saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Had telefoon.

Schoonpa, operatie mislukt maar patient leeft iig nog. (hij weet het nog niet).
He gets, mislukt?? hebben ze de tumor niet weg kunnen halen dus. Klote zeg.
Och jee Steph Had zo de hoop dat de operatie van je schoonpa zou lukken. Bagger!

Dez hoe was het bij de huisarts?

Steph. Wat fijn dat de plekjes weg zijn ben ook benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen.

Snjookje wat heb jij een saai kadootje gekregen! Schijnt nog handel te zijn ook he die as. Dus flink zuinig op zijn
Ik ga het saai beschermen. Weet nog niet precies wat ik er mee ga doen hoor.
Ik moet nu twee keer per week naar de cabine.

Schoonpa ging onder narcose en bloeddruk daalde zo snel dat we hem toen al bijna verloren. Toen hij stabiel was een kleinere operatie zodat ze eerst konden kijken, tumor was te groot om weg te halen zonder dat hij zou overlijden. Gat gedicht (uitgang naar de darmen) en in het schone gedeelte van de maag een nieuwe uitgang. Schoonpa gaat eruit halen,van het leven, tot hoelang het gaat. Hopelijk wordt het een jaar, misschien twee mooi leven. Lijdensweg zegt hij nu al wilt hij niet.

Onze vrienden kwamen hier, waar we bijna alles meedoen omdat wij met zijn 4en geen kinderen hebben vertellen dat zij gepland zwanger is........Da´s best moeilijk als je zelf geen gezonde kinderen kunt krijgen, wel fijn voor hun overigens.

Dus hier hangt een niet fijne stemming in huis. (sorrry maar ik moest het ff anoniem kwijt).
Hele dikke knuffel voor je Steph.

*jank* dank je Snjookie.
quote:steph schreef op 28 mei 2010 @ 13:59:

*jank* dank je Snjookie.*krijgt spontaan tranen in haar ogen*
Niet doen want dat is niet saai. (word bijna weer zichzelf, alleen nog ff praten met mams).
sterkte met je schoonpapa Steph. :hugg:

mn uitslag vd scan was gelukkig goed. maar heb toch een afspraak bij de neuroloog lopen.kan over 6wk terecht daarzo.ondertussen andere medicatie en het lijkt er op dat het aardig gaat.allemaal een saai weekend.ik mag weer wat werken.
Ik mag van het weekend ook weer een keertje werken (dat wordt een leuke salarisstrook op deze manier ).

Verder morgen saai stemmen (de allereerste keer hier, gemeenteraadsverkiezingen) en saai eurovisiesongfestival kijken.

Fijn dat de nieuwe pillen (medicijnen) saai hun best doen om te werken.
Werk ze saai dames en gelukkig werken de medicijnen Dez.

Naar een feest van de vriendengroep geweest, met kids (bleggh), ik voelde me later thuis wel fijn............rust (en alle pa en ma's moeten het maar allemaal in bed krijgen gne gne gne).
Geen beter vermaak dan leedvermaak Steph (geen hyperactieve kids in bed hoeven te leggen).
Wij zijn gelukkig en gelukkig saai zo.
hoi saaie elfjes.kheb saai dagje gewerkt en nu lekker niks doen.morgen alleen savonds ff beetje werken.alvast truste saaierds!!
Goedemorgen saaie elfjes. Saai weekend achter de rug?

Ik werd vanochtend wakker met keelpijn, nu dus maar even thee zetten (met honing).
beterschap snjo.

kamillethee met honing helpt bij mij ook altijd erg goed.
Snjookie, is keelpijn weg?

Ja, saai weekend hier. Gisteren veel aflevering delen van 24 gekeken, spannend en het is pas deel 1 maar wel 24 uur.
Beterschap Snjookje!!!

Steph sterkte met je schoonpa Heel erg wat hij allemaal door moet maken. Die serie 24 is wel erg saai maar leuk he...spannend ook.

Fijn dat de medicijnen werken Dez.

Heb een heel saai weekend achter de rug. Dus ik hou me goed aan mijn belofte
maar dan de saaie versie natuurlijk.

Thee met honing smeert de keel saai. Ben nu dan ook beter dan vanochtend gelukkig.

Dush: heb ik het goed begrepen dat jij ziek/zwak/misselijk bent geweest afgelopen weekend. Da's dan wel heeeel saai geweest zeg.

24 laten ze hier op het tweede net zien (wat ik dus niet heb).
Goeden saaie avond alle elfenmaisjes,

Ja Snjookje ben ook wat aan het kwakkelen geweest. Zet niet echt door dus we gaan gewoon saai verder

Saai zeg dat ze 24 uitzenden maar dat jij dat niet kunt ontvangen.

Hoe is het met Dez, Abusu en Steph? Nog allemaal saai?
Steph is braaf saai, was gestreken/frietpan schoongemaakt *gatver* en nog tv gekeken. Ook saai met Lief naar het theater geweest maar dat was niet zo saai, behalve dat Lief het podium opmoest. Wel saai gelachen.
hoi saaierds. het gaat best goed hierzo dankzij mn nieuwe pilletjes.fijn gewerkt vandaag.we hebben papieren slingers gemaakt van oranjeroodwitblauweTsjuurtjes,echt reuze saai werk en nu ze opgehangenzijn, ziet het er errugg saai uit hoor
Steph wat saai zeg dat je lief het podium op moest. Waar ben je heen geweest? Zie wel dat je saai schrijft: theater maar naar wie dan?

Dez wat fijn om te lezen dat het beter gaat met die nieuwe pilletjes! En wat een saai werk heb je gedaan. Tsjuurtjes maken en slingers.

Ik moet ook nog mijn huis in oranje stemming gaan brengen. Ga ik dit weekend maar doen denk ik.
Dez, wel errug saai zeg. Gelukkig helpen de pilletjes zo goed dat het werken ook gaat.

Dushi, naar Ter bescherming van de Jeugd. Twee mannen uit belgië, bijna niet echt saai. Geen aanrader.

Heeft al een oranje Loesje shirt: Wij vrouwen weten echt wel wanneer mannen buitenspel staan (gelukkig ken ik die regel in de voetbalwereld!!). Zeer saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven