. Halve vriendengroep hier en die rotscheids voor van alles en nog wat saai geroepen.
Saai bier, fris, rode wijn en saaie oranjeknabbels.
Nu een saaie stoommaaltijd eten.
donderdag 8 juli 2010 om 16:00
vrijdag 9 juli 2010 om 12:37
geen goedemiddag.de mama van mn aanwaaiman is plotseling overleden.wat een verdriet voor hem en de kids en de rest vd familie.en ik ben in gedachten hem.
meer kan ik niet,zover was onze relatie nog niet.
maar ik weet hoe hij zich voelt,ben mn mama al 18 jaar kwijt en het went nooit.
mensen die zeggen dat ut overgaat,die liegen dat ze barsten!
tis niet waar.
je gaat wel verder,maar de pijn blijft altijd.
meer kan ik niet,zover was onze relatie nog niet.
maar ik weet hoe hij zich voelt,ben mn mama al 18 jaar kwijt en het went nooit.
mensen die zeggen dat ut overgaat,die liegen dat ze barsten!
tis niet waar.
je gaat wel verder,maar de pijn blijft altijd.
dinsdag 13 juli 2010 om 09:34
vrijdag 16 juli 2010 om 20:43
Hallo saaierds,
Het is weer saai weekend en het blijft hier maar saai mooi weer. Heb al 3 dagen achter elkaar een saai zomerjurkje aan.
Vandaag een saai kip-ei probleempje opgelost (patient moet kunstbeen krijgen zodat hij naar huis kan maar verzekering betaalt pas als hij is ontslagen uit het ziekenhuis) *zucht*
18.43
Het is weer saai weekend en het blijft hier maar saai mooi weer. Heb al 3 dagen achter elkaar een saai zomerjurkje aan.
Vandaag een saai kip-ei probleempje opgelost (patient moet kunstbeen krijgen zodat hij naar huis kan maar verzekering betaalt pas als hij is ontslagen uit het ziekenhuis) *zucht*
18.43
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 16 juli 2010 om 22:21
hoi saaierds.leuk snjo een saai jurkje.ik draag zelf ook wel graag rokjes met iets saais er op.
hier gaat alles saai.ff iets minder druk met werk deze week en weekend.das best saai! hier weinig last gehad van het noodweer,en het word langzaam aan weer iets beter.
aanwaaiman komt ook weer aanwaaien komende week.
hopelijk alles goed met de andere saaie elfjes en hun familie,s ?
hier gaat alles saai.ff iets minder druk met werk deze week en weekend.das best saai! hier weinig last gehad van het noodweer,en het word langzaam aan weer iets beter.
aanwaaiman komt ook weer aanwaaien komende week.
hopelijk alles goed met de andere saaie elfjes en hun familie,s ?
zaterdag 17 juli 2010 om 20:44
Wat een saai verhaal Snjookje van je patiënt. Laten ze die saaie bureaucratie eens buiten de patiënt om doen ipv die erbij te betrekken. (alsof je voor de lol een beenprothese nodig hebt)
Saai dat je trouwens al 3 dagen in een jurkje kunt lopen.
Gelukkig dat je weinig last hebt gehad van het noodweer Deztunnie. En gezellig dat aanwaaiman weer komt aanwaaien. Wel saaie dingen met hem gaan doen he.
Met mij is alles goed. Klein griepje te pakken maar dat mag de pret niet drukken. En gelukkig geen last gehad van het noodweer van de afgelopen dagen.
Saai dat je trouwens al 3 dagen in een jurkje kunt lopen.
Gelukkig dat je weinig last hebt gehad van het noodweer Deztunnie. En gezellig dat aanwaaiman weer komt aanwaaien. Wel saaie dingen met hem gaan doen he.
Met mij is alles goed. Klein griepje te pakken maar dat mag de pret niet drukken. En gelukkig geen last gehad van het noodweer van de afgelopen dagen.
dinsdag 20 juli 2010 om 20:27