Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Aha duidelijk.

Trouwens mijn saaie posting van vanmiddag over pokkie kan ik weer schrappen. Inmiddels doen de spelletjes het (alleen beperkt want uiteraard willen "ze" dat je ze even binnenhaalt via de site) En de camera doet het ook. Dussssss. ei ei ei wat ben ik blij..
Zeker saai maar erg gezellig! Kat zat hier aan mijn voeten, zit op de bank met lappie. Maar kat heeft besloten dat de andere bank lekkerder ligt omdat ik daar niet zelf op zit.
Zozo, meneer wil een prive bank hebben. Toemaar hoor.

Fijn dat pokkie het nu doet zoals jij wilt.
M´n arm begint een beetje beurs te voelen, mag ik de ziekenboeg al in??
Ja echt tikkie verwend hoor. Maar dat zegt zijn bazinnetje ook.

Beurse arm, tuurlijk mag je de ziekenboeg in als jij wilt. Ik krijg altijd een hele dikke grote rode schijf op mijn arm. Echt een hele plakkaat. En gloeiend heet ook. Hahaha. Welkom bij de club. Jij wil vast nooooooooooit meer een griep prik
Ik heb ´m ook niet voor mezelf genomen maar om m'n patienten niet te (cross)infecteren, zou zo lullig zijn. Ik neem straks gewoon 1 (of 2) paracetamolletje(s) als ik naar bed ga en dan moet het wel weer goed zijn.

Ik ben vorig jaar ingeent tegen gele koorts en daar ben ik ook niet ziek, zwak of misselijk van geworden.

Ik heb hier ook nog een potje vitamine C tabletjes staan (van Roter, van die lekkere zure), kan ik er ook nog wel een paar van nemen als de nood hoog wordt.
Ik word er ook zelden ziek van. Tenzij ik zelf al wat onder de leden heb dan wel. Anders fiets ik er met enkel die gloeiende rode plek er gewoon doorheen.
Zo he he kat heeft zijn plek gevonden, ligt nu naast me.
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:06:

Zo he he kat heeft zijn plek gevonden, ligt nu naast me.Gezellig, hij leert het nog wel.
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:06:

Ik word er ook zelden ziek van. Tenzij ik zelf al wat onder de leden heb dan wel. Anders fiets ik er met enkel die gloeiende rode plek er gewoon doorheen.Ik zie het wel (maar nu kan ik het hele weekend hier wel heel zielug doen enzo....), maak me er ook niet druk over hoor (het zou alleen lullig zijn als zowel m'n collega als ik maandag gevloerd zijn hierdoor...
Die twee paracdmols zijn wel goed hoor. Ik heb het wel altijd wat warmer. Dat vergat ik je nog te zeggen. Ik hoop niet dat je echt ziek wordt.
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:15:

Die twee paracdmols zijn wel goed hoor. Ik heb het wel altijd wat warmer. Dat vergat ik je nog te zeggen. Ik hoop niet dat je echt ziek wordt.

Dank je.

Zullen we het nu over iets saaiers hebben? Veel inspiratie heb ik eigenlijk niet.
Kat is volgens mij een ondje geweest in vorig leven.

Als ik op zeg komt hij -soms- op de bank gesprongen. En hij kwispelt als je hem aait. En hij ligt nu op zijn rug, benen gestrekt zoals honden dat doen hahaha. En maar aaien moet ik he... Anders miauwt hij.
Is er hier nog wat saais gebeurd dat ik aan MissMara kan doormailen?
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:19:

Kat is volgens mij een ondje geweest in vorig leven.

Als ik op zeg komt hij -soms- op de bank gesprongen. En hij kwispelt als je hem aait. En hij ligt nu op zijn rug, benen gestrekt zoals honden dat doen hahaha. En maar aaien moet ik he... Anders miauwt hij.Nee, geen ondje geweest; zit nu in een identiteitscrisis. Heeft dringend hulp nodig.
Hij houdt je wel bezig zo. Zijn ze goed in om vriendelijk doch dringend hun zin door te drijven / te krijgen.
Whhhhhh is dat het! Dan weet ik voldoende hhhhh.

Als je MaraMijn gaat mailen doe er dan de saaie maar hartelijke groetjes van me. En zeg dr maar dat ik ook eens moet mailen maar te saai ben om het te doen En misschien moeten wij zo saai zijn dat ze in november gelijk een nieuw topic kan openen?
Dat kunnen we als doel stellen, het nadeel daarvan is
Geef hem niet altijd zijn zin hoor. Zoals zijn bazin al zei: ik heb hem verpest en teveel verwend. En dat is echt zo. Dus alleen als ik zelf zin heb aai ik hem. Tssssk saaie kat, aai ik hem pakt hij mn hand met zijn nagels. Omdat hij zo graag wil dat ik aai. Allemaal krasjes hahaha. Toch makkelijker met ondje, die krassen niet!
Nadeel van niet meer posten tot Mara terug is dat het wel heul saai wordt op dit topic. Te saai volgens de statuten.
.... Vervolg op vorige posting.....

...dat we dan nu nog maar ongeveer 350 postings neer mogen zetten tot 3 november (da's nog 2,5 week).
quote:Dushi74 schreef op 16 oktober 2009 @ 22:22:

Geef hem niet altijd zijn zin hoor. Zoals zijn bazin al zei: ik heb hem verpest en teveel verwend. En dat is echt zo. Dus alleen als ik zelf zin heb aai ik hem. Tssssk saaie kat, aai ik hem pakt hij mn hand met zijn nagels. Omdat hij zo graag wil dat ik aai. Allemaal krasjes hahaha. Toch makkelijker met ondje, die krassen niet!Ik zeg nagelschaartje, dat zeg ik.
Hhhh met deze laatste posting erbij wordt het een stuk saaier duidelijker
quote:snjokorn schreef op 16 oktober 2009 @ 22:25:

[...]

Ik zeg nagelschaartje, dat zeg ik.Oooh dat zou fijn zijn zeg. Want hij heeft de afgelopen dagen wat nagels verloren (lege hulsjes gevonden, dus stiekeme slang?) En dus allemaal nieuwe scherpe dingen aan zijn pootjes. Ninja kat!
350 postings gedeeld door 17 dagen is (nu komt pokkie even goed van pas) 20,5 postings per dag, dat is nog geen posing per uur. Dan moeten we op rantsoen. Lijkt me niet zo'n leuk plan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven