Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 16 oktober 2009 om 19:54
vrijdag 16 oktober 2009 om 20:45
Eet smakelijk alvast Snjo. Zat ook al te denken dat kat maar overdag wakker moet zijn. Maar hij wil overdag niets doen. Er is geen beweging in te krijgen. Alhoewel, als ik toelaat dat hij mijn bank toetakelt is hij wel even bezig. Heb er namelijk twee. Maar dat vind ik weer zo saai he. Dus ik laat hem liever dutten. Dan maar in de nacht spoken. Houdt hij de inbrekers ook buiten de deur!
Lys je hobby ziet er keurig uit! Vroegah veel getekend. Maar nooit het kaliber van Vermeer of Appel gehaald.
Lys je hobby ziet er keurig uit! Vroegah veel getekend. Maar nooit het kaliber van Vermeer of Appel gehaald.
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:03
Trouwens las dat je ingeent bent voor de Mexicaanse griep Snjo. Ik heb alleen nog de oproep voor de gewone jaarlijkse griepprik. Geen idee of mijn huisarts ook de Mexicaanse gaat zetten. Weet wel, ze zijn allang van het protocol afgestapt om weer wel handen te geven en gewoon iedereen (koorts of niet) in de praktijk te laten. Maandje geleden moest je bellen en vooral niet komen en schudden zij (2 huisartsen) geen handen. Ik wacht het wel af, mijn armen zijn geduldig.
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:08
Hij heeft 2 speelgoedmuizen. En net heeft hij er 5 minuten mee gespeeld en dat is het dan voor de hele dag. Hij heeft ook een krabpaal hier staan. Maar ook die beroerd hij niet veel vind ik. Bank is denk ik toch makkelijker. Maar dat mag hij niet van mij. Dus als ik dat hoor of zie dan waarschuw ik hem. Of ik haal hem er weg.
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:09
Jep, ben gestoken. De eerste lading vaccins is gisteren het land binnen gekomen en de eerste groep personen die ingeent werden zijn personen werkzaam in de gezondheidszorg. In de volgende groep zitten politie, brandweer en ambulance personeel. Als derde zijn patienten aan de beurt (en dat is waarschijnlijk pas half november).
Ik heb ook geen idee of we nu 1 of 2 x geprikt worden (ik heb ook nog een andere arm).
Ik heb ook geen idee of we nu 1 of 2 x geprikt worden (ik heb ook nog een andere arm).
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:13
Het schema van mijn buuf (die bij een andere huisarts zit in een andere praktijk zelfs) is: deze maand een, volgende maand nog een en dan twee weken daarna de arm die deze maand aan de beurt is. Ergo zij krijgt dus wel 3 prikken, heeft daar dus ook 3 oproepkaarten voor. Maar niet allemaal tegelijk. Ik had namelijk verwacht: gewone prik en een Mexicaanse prik in een sessie. En dan als armen weer normaal zijn (over klein maandje ofzo) laatste dus derde prik.
Misschien zijn kunnen gewone en mexicaanse prik niet tegelijkertijd gegeven worden ivp de samenstelling van de prikken een andere reden zou ik niet kunnen bedenken
Misschien zijn kunnen gewone en mexicaanse prik niet tegelijkertijd gegeven worden ivp de samenstelling van de prikken een andere reden zou ik niet kunnen bedenken
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:19
Ik heb de pizza mexicana van domino's (met kip, rode ui, paprika, roomkaas en champignons) en als toetje iets dat kanilgott heet (en in NL nog niet te krijgen is). Dat is zeg maar een halve kleine pizzabodem met kaneel en suiker........ Ik vind het erg lekker.
De "gewone" griepprik heb ik dit jaar weer afgeslagen (heb er nog nooit 1 gehad en ook nog nooit griep gehad...)
De "gewone" griepprik heb ik dit jaar weer afgeslagen (heb er nog nooit 1 gehad en ook nog nooit griep gehad...)
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:26
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:21:
Jammie die pizza, het toetje klinkt niet verkeerd. Suiker en kaneel doen het altijd goed bij mij.Had ik van de zomer ook besteld toen ik visite had. Eerst werd er raar naar me gekeken maar toen bleek dat het toch wel heel erg lekker was...moest ik het met 3 personen delen ;o(
Jammie die pizza, het toetje klinkt niet verkeerd. Suiker en kaneel doen het altijd goed bij mij.Had ik van de zomer ook besteld toen ik visite had. Eerst werd er raar naar me gekeken maar toen bleek dat het toch wel heel erg lekker was...moest ik het met 3 personen delen ;o(
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:48